hesselannema Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Kruimeldief melde vandaag dat hij nog iets van 115 caches heeft staan. Waarvan als ze zonder fouten zijn aangeleverd diverse vanavond online komen. In twitter heeft hij als uitzondering al diverse plaatsnamen genoemd, van waar cachers vanavond voor een dilema staan. nl TV of GPS , Gordon of Goud. Ps. wie had een traditionel cache in de ierse zee neergelegd. volgens kruimeldief had hij/zij N/W omgedraaid met N/E
DiedB Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Ps. wie had een traditionel cache in de ierse zee neergelegd. volgens kruimeldief had hij/zij N/W omgedraaid met N/E Kruimeldief @DiedB Als ik de W in de E verander zou het Almelo zijn, maar de cache komt niet online. Is al weer retour afzender
jolimama Geplaatst 12 mei 2009 Auteur Geplaatst 12 mei 2009 (bewerkt) Kruimeldief melde vandaag dat hij nog iets van 115 caches heeft staan. Waarvan als ze zonder fouten zijn aangeleverd diverse vanavond online komen. In twitter heeft hij als uitzondering al diverse plaatsnamen genoemd, van waar cachers vanavond voor een dilema staan. nl TV of GPS , Gordon of Goud. Ps. wie had een traditionel cache in de ierse zee neergelegd. volgens kruimeldief had hij/zij N/W omgedraaid met N/E De toppers pas donderdag dus gewoon op pad gaan 115 pfff dat is een berg komt hij nog wel aan slapen toe. Wat een geluk heb ik gehad dan dat het allemaal zo snel ging. Maar eigenlijk mijn vraag was dat ik mijn cache niet in de nieuwe lijst kon vinden. Ik snap nu dat het komt omdat hij op 6 mei stond. Hoe moet ik het de volgende keer doen ik kan toch niet iedere dag zolang hij niet geplaatst is de datum aanpassen. 12 mei 2009 bewerkt door jolimama
Sivota Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Wanneer je Kruimeldiefs gangen na wil gaan op Twitter dan is dat prima, maar doe dat dan op Twitter en niet hier op het forum. Het is hier volstrekt niet interessant om te weten hoeveel caches er na een uur nog in de wacht staan, wanneer Kruimeldief thee drinkt en wanneer de cache van Jantje of Pietje of die in Delft of Maastricht aan de beurt is. Voor belangstellenden:Twitter. Zoeken op: #NLGeocacheReview http://twittgroups.com/join/nlgeocachereview
Sivota Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Maar eigenlijk mijn vraag was dat ik mijn cache niet in de nieuwe lijst kon vinden.Ik snap nu dat het komt omdat hij op 6 mei stond. Hoe moet ik het de volgende keer doen ik kan toch niet iedere dag zolang hij niet geplaatst is de datum aanpassen. Ik begrijp deze vraag niet, waarom moet je dan een datum aanpassen en waar?
dutchgoldwing Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Maar eigenlijk mijn vraag was dat ik mijn cache niet in de nieuwe lijst kon vinden.Ik snap nu dat het komt omdat hij op 6 mei stond. Hoe moet ik het de volgende keer doen ik kan toch niet iedere dag zolang hij niet geplaatst is de datum aanpassen. Ik begrijp deze vraag niet, waarom moet je dan een datum aanpassen en waar? Ik denk dat Jolimama de datum dat de cache werkelijk online is bedoeld hij is de 11e online gekomen en staat op de 6e op de cache pagina. Jolimama bedankt voor het leuke rondje HW wij hebben genoten en nog goud en zilver ook.
Sivota Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Ik denk dat Jolimama de datum dat de cache werkelijk online is bedoeldhij is de 11e online gekomen en staat op de 6e op de cache pagina. Op die fiets, maar is het dan de bedoeling of noodzakelijk dat je die aanpast?
jolimama Geplaatst 12 mei 2009 Auteur Geplaatst 12 mei 2009 Ik denk dat Jolimama de datum dat de cache werkelijk online is bedoeldhij is de 11e online gekomen en staat op de 6e op de cache pagina. Op die fiets, maar is het dan de bedoeling of noodzakelijk dat je die aanpast? Nee dat niet maar hierdoor zag ik hem niet verschijnen in de lijst terwijl hij wel online was. ik wist niet dat ik op de 6de moest kijken.
Krijgertjes Geplaatst 13 mei 2009 Geplaatst 13 mei 2009 Ik denk dat Jolimama de datum dat de cache werkelijk online is bedoeldhij is de 11e online gekomen en staat op de 6e op de cache pagina. Op die fiets, maar is het dan de bedoeling of noodzakelijk dat je die aanpast? Nee dat niet maar hierdoor zag ik hem niet verschijnen in de lijst terwijl hij wel online was. ik wist niet dat ik op de 6de moest kijken. Ik meen me te herinneren dat de reviewer die datum (meestal) aanpast. Misschien dat dat hier niet is gedaan of dat de werkwijze nu anders is.
IkbenMamma Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 Hoe moet ik het de volgende keer doen ik kan toch niet iedere dag zolang hij niet geplaatst is de datum aanpassen. Wanneer je de cachelisting aanbied, kun je: -Telkens kijken of ie online komt en in de EDIT versie van je eigen cachelisting de datum steeds ZELF aanpassen (Dan hoeft de Reviewer -die dit niet verplicht is- dit niet te doen) -Wachten tot je in je mailbox de mail van Kruimel krijgt dat je cache wordt of is gepubliceerd en DAN je datum aanpassen. Zolang je de datum niet aanpast en Kruimel dit ook niet doet, zal je cache n de lijst van NEW caches op de datum te vinden zijn, die je het laatst hebt aangepast. Greetz, Mum
Malyenki Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 Ik denk dat Jolimama de datum dat de cache werkelijk online is bedoeldhij is de 11e online gekomen en staat op de 6e op de cache pagina. Op die fiets, maar is het dan de bedoeling of noodzakelijk dat je die aanpast? Nee dat niet maar hierdoor zag ik hem niet verschijnen in de lijst terwijl hij wel online was. ik wist niet dat ik op de 6de moest kijken. Je kunt de datum alsnog aanpassen naar 11 mei
BigFurryMonster Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 Zet de datum goed op het moment van aanvinken van 'this cache is active and waiting for review'. Afhankelijk van de doorlooptijd van reviewen past de reviewer de datum aan naar de dag van online komen.
Aanbevolen berichten