Spring naar bijdragen

Oregon 550 En 550T : '... Fotocamera Aan Boord'

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Hier een afbeelding van de nieuwe Oregon.

garmin-oregon-500.jpg

Ik zie net dat er al een foito was geplaatst! :no:

Mijn excuus! Ik was iets te enthousiast! :yes:

• 4 weeks later...
Geplaatst
is zoiets er ook niet voor de 400t?

Ben bang van niet, of je moet het schermpje van de 550 in je 400 zetten. :thumbdown:

Geplaatst

Het interne geheugen van de 500 is wel gelijk aan de 300 (850 mb) en niet aan de 400 (4 gb)

Geplaatst (bewerkt)

De enige 'winst' ten opzichte van de 400t zijn volgens mij de:

-camera

-tilt-compensated, 3-axis --> kompas

zie hier.

hoef hem dus nog niet in te ruilen....het vlak houden voor het kompas kom ik wel overheen en een camera heb ik ook wel los en in de mobiele telefoon.

edit:

niet helemaal goed gelezen zie ik nu...je kan ook wat meer WP's en Tracks en dergelijke opslaan....en je hebt high-speed USB....

bewerkt door team_heidehippers
Geplaatst
Het interne geheugen van de 500 is wel gelijk aan de 300 (850 mb) en niet aan de 400 (4 gb)

Alleen al hiervoor ben ik tevreden met mijn 400.

Camera heb ik toch altijd bij me, alleen gebruik ik hem zelden.

Geplaatst

Hoop dat het geluid ook beter is. Vooral als je hem in de auto gebruikt en niet alleen die piepjes hoort

Geplaatst
De enige 'winst' ten opzichte van de 400t zijn volgens mij de:

-camera

-tilt-compensated, 3-axis --> kompas

zie hier.

hoef hem dus nog niet in te ruilen....het vlak houden voor het kompas kom ik wel overheen en een camera heb ik ook wel los en in de mobiele telefoon.

edit:

niet helemaal goed gelezen zie ik nu...je kan ook wat meer WP's en Tracks en dergelijke opslaan....en je hebt high-speed USB....

Meer tracks en WP's kan ook met de 400T, staat alleen niet vermeld op de datasheets.

Enne hoezo Highspeed USB? 400T heeft toch ook gewoon USB2.0?

Geplaatst (bewerkt)

@Voronwë:

nog minder reden dus om 'spijt' te hebben van de 400T (heb ik trouwens in z'n geheel niet)....die camera zie ik persoonlijk echt geen meerwaarde in.....maar ieder moet dat voor zich bepalen.

Wel grappig om te zien dat alle apparaten steeds meer op elkaar gaan lijken (camera's, GPSr, Telefoon's etc). Nog even en je gaat een keuze maken tussen een Nikon en een Garmin of een Nokia.

Helaas zal dat waarschijnlijk wel gaan betekenen dat alle apparaten "vlees nog vis zijn" en alles wel kunnen maar geen van alle functionaliteiten echt goed....(zie de kwaliteit van de camera's en GPS ontvangers in Telefoons).

bewerkt door team_heidehippers
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...