Spring naar bijdragen

HTML-opmaak in de cachebeschrijving


pasdrom

Aanbevolen berichten

Vandaag voor het eerst de omschrijving van enkele geocaches naar m'n Oregon 400T gedownload. Maar ik krijg de komplete HTML code te zien.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om deze niet mee te krijgen?

Alvast bedankt

Pasdrom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vandaag voor het eerst de omschrijving van enkele geocaches naar m'n Oregon 400T gedownload. Maar ik krijg de komplete HTML code te zien.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om deze niet mee te krijgen?

Alvast bedankt

Pasdrom

 

ik maak een PQ en dat open ik in GSAK en dan zend ik het over naar mijn colorado. Nix geen HTML codes. Volgens mij werkt dit ook voor de Oregon.

 

groetjes wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik had hier last van. Nu maak ik inderdaad PQ aan. Als ik deze via de email binnen krijg laat ik het zip-bestand uitpakken en gelijk schrijven naar de Garmin Colorado. Dit gaat super. Wij zijn namelijk beginners en in GSAK moet ik me nog eerst verdiepen. O ja, je moet wel Premium member zijn.

 

Anneke

Batt-team

bewerkt door Batt-team
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de HTML code er uit gefilterd wordt zal de pagina er niet uit zien zoals de legger bedoeld heeft. Grote kans dat het een grote letterbrij wordt.

 

De echte oplossing zal door Garmin aangedragen moeten worden: Dat is dat de oregon de HTML codes op het scherm gaat ondersteunen. Voor de programmeurs van Garmin moet dat geen onoverkomelijke hindernis zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat toen de Oregon net uit was er hier iemand was die er een macro voor had in GSAK?

 

Ik gebruik deze macro (ColoradoExportBeta) om mijn caches naar mijn oregon te sturen en heb geen problemen dat ik de html zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde probleem en kan iemand mij uitleggen wat PQ en GSAk is

 

 

PQ is Pocket Queries GSAK is een programma waarmee je die kunt maken.

Hiervoor moet je wel bij .com member worden.

Zoek eens via de zoekfunctie hier op het forum naar GSAK en zie wat er allemaal mee kan en hoe het werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben sinds kort in het bezit van de Colorado en inmiddels ben ik een premium member geworden. Ik had een cache gevonden bij ons in de buurt. Knop gevonden om GPX eXchangefile over te zetten naar mijn Colo. Dat gedaan en inderdaad ik zie de cache. Als ik nu naar de beschrijving van de cache kijk krijg ik een redelijk onduidelijk HTML bestand te zien wat ik niet makkelijk vind om te lezen. Doe ik iets fout en ben inderdaad een enorme leek met de GPS en geocachen en op de laptop moet ik ook nog heel wat leren.

 

Ik hoop niet dat ik een bekende vraag stel (ben ik wel bang voor) maar ik hoop wel dat iemand mij een beetje op weg helpt in voor mij begrijpelijke taal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop niet dat ik een bekende vraag stel (ben ik wel bang voor) maar ik hoop wel dat iemand mij een beetje op weg helpt in voor mij begrijpelijke taal.

Klik ;)

 

Draadjes samengevoegd, waardoor link hetzelfde onderwerp laat zien.

bewerkt door Team jemar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je doet niets fout! Als je de GX-file via de .com in je Colorado laat dan verschijnt de HTML-code mee en dat is nou niet zo overzichtelijk :)! Je kunt dit oplossen om de cachebeschrijving via GSAK naar je Colorado te laden...Dan ben je de HTML-opmaak kwijt...

 

Anyway: omdat de draadjes hetzelfde onderwerp behandelen ze samengevoegd...

 

;) Over GSAK gesproken en het laden van de cachebeschrijving naar je GPS: is het hierbij ook mogelijk om plaatjes van de cachebeschrijving mee te zenden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...