MJMW Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 Heeft iemand ervaring met een goed merk Beschermfolie voor het Touch Screen van de Oregon?? Buiten het beschermen moet de touch functie ook goed bruikbaar blijven met de vingers............... Ik wil wel iets gaan kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Brando, Invisible Shield enz enz.....
TinkerTeam Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 Heb je hier wat aan? Wij niet want we hebben (NOG)geen oregon
De Roode Loper Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 Heb je hier wat aan? Wij niet want we hebben (NOG)geen oregon
de knokjes Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 Heeft iemand ervaring met een goed merk Beschermfolie voor het Touch Screen van de Oregon?? Buiten het beschermen moet de touch functie ook goed bruikbaar blijven met de vingers............... Ik wil wel iets gaan kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Brando, Invisible Shield enz enz..... Sinds enkele weken in het bezit van invisible shield voor de oregon. Wij zijn er erg enthousiast over. Zeker gezien een eerdere slechte ervaring van beschermfolie gekocht bij een vakfotograaf....Deze liet al na twee dagen, inderdaad aan de randen los. Daar is bij invisible shield geen sprake van. Perfect spul, maar het heeft wel zijn prijs. Een klein velletje op maat (oregon) flaconnetje met vloeistof (veel te veel), inclusief verzendkosten en ruimzittende verpakking, zo'n 15 euri...... Maar dan heb je ook wat...Voor het leven dan... Succes.
meester Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 Heeft iemand ervaring met een goed merk Beschermfolie voor het Touch Screen van de Oregon?? Buiten het beschermen moet de touch functie ook goed bruikbaar blijven met de vingers............... Ik wil wel iets gaan kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Brando, Invisible Shield enz enz..... Sinds enkele weken in het bezit van invisible shield voor de oregon. Wij zijn er erg enthousiast over. Zeker gezien een eerdere slechte ervaring van beschermfolie gekocht bij een vakfotograaf....Deze liet al na twee dagen, inderdaad aan de randen los. Daar is bij invisible shield geen sprake van. Perfect spul, maar het heeft wel zijn prijs. Een klein velletje op maat (oregon) flaconnetje met vloeistof (veel te veel), inclusief verzendkosten en ruimzittende verpakking, zo'n 15 euri...... Maar dan heb je ook wat...Voor het leven dan... Succes. Is nu toch in de aanbieding (zie topic invisible shield) voor net geen 10 dollar inclusief verzenden; dat scheelt dus precies de helft
KoeBoe Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 Ik heb bij de Handyman een vel gekocht wat ook voor andere vensters gebuikt wordt. Werkt perfect! Wel even zelf op maat knippen. Maar voor 3 euro heb je 2 vellen waar wel 4 (van onze) creens uit kunnen. Oja, Handyman is een winkel met huishoudelijke benodigdheden. Je koopt er bijvoorbeeld ook stofzuigermonden ed. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Groeten , KoeBoe
BKE Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 Ik gebruik een folie van InvisbleShield voor de Oregon. Superspul en zou het zo weer bestellen.
MJMW Geplaatst 26 mei 2009 Auteur Geplaatst 26 mei 2009 Ik heb vandaag toch maar Invisible Shield gekocht. Ik kon aanvankelijk meeliften met iemand, maar later was de lift "gesloten", dus maar zelf naar zagg.com gegaan en mijn aankoop bepaald. ik heb er nu maar 2 stuks gekocht voor mijn oregon en ook nog wat voor de nintendo lite Met een coupon van 50 % korting was het een heel goedkope aankoop Voor dat iemand iets in de USA besteld is het toch verstandig even te kijken of er discount coupons aanwezig zijn....
team_heidehippers Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 Kijk dat is een goede tip....die discount coupons zou ik niet opgekomen zijn.... Is zeker iets typisch amerikaans....geld waarschijnlijk ook voor vele andere webshops?
walking spirit Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 (bewerkt) Ik heb zelf een Nintend@ screenprotector op deze site besteld en bevalt me goed (heb ook een Oregon). Klikker-de-klak voor screenprotectors 27 mei 2009 bewerkt door walking spirit
GoudHaartje Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 Ik heb zelf een Nintend@ screenprotector op deze site besteld en bevalt me goed (heb ook een Oregon). Klikker-de-klak voor screenprotectors wij hadden ook screen protectors van Dealextreme voor de nintendo's van de kids , maar die van zagg zijn vele male beter.
walking spirit Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 (bewerkt) Ik heb zelf een Nintend@ screenprotector op deze site besteld en bevalt me goed (heb ook een Oregon). Klikker-de-klak voor screenprotectors wij hadden ook screen protectors van Dealextreme voor de nintendo's van de kids , maar die van zagg zijn vele male beter. Ik heb ze nog maar net in gebruik. Geen idee hoe lang ze meegaan. Heb in ieder geval dus nog eentje als reserve. Maar bevalt op zich tot nu toe prima (die site op zich overigens ook) 27 mei 2009 bewerkt door walking spirit
sajhen Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 Heeft iemand ervaring met een goed merk Beschermfolie voor het Touch Screen van de Oregon?? Buiten het beschermen moet de touch functie ook goed bruikbaar blijven met de vingers............... Ik wil wel iets gaan kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Brando, Invisible Shield enz enz..... Sinds enkele weken in het bezit van invisible shield voor de oregon. Wij zijn er erg enthousiast over. Zeker gezien een eerdere slechte ervaring van beschermfolie gekocht bij een vakfotograaf....Deze liet al na twee dagen, inderdaad aan de randen los. Daar is bij invisible shield geen sprake van. Perfect spul, maar het heeft wel zijn prijs. Een klein velletje op maat (oregon) flaconnetje met vloeistof (veel te veel), inclusief verzendkosten en ruimzittende verpakking, zo'n 15 euri...... Maar dan heb je ook wat...Voor het leven dan... Succes. Uhmm flaconnetje vloeistof heb je dat nodig dan om de invisible shield op te plakken?
smeule Geplaatst 28 mei 2009 Geplaatst 28 mei 2009 Uhmm flaconnetje vloeistof heb je dat nodig dan om de invisible shield op te plakken? Er zit een vloeistof bij waarmee je de lijm activeert (of zo ziet iets), dit spuit je op de shield en niet op je toestel!
Aanbevolen berichten