Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik hoor hier veel (gezeur) over wat geen goede cache is.

Graag wil ik op het forum leren over GC en daarbij ben ik persoonlijk niet op zoek naar negatieviteit maar naar een positieve inbreng.

Daarom mijn vraag wat vind jij nou echt een leuke cache en waarom.

Misschien kunnen we hierbij van elkaar leren en kunnen de cache leggers zien wat men nou echt wil en zo hun cache verbeteren.

Ik wil dus niet horen wat men niet leuk vond maar welke cache wel leuk is.

En plaats nou eens gerust de cache naam enzo er bij.

Ik zal het voortouw ook gelijk nemen.

De cache die ik heel leuk vind is;PZZL GC17BP8

Het bosgebied is bij mij al bekend, maar de wayponts zijn met zoveel zorg aangelegd en de puzzels zo netjes verzorgd. Super.

Helaas heb ik hem nog niet uit kunnen lopen (door omstandigheden) maar dat gaan we spoedig doen.

Linda

bewerkt door jolimama
Geplaatst

Hoog in mijn top-3 is de cache d3Z - de hemel of de hel gekomen. Ik heb deze afgelopen zondag gelopen. Uitdagend, origineel, meer dan verrassend, een mooi gebied, en na afloop van de zowat dagvullende cache toch een trots gevoel van 'dat hebben we toch maar mooi voor elkaar gekregen'. Maar...het hoogtepunt van deze route verklap ik lekker niet.

Geplaatst
Hier mijn bijdrage: Landgoed IJsselvliedt.

Maar kijk ook eens bij het lijstje met caches die één of meerdere Geo d'Ors hebben. Geeft misschien wel een aardige indicatie.

Het gaat mij echt om persoonlijke favorieten en waarom.

1) vanwege een positieve bijdrage want er zijn zat mooie caches

2) Geo d'ors worden veel gegeven en ik zie niet waarom iemand hem nou krijgt en is het een persoonlijke favoriet?

3) Kijk eens de andere kant op

Tot slot bedankt voor je bijdrage.

Linda

Geplaatst (bewerkt)

Hebben er een top 7 van gemaakt

Kolonisten van Catan "The Cache" GCR63M (event cache)

Wiekent miljonairs (1.000.000 vraag) GC1JV0F (wherigo)

Over de brug komen GVCVVB1 (Stadscache Multi)

Dalamot in het cachot GCXF0B (letterbox)

Nacht der Nachten GC18RWV (nachtcache)

De Ackerdijkse plassen GCGQE2 (traditional)

Avatar en het doodshoofd GC11JA5 (Multi cache)

aangezien je verschillende soorten caches hebt hier een top 7 met wat verschillende soorten caches.

bewerkt door BaJo
Geplaatst
Ik heb afgelopen zondag De Strontpaal (Klaveren Vrouwke) proberen te doen. Leuk verhaal met orginele waypoints. Zo orgineel dat ik WP5 niet kon vinden en hem niet kon af maken.

Tc

Er zijn vele mooie caches. Door het heleland wat wij regel matig doen. Maar twee heb ik nog steeds in mijn hoofd zitten.

Een om dat het door een tiener in elkaar is gezet. GC1H377 dit was zijn eerste. En de tweede is ook klaar. Dus binnen kort gaan we die ook lopen.

En deze GCMV47 Mooie tocht mooie natuur en het zit geweldig in elkaar.

Groet Team Mineraal

imgaspx.png

Geplaatst

Moet dit nu een draadje worden naast de geo d'or lijst die toch echt bedoeld is om mooie caches te duiden? Kijk gewoon naar die lijst en je ziet van duizenden cachers welke zij het meest waarderen en mooi vinden.

Geplaatst (bewerkt)

Kijk eens de andere kant op, niet de geijkte toppers met veel geo d'ors. Dat vind ik wel een goed advies.

Daarom zet ik in dit draadje niet een cache in de categorie briljant uitgewerkt, maar een heel andere soort cache. Eigenlijk mijn favoriete soort cache, de soort cache waarmee en waarom ik met deze hobby ben begonnen.

Een (redelijk) eenvoudige wandelmulti door een mooie omgeving.

En daar kies ik dan 3 van uit die ik de laatste tijd heb gedaan, met een verschillende wandelafstand (0-5, 5-10, 10-15 km).

GC18PN9

GC1KYMA

GC1GTKM

Over een maand (of 2) zouden hier weer andere caches kunnen staan.

bewerkt door Goedweerloper
Geplaatst
Moet dit nu een draadje worden naast de geo d'or lijst die toch echt bedoeld is om mooie caches te duiden? Kijk gewoon naar die lijst en je ziet van duizenden cachers welke zij het meest waarderen en mooi vinden.

Mijn vraag is wat is je persoonlijke favoriet.

Een geo d'or geef je voor een mooie leuke enz cache maar aan welke had je nou echt veel plezier.

En ik moet zeggen ik vind het leuk om te lezen wat men leuk vind.

En verder...... dat komt nog.

Linda

Geplaatst

Mijn vraag is wat is je persoonlijke favoriet.

Een geo d'or geef je voor een mooie leuke enz cache maar aan welke had je nou echt veel plezier.

En ik moet zeggen ik vind het leuk om te lezen wat men leuk vind.

En verder...... dat komt nog.

Linda

Ik ben nog niet zo lang bezig, maar heb wel leuke caches gedaan al. En je maakt wel leuke dingen mee. Wat voor mij een leuke cache was, is Cache uw noten, een echte fiets cache maar wel heel orgineel verzonnen. Ganzenreservaat is ook een hele leuke al heb je daar in deze tijd van het jaar zowat lieslaarzen voor nodig. Van cachje tot de muur is bijzonder omdat je door mooie gebieden gestuurd wordt. En zo zijn er best vele erg leuk, soms ingewikkeld en dan weer makkelijk. Ik ben buiten en geniet er gewoon van.

Geplaatst

Wat goed dat je voor een positieve benadering kiest :thumbup:

Mijn voorkeuren gaan uit naar voor mij minderbekende natuur gebieden.

Nou heb ik het niet zo op de overtreffende trap ("de beste") maar voorbeelden van caches die ik erg mooi vind zijn:

Het Spikeypad, omdat dit een lange, mooie natuurwandeling is om Soest heen. (ca.23km)

Krommerijn 1 Utrecht-Bunnik, deel één van een serie van vijf, die je een mooie route langs de Krommerijn laat zien. De routes zijn achter elkaar te doen, maar ook afzonderlijk.

Houten Fietsstad , een mooie fietsroute in het buitengebied van Houten, die niet met de auto te doen is en daarom voor een deel erg mooi rustig is. Naar mijn idee is de route mooier om te fietsen dan in Houten zelf :crybaby: .

Poëzie in Dorestad, en deze vanwege de poëzie die er bij elk waypoint in de vraag verwerkt is. Bovendien vind het deel van Wijk bij Duurstede (Dorestad) waar de route door loopt ook wel mooi. (en niet alleen natuur gebieden weet ik te waarderen)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...