JandeBeHanger Geplaatst 11 november 2003 Geplaatst 11 november 2003 (bewerkt) 9 april 2007 bewerkt door JandeBeHanger
Heirbaut Hunters Geplaatst 11 november 2003 Geplaatst 11 november 2003 Mwaaah, als de Friezen elkaar al gaan afvallen, dan zal het daar binnenkort wel een burgeroorlog worden. Ik ben er nog steeds niet achter wie er nu het koppigst zijn: Friezen of Grunnigers. Probleem wordt natuurlijk wel dat wanneer de heren uit het noorden het elkaar moeilijk gaan maken vwb caches, het voor ons al helemaal een probleem wordt. Het friese gras en het handje vol bomen lijkt allemaal op elkaar. En vragen aan de bevolking levert waarschijnlijk alleen onverstaanbaar gebrabbel en " 't ken net" op. Maar zonder dollen, ik kom nog eens naar het Fryske toe om de GPS uit te proberen (doet het ding het daar wel?)
Peetee Geplaatst 11 november 2003 Geplaatst 11 november 2003 Maar zonder dollen, ik kom nog eens naar het Fryske toe om de GPS uit te proberen (doet het ding het daar wel?) Sterker nog: wij hebben eigen satellieten. Maar die mag jij ook wel even gebruiken hoor. Wel eerst even een visum aanvragen. <_>
Biertjuh Geplaatst 11 november 2003 Geplaatst 11 november 2003 Mwaaah, als de Friezen elkaar al gaan afvallen, dan zal het daar binnenkort wel een burgeroorlog worden. Ik ben er nog steeds niet achter wie er nu het koppigst zijn: Friezen of Grunnigers. Denk alle twee dus laat ze lekker tegen mekaar opbieden en luister af wat de beste technieken zijn om caches te camoufleren. Nog even en dan kunnen wij al hun caches zonder GPS loggen hebben we ook geen satellieten nodig Groetjes Marja
Biertjuh Geplaatst 11 november 2003 Geplaatst 11 november 2003 En nog even on topic. Zal er bij het plaatsen van een cache wel even over nadenken, voor er als vanzelf plastic om - of overheen gaat. Afdekken met een of meerdere stenen is misschien een betere optie. Groetjes Marja
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 11 november 2003 Geplaatst 11 november 2003 heel effectief in het afdekken van kleine tupperwares of miltaire verbanddozen zijn de bekende vierkante stoeptegels. Voorbijgangers gaan daar - zo wijst tot nu toe de praktijk uit - niet aan sjorren en sjouwen. Nieuwsgierige kinderen wel, maar dat verdwijnt na hun hangjongerentijd. Ter afschrikking kan je er een - in de feestartikelenwinkel te koop zijnde - plastic namaak hondedrol op lijmen.
EastWoodTeam Geplaatst 12 november 2003 Geplaatst 12 november 2003 Onze ervaring is dat de ammoboxen en verbandtrommeltjes van het leger toch heel waterdicht zijn, we hebben er nu 4 in omloop zonder zak of wat dan ook er omheen. Eerst hadden we een tupperwaredoos, met zak er omheen, maar inderdaad, die zak maakt het viezer dan zonder zak.
gr2 Geplaatst 27 december 2003 Geplaatst 27 december 2003 Een ammobox in een plastic zak stoppen is af te raden. Toevallig controleerden wij van de week de eindstash van onze geocache X-X-Treme. De verstopplek was ondergelopen, zodat de ammobox op zijn kant in circa 10 centimeter hoog water lag. De inhoud was kurkdrook.
Rovel Geplaatst 27 december 2003 Geplaatst 27 december 2003 Snap ik even niet waarom ie daarom dan niet in een zak kan.
Kruimeldief Geplaatst 27 december 2003 Geplaatst 27 december 2003 Snap ik even niet waarom ie daarom dan niet in een zak kan. Hmmm lijkt me aardig scherp.... gna gna gna Sorry GR, mos ff lachuh GRTZ Kruimeldief Het programma "Vermist" na de "Magic Show" van Hans Kazan is nooit grappig.
gr2 Geplaatst 27 december 2003 Geplaatst 27 december 2003 Snap ik even niet waarom ie daarom dan niet in een zak kan. Als hij in een plastic zak zit, zal dat de inhoud van de box niet aantasten. Alleen is ons in de praktijk gebleken dat het altijd een vieze kleffe boel wordt in zo'n plastic zak. Is onaangenaam bij het bemachtigen van de box. Het doet het Cairnteam deugd dat deze discussie voor vermaak zorgt in de veenkoloniën.
Kruimeldief Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 Alleen is ons in de praktijk gebleken dat het altijd een vieze kleffe boel wordt in zo'n plastic zak. Is onaangenaam bij het bemachtigen van de box.Het doet het Cairnteam deugd dat deze discussie voor vermaak zorgt in de veenkoloniën. Ach ja zekers Zou ik daarom altijd van die werkhandschoenen bij me hebben??? Ja GR, ook in de veenkoloniën kun jij een lach bezorgen GRTZ Kruimeldief Een geordende reeks van minst naar meest gebruikte voorwerpen wordt vaak ten onrechte een puinhoop genoemd.
Zuurtje Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 Grappig na bijna twee jaar weer eens het forum lezen. Vroeger waren alle berichten/draadjes wel te volgen, nu gaat daar toch heel wat kostbare en zinvoller tebesteden tijd [cachen] in zitten. Maar nu ter zake. Mijn mening tav cache verpakkingen: doe maar geen plastic zak er om heen munitiekisten e.d. hebben de voorkeur, vooral omdat ze ook bestand zijn tegen prikstokken, heb zelf al diverse boxen op een niet bedoelde wijze ontmaagd terwijl ze dat al niet meer waren glazen potten zijn ook prima afdekkingen met een stoeptegen bevallen mij prima Tot zover, ZONNIG SPOOR ZUURTJE
Rovel Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 zinvoller tebesteden tijd [cachen] Ach ja, we worden ouder en dan raak je wel eens de draad (lees: het draadje) kwijt. Blij dat jij tenminste je tijd nog zinvol weet te besteden. Wij kunnen dat allang niet meer.
Gast Team Kleijn Geplaatst 7 februari 2004 Geplaatst 7 februari 2004 En hoe wordt je maniak zoals jij?? ....en wat komt daarna? Na de 500 berichten ben je een maniak en hoe lang dat dit doorgaat? Oneindig denk ik. Prof Lupardi zit met bijn 1200 ook nog op Maniakaal. Dan heb ik nog wel ff te gaan. GRTZ kruimeldief Hard werken voor je baas is als pissen in een donker pak: het geeft je een warm gevoel maar niemand ziet het. Even berichtje plaatsen om mijn tellertje te verhogen. Wordt ik misschien ook nog eens 'Normale' gebruiker Rob
Aanbevolen berichten