Spring naar bijdragen

Activatiecode Aanvullende Functionaliteit


De Kolonisten

Aanbevolen berichten

Vandaag kreeg ik de melding wanneer ik op de statistieken drukte, dat ik mijn aanvullende functionaliteit moest activeren. Erg raar, omdat we al 5,5 jaar met het spelletje meedoen. Maar enfin, men is bezig de site te veranderen, dus dat zou er wel bijhoren. Ik heb dus keurig aan de vraag voldaan, ontving de mail met de activatiecode en voerde de instructies uit.

 

Echter... Nu hebben we opeens nog maar 60 caches gevonden, terwijl het er zo'n 1200 moeten zijn. Verder zijn alle Geo d'Ors die we uitgedeeld hebben verdwenen, niet leuk voor sommige mensen. Daarnaast komen we ook niet meer voor in de lijst met ontvangen Geo d'Ors voor onze eigen caches.

 

Heb ik wat gemist? Komt het allemaal goed? Is het een bug op de site?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vandaag kreeg ik de melding wanneer ik op de statistieken drukte, dat ik mijn aanvullende functionaliteit moest activeren. Erg raar, omdat we al 5,5 jaar met het spelletje meedoen. Maar enfin, men is bezig de site te veranderen, dus dat zou er wel bijhoren. Ik heb dus keurig aan de vraag voldaan, ontving de mail met de activatiecode en voerde de instructies uit.

 

Echter... Nu hebben we opeens nog maar 60 caches gevonden, terwijl het er zo'n 1200 moeten zijn. Verder zijn alle Geo d'Ors die we uitgedeeld hebben verdwenen, niet leuk voor sommige mensen. Daarnaast komen we ook niet meer voor in de lijst met ontvangen Geo d'Ors voor onze eigen caches.

 

Heb ik wat gemist? Komt het allemaal goed? Is het een bug op de site?

Ik denk dat je even moet wachten totdat alle caches worden ingelezen, maar het is wel erg raar dat alles weg is... Ik denk dat alles opnieuw ingelezen moet worden bij jullie, en dat het dan weer goed is. Maar die gegeven Geo d'Ors moet je denk ik wel opnieuw geven. Maar hadden jullie vroeger de aanvullende functionaliteit al geactiveerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee, wat een gedoe zeg, meestal is het even afwachten...

 

Wel fijn dat je het direct hier plaatst, om anderen er evt. voor te behoeden !

Ik zal zo'n instructie nu wel even achterwege laten...

 

Succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger hadden we waarschijnlijk de aanvullende functionaliteit al geactiveerd. Ik kan het me echter niet herinneren. Vijfenhalf jaar geleden is erg lang geleden. Wij konden tot vandaag wel bij alle opties van de site, nooit geen problemen nie. Alleen vanaf vandaag dus; we konden nergens meer bij... Behalve als we gingen activeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger hadden we waarschijnlijk de aanvullende functionaliteit al geactiveerd. Ik kan het me echter niet herinneren. Vijfenhalf jaar geleden is erg lang geleden. Wij konden tot vandaag wel bij alle opties van de site, nooit geen problemen nie. Alleen vanaf vandaag dus; we konden nergens meer bij... Behalve als we gingen activeren.

 

Hier wordt niet om een activeringscode gevraagd . . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de duidelijkheid maar even de mail geplakt die ik gekregen heb.

 

____________________________________________________________________

 

Nickname : De Kolonisten

Activatiecode : voor de veiligheid maar even gedeleted

 

 

Beste De Kolonisten,

 

Hierbij ontvang je het aangevraagde activatie code voor de "aanvullende functionaliteit" op de site www.geocaching.nl.

Om van de mogelijkheden gebruik te maken, moet je de functies voor jou activeren. Dat gaat als volgt:

1) Ga naar www.geocaching.nl/forum en log in met je forum wachtwoord.

2) Ga naar www.geocaching.nl/diy/RegisterUser.php

3) Gebruik bovenstaande nickname als naam en de bovenstaande activatiecode als wachtwoord.

 

Nu heb je de "aanvullende functionaliteit" functionaliteit geactiveerd.

 

 

Via de "Doe het Zelf" pagina's, die je kunt bereiken via www.geocaching.nl/diy/ kun je onder andere persoonlijke kaarten aanmaken. Op www.geocaching.nl/diy/ staat beschreven wat je moet doen als je een cache ten onrechte op je kaart hebt staan of in je statistieken ontbreekt.

Lees dat even, want dat voorkomt onnodige vragen.

 

 

Om de "Doe het Zelf" pagina's en andere functionaliteiten op de site beschikbaar te stellen worden er kosten gemaakt voor Webhosting.

Wanneer je regelmatig (meer dan eens per week) gebruik maakt van de "Persoonlijke kaarten" of statistieken, stellen we het op prijs als je donateur zou willen worden. Als donateur krijg je de vermelding "donateur" op het forum en je nickname in het groen.

Informatie over hoe je ons werk kunt steunen, staat op www.geocaching.nl/sgn.

Het gebruik van deze en alle andere "Doe het Zelf" pagina's is overigens gratis.

 

Indien je nog vragen hebt, kun je die stellen via http://www.geocaching.nl/support/

 

Stuur geen mail via het forum, want dat is onhandig tijdens vakanties!

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Team geocaching.nl

 

______________________________________________________

 

Daar komt bij dat ik een aantal jaren donateur van de site ben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik kan ineens niet meer gebruik maken van DHZproducten omdat ik de functie niet geactiveerd heb. Dat geldt zowel voor mijn Geopatra als voor mijn RedRocks account.

 

Nou ik kan je garanderen dat ik dat al vanaf het prilste begin gedaan heb en ook regelmatig gebruik maak van de functie.

 

Vreemde zaak overigens, maar ik wacht wel even af en ben ook niet van plan eea. opnieuw aan te vragen .

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee niemand is gek !! OOk bij mij kan ik ineens geen gebruik maken van de zaken die normaal werken onde de "aanvullende functionaliteit." De oorzaak is mij dan ook onbekend.

Stuur derhale dan ook maar geen mailtjes naar de HELPDESK?SUPPORT want wij weten het ook niet. Ik zal gelijk contact opnemen met de admin's cq programmeurs om te vragen wat de oorzaak is.

Tot nader order geen paniek svp :beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier het zelfde probleem. Als je de geodor pagina's opent krijg je deze melding????? Het zal wel een bug zijn op de site. Afwachten maar en misschien een ticket aanmaken? Ook ik heb deze functionaliteit al een tijd geleden geactiveerd.

 

The dam-scout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals jullie gemerkt hebben, kan ik nu ook eindelijk aan de knoppen zitten...

en kennelijk heb ik daarbij een verkeerd knopje aangeraakt en loopt het nu niet meer helemaal zoals het hoort. Treur niet, ik ben er druk mee bezig, en als het een beetje meezit is het vanavond weer redelijk in orde.

 

Wacht dus alsjeblieft nog even af, en ga geen nieuwe activatiecode opvragen (daar wordt namelijk mijn reparatiewerk weer lastiger door :-) )

 

En sorry voor de overlast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik heb dit probleem ook sinds gisteren en word er niet vrolijker van. :beerchug:

 

Ik hoop dat het snel word opgelost, want op de kaart kan ik nu niet

meer zien wat ik nu wel en nu niet gevonden heb.

Als ik dus een cache zou willen doen bestaat de kans dat ik/wij

deze al gedaan hebben.

 

 

En de oplossing duurt denk ik redelijk lang, want gisteren had ik er drie gevonden

en nu pas 95 dus als ik op mijn manier reken dan is alles na mijn vakantie weer in orde.

100 per dag en ik heb er ZOWAT 700 gevonden dus zeven dagen wachten??????????????

En ik wilde nog wel onze 700 found deze vakantie loggen.

 

Groetjes Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat het snel word opgelost, want op de kaart kan ik nu niet

meer zien wat ik nu wel en nu niet gevonden heb.

Als ik dus een cache zou willen doen bestaat de kans dat ik/wij

deze al gedaan hebben.

Dat kun je ook zien in je eigen overzicht in je profiel bij .com

Kost net iets meer tijd maar dat heb je er vast wel voor over nu je gelezen hebt dat iemand druk bezig is met repareren :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...