Spring naar bijdragen

Irritante Group Message Weghalen


petervw

Group message  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. Group message irritant?

    • Jazeker
      37
    • Mwa, valt niet echt op
      12
    • Noppes
      8
    • Wat is een group message?
      1
    • Mac Flurry is ook lekker...
      0


Aanbevolen berichten

Hoe kan ik dat irritante vak bovenin het forum weghalen met de group message? Ik doe daar toch niet aan mee en ik heb die regel al vaak zat gelezen.. Je kan

alleen op het - drukken, maar dan staat die balk er nog.. Kan dat dan ook nog weg?

 

Grz

 

Edit: poll toegevoegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoe kan ik dat irritante vak bovenin het forum weghalen met de group message? Ik doe daar toch niet aan mee en ik heb die regel al vaak zat gelezen.. Je kan

alleen op het - drukken, maar dan staat die balk er nog.. Kan dat dan ook nog weg?

 

Grz

Gewoon iets naar beneden scrollen, dan zie je hem niet meer! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan dit irritante topic misschien verwijderd worden.

 

Die discussie hebben we al eens gehad.

 

Gewoon een handige functie in de forumsoftware om alle gebruikers ergens opmerkzaam op te maken. Niets bijzonders.

 

Na enige tijd verdwijnt dit weer.

 

Sommige mensen kunnen zich werkelijk overal wel aan storen.

Dat zegt waarschijnlijk meer over die mensen dan over de functie

 

Kijk...en dat vind ik dus irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit een scriptje gekregen van BBosman voor gebruik in firefox/greasemonkey dus ik zie die hele message niet. Ik heb net het script even uitgezet om te kunnen zien waar deze draad over gaat en inderdaad: irritant!

(en dat was dus ook de reden om het scriptje te installeren :beerchug: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben juist blij dat die groepsmessage er is !

 

Genieten van al die mooie, grappige en soms aandoenlijke verhalen is het en met een "groepsmail" was het inzenden nu hoogstwaarschijnlijk al helemaal opgedroogd.

Door juist het onderwerp steeds onder de aandacht te houden, zie je nu nog steeds inzendingen binnen komen.

 

Overigens kunnen dit soort positieve activiteiten wat mij betreft niet genoeg aandacht krijgen! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet niet hoe jullie het forum gebruiken dan... Ik lees de berichten, en zodra ik de eerste gelezen heb scroll ik naar de tweede en doorgaans is de banner dan alweer weg hoor...

 

ok, als je naar de volgende pagina gaat is 'ie weer even zichtbaar... Ik zie persoonlijk het probleem niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zo negatief?

 

Je kunt het ook zien als service naar de forumlezer toe.

Op deze manier worden verschillende topics of nieuwsbrieven onder de aandacht gebracht.

 

En je verplicht voelen om mee te doen? Als je een stembiljet in de bus krijgt mag je stemmen hoeft niet en zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit een scriptje gekregen van BBosman voor gebruik in firefox/greasemonkey dus ik zie die hele message niet.

Jij bedoeld onderstaande berichtje wat ik ooit in een ander topic plaatste:

 

Voor de mensen die Greasemonkey gebruiken heb ik even een scriptje in elkaar gedraaid wat de group message verbergt.

 

Script

 

Hou er rekening mee dat dit de message compleet verbergt. Dus als de inhoud wijzigt ga je dat niet zien/merken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...