Diafragma Geplaatst 19 mei 2009 Geplaatst 19 mei 2009 Ruim een week geleden is door Kruimeldief een nieuwe cache van mij on-line gezet. Ik heb toen zijn emails betreffende deze cache gewoon ontvangen. Maar vervolgens krijg ik van alle logs niets binnen. Slechts van mijn eigen maintenance heb ik wel een bericht ontvangen. Bekend probleem? Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
jo-anne Geplaatst 19 mei 2009 Geplaatst 19 mei 2009 Ruim een week geleden is door Kruimeldief een nieuwe cache van mij on-line gezet. Ik heb toen zijn emails betreffende deze cache gewoon ontvangen. Maar vervolgens krijg ik van alle logs niets binnen. Slechts van mijn eigen maintenance heb ik wel een bericht ontvangen.Bekend probleem? Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Ik wil niet flauw zijn, maar ook al in je spambox gekeken ? Het kan zijn dat GMail ze daar in gooit ?
Diafragma Geplaatst 19 mei 2009 Auteur Geplaatst 19 mei 2009 Ruim een week geleden is door Kruimeldief een nieuwe cache van mij on-line gezet. Ik heb toen zijn emails betreffende deze cache gewoon ontvangen. Maar vervolgens krijg ik van alle logs niets binnen. Slechts van mijn eigen maintenance heb ik wel een bericht ontvangen.Bekend probleem? Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Ik wil niet flauw zijn, maar ook al in je spambox gekeken ? Het kan zijn dat GMail ze daar in gooit ? Spambox = leeg!
jo-anne Geplaatst 19 mei 2009 Geplaatst 19 mei 2009 Bedoel je dit soms? Als ik hed goed berijp gaat het om de owner-mailtjes die je hoort te krijgen als iemand je cache logt als gevonden ?
Diafragma Geplaatst 19 mei 2009 Auteur Geplaatst 19 mei 2009 (bewerkt) Bedoel je dit soms? Het gaat niet om het hoofdonderwerp in dat draadje, nl de notifications van nieuwe publicaties. Maar om dat wat De Geo Ridders daar meld: van mijn eigen cache die is gepubliceerd ontvang ik geen owner-mailtjes! 19 mei 2009 bewerkt door Diafragma
DSprenger Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Krijg je wel emails van activiteiten als je je eigen cache in je watchlist zet?
De Roode Loper Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Krijg je wel emails van activiteiten als je je eigen cache in je watchlist zet? Je eigen cache staat op de achtergrond al in de watchlist, m.a.w. je kunt je eigen cache niet alsnog in de watchlist zetten.
volksdansje Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Afgelopen zaterdag heeft iemand onze cache "Liefde voor reizen" gevonden, ook geen mailtje daarvan ontvangen. Ik keek toevallig op de pagina en zag dat er die dag iemand was geweest. Dus je bent niet de enige.
Pepertjes Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Hoi, Ik krijg ook sinds kort geen emails meer op mijn hotmail emailaccount van caches waar ik op de watchlijst sta. Ik weet niet of dit ook met bovenstaande te maken heeft. Eigen caches heb ik (nog) niet! ps heb nu emailnotificatie aanstaan bij dit bericht kijken of dit wel werkt?? Groetjes Irene
De Roode Loper Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Het zal wel weer een tijdelijke storing zijn (geweest). Kreeg vandaag wel een mailtje van een event die op de watchlist staat.
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 ps heb nu emailnotificatie aanstaan bij dit bericht kijken of dit wel werkt?? Groetjes Irene Dat zijn wel 2 heel verschillende "dingen" Men heeft het over een emailnotification van geocaching.com die je kunt krijgen, als je dat wilt, als je premiummember bent en jij hebt het nu over een notification van berichten gepost op het forum van geocaching.nl En dan de emailnotofication die iedere eigenaar behoort te krijgen van alles wat er op zijn cachepagina gelogd wordt. @ALL: Wel vreemd dat de een wel een notification krijgt en de ander niet. Ik zie namelijk dagelijks de wereld notifications langskomen op het scherm.
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Ruim een week geleden is door Kruimeldief een nieuwe cache van mij on-line gezet. Ik heb toen zijn emails betreffende deze cache gewoon ontvangen. Maar vervolgens krijg ik van alle logs niets binnen. Slechts van mijn eigen maintenance heb ik wel een bericht ontvangen.Bekend probleem? Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Gewoon afwachten. Het kan niet anders zijn dan dat gc.com een probleempje heeft. Ik weet dat ze gisteren bezig waren met wijzigen van aantal codes, wat dat dan ook moge betekenen. Als ze weer gaan komen, komen ze meestal allemaal in een keer binnen. Wel een vreemde zaak omdat ik geen haperingen zie bij mijn eigen caches. Wat gelogd wordt, wordt direct gevolgd door een notificationmail.
Team WECA Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Inmiddels lijken de notifications wel gewoon verder te werken, van de logjes krijg ik als owner nu wel de e-mails binnen. Maar de notificatie en ook de owner published mail heb ik echter nooit ontvangen. Verder wel de owner mails dus weer goed en ook notifications ingesteld als premium member ontvang ik weer normaal, zo lijkt het. groet Team WECA
Pepertjes Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 ps heb nu emailnotificatie aanstaan bij dit bericht kijken of dit wel werkt?? Groetjes Irene Dat zijn wel 2 heel verschillende "dingen" Men heeft het over een emailnotification van geocaching.com die je kunt krijgen, als je dat wilt, als je premiummember bent en jij hebt het nu over een notification van berichten gepost op het forum van geocaching.nl En dan de emailnotofication die iedere eigenaar behoort te krijgen van alles wat er op zijn cachepagina gelogd wordt. @ALL: Wel vreemd dat de een wel een notification krijgt en de ander niet. Ik zie namelijk dagelijks de wereld notifications langskomen op het scherm. Okay. Dus die email van de watchlist krijg je alleen als je premium member bent?? Vreemd ik heb ze toch een hele tijd gehad en ben geen premium member?? En die andere notificatie werkt dus ook niet bij mij want ik heb geen bericht gekregen dat er een nieuw bericht op het forum geplaatst is in dit topic terwijl ik dat wel aangevinkt heb bij het schrijven van mijn eerste bericht??. Er staat ook netjes bij de berichtopties "Je krijgt momenteel e-mail notificaties bij reacties" ???Of zie ik het dan nog verkeerd???
Aanbevolen berichten