Spring naar bijdragen

Cachen Per Motor


boscottage

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

wij komen niet uit de buurt en weten dus geen route daar voor jullie. zelf bekijken we meestal de kaart en stippelen zo een mooi ritje uit. vervolgens kijken we of er nog een paar leuke oppikkers zijn langs die route, eventueel de route dan een klein beetje aanpassen aan de omliggende caches en je hebt een heerlijke rit met een aantal stops waarbij je wat caches en eventueel een terrasje mee te pikken.

we hopen dat het inderdaad lekker droog weer wordt. dan zit een paas rit er wel in.

veel plezier in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paasdag belooft het mooi weer te worden. Hier willen we een mooie motordag van maken. Wie kent er een mooie cacheronde om op de motor te doen. Wij wonen tussen Deventer en Zwolle. Graag jullie aller reactie.

Jan en Marja

 

 

Waarom niet het rondje van Flet, is met de motor niet zo ver en het is een mooie omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paasdag belooft het mooi weer te worden. Hier willen we een mooie motordag van maken. Wie kent er een mooie cacheronde om op de motor te doen. Wij wonen tussen Deventer en Zwolle. Graag jullie aller reactie.

Jan en Marja

 

 

Waarom niet het rondje van Flet, is met de motor niet zo ver en het is een mooie omgeving.

 

Die is juist weer mooi voor op de fiets! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
In de buurt bij jullie Cor Litjens Dorpsgezichten aan elkaar plakken en je hebt een mooie rit. En ook de nieuwe Autocache Molens in de Achterhoek (ACE 2009)

en iets verder weg De Motor Geocache rit.

 

Of kijk ook eens op bookmark http://www.geocaching.com/bookmarks/view.a...7a-fc61b45cb1c8

 

Veel plezier!

 

Dat is deze en wij hebben hem onlangs gedaan!

Mooi uitgezette route; alle WPs goed te vinden. Kortom een echte superrit!

 

Groeten, GeoGorkum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Motor Geocache Rit moet je dan ook eens doen! Die ligt tussen Reeuwijk en Bodegraven. Ik heb hem gelogd via de Carotte-methode :dribble:, want ik heb geen motor... :dribble:

bewerkt door DiedB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paasdag belooft het mooi weer te worden. Hier willen we een mooie motordag van maken. Wie kent er een mooie cacheronde om op de motor te doen. Wij wonen tussen Deventer en Zwolle. Graag jullie aller reactie.

Jan en Marja

 

Haai Jan en Marja

Enige tijd geleden heb ik met de Meestrechteneer gesproken tijdens een motor evenement in Wanroij.

Deze adviseerde mij om de aan het kruis genageld serie te doen.

Ideaal voor de motor, ik ga hem zeker doen.

 

 

keep the rubber under

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de motor liefhebbers uit Brabant, binnenkort komt er een motortoertocht door West Brabant online!!! Deze is ongeveer 85 kilometer, niet lang, maar we gaan proberen er een opvolger bij de plaatsen.

 

Groeten Judith en Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de motor liefhebbers uit Brabant, binnenkort komt er een motortoertocht door West Brabant online!!! Deze is ongeveer 85 kilometer, niet lang, maar we gaan proberen er een opvolger bij de plaatsen.

 

Groeten Judith en Ronald

 

 

en deze in oost Brabant Nekrav's Motor/Puzzel Cache

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...