Spring naar bijdragen

HTML-opmaak in de cachebeschrijving


pasdrom

Aanbevolen berichten

Nee, je doet niets fout! Als je de GX-file via de .com in je Colorado laat dan verschijnt de HTML-code mee en dat is nou niet zo overzichtelijk :)! Je kunt dit oplossen om de cachebeschrijving via GSAK naar je Colorado te laden...Dan ben je de HTML-opmaak kwijt...

 

Anyway: omdat de draadjes hetzelfde onderwerp behandelen ze samengevoegd...

 

;) Over GSAK gesproken en het laden van de cachebeschrijving naar je GPS: is het hierbij ook mogelijk om plaatjes van de cachebeschrijving mee te zenden?

 

yep, er zijn veel macro's die integreren met spoilersync. de output van spoilersync wordt dan meegenomen in de beschrijving. Ik gebruik het voor beschrijvingen te downloaded naar mijn nuvi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Inmiddels heb ik de GASK gevonden en de cache daar naar binnen gehaald en vervolgens naar de Colo gezonden. De route beschrijving is nog steeds in html terwijl ik de commentaren van anderen gewoon kan lezen. Ook verschijnt er een hint en deze zijn allemaal gewoon leesbaar.

Zal in GASK wel wat fout doen. OP het scherm staat daar de routebeschrijving in een blauw vak en in HTML.

 

Ben niet blond maar grijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de loc. file van alle waypoints naar een programma wat easy gps heet en wat inmiddels door mijn wederhelft blijkbaar op de laptop was gezet (ik vond het in de mappen van mijn Garmin) en van daaruit naar mijn Colo gedownload. Ik zal het dan wel niet goed gedaan hebben.

bewerkt door Het Himbastel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me niet hoe e.e.a. gelukt is maar ik heb nu de juiste en leesbare beschrijving op mijn Colo staan.

 

Ben benieuwd hoe lang ik met de de volgende cache bezig ben want het is meer geluk dan wijsheid denk ik. Inmiddels heb een tweede cache ingevoerd en jups hij werkt jippie :thumbup:

bewerkt door Het Himbastel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde probleem en kan iemand mij uitleggen wat PQ en GSAk is

 

 

PQ is Pocket Queries GSAK is een programma waarmee je die kunt maken.

Hiervoor moet je wel bij .com member worden.

Zoek eens via de zoekfunctie hier op het forum naar GSAK en zie wat er allemaal mee kan en hoe het werkt.

 

GSAK is toch niet het programma waarmee je de Pocket Queries maakt, dat doe je op GC.com en dan naar Hide en Seek, Google Maps. In GSAK kan je wel de PQ bekijken en bewerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde probleem en kan iemand mij uitleggen wat PQ en GSAk is

 

 

PQ is Pocket Queries GSAK is een programma waarmee je die kunt maken.

Hiervoor moet je wel bij .com member worden.

Zoek eens via de zoekfunctie hier op het forum naar GSAK en zie wat er allemaal mee kan en hoe het werkt.

 

GSAK is toch niet het programma waarmee je de Pocket Queries maakt, dat doe je op GC.com en dan naar Hide en Seek, Google Maps. In GSAK kan je wel de PQ bekijken en bewerken.

 

idd PQ maak je via de interface van gc.com of via een tool dat door iemand anders is geschreven. Echter GSAK kan de PQ's verwerken en jou administratie op peil houden omtrent caches die je wilt lopen, in de gaten houden of bv een dagtrip uit wilt zetten

 

kijk eens hier voor het verwerken van pq's met GSAK

http://gsak.net/board/index.php?showtopic=...amp;#entry70952

 

het bereiken van de PQ's is via je profile, je moet PM zijn om PQ's te draaien , indien je dat bent staat de menu entry in je profile page op gc.com. Googlemaps heeft er in eerste instantie niet veel mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...