smeule Geplaatst 9 april 2009 Geplaatst 9 april 2009 voor iedereen die niet kan wachten hier een camera met 8 megapixel met 3x optische zoom en gps met WAAS verder bluetooth wi-fi en beeldstabilisator: http://www.geospatialexperts.com/gpsphoto-...awifi-p-66.html Kan je ook Wherigo's met deze doen?
Vasc0 Geplaatst 14 april 2009 Geplaatst 14 april 2009 Hier een afbeelding van de nieuwe Oregon. Ik zie net dat er al een foito was geplaatst! Mijn excuus! Ik was iets te enthousiast!
kalkendotters Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 En hij is nu officieel gepresenteerd zie o.a. amerikaanse geocaching forum: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=221157
Vasc0 Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Dit is ook wel erg mooi: Enhanced Sunlight Readable Screen
Vasc0 Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 is zoiets er ook niet voor de 400t? Ben bang van niet, of je moet het schermpje van de 550 in je 400 zetten.
smeule Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Het interne geheugen van de 500 is wel gelijk aan de 300 (850 mb) en niet aan de 400 (4 gb)
team_heidehippers Geplaatst 8 mei 2009 Geplaatst 8 mei 2009 (bewerkt) De enige 'winst' ten opzichte van de 400t zijn volgens mij de: -camera -tilt-compensated, 3-axis --> kompas zie hier. hoef hem dus nog niet in te ruilen....het vlak houden voor het kompas kom ik wel overheen en een camera heb ik ook wel los en in de mobiele telefoon. edit: niet helemaal goed gelezen zie ik nu...je kan ook wat meer WP's en Tracks en dergelijke opslaan....en je hebt high-speed USB.... 8 mei 2009 bewerkt door team_heidehippers
Remunj Geplaatst 8 mei 2009 Geplaatst 8 mei 2009 Het interne geheugen van de 500 is wel gelijk aan de 300 (850 mb) en niet aan de 400 (4 gb) Alleen al hiervoor ben ik tevreden met mijn 400. Camera heb ik toch altijd bij me, alleen gebruik ik hem zelden.
vogelen Geplaatst 8 mei 2009 Geplaatst 8 mei 2009 Hoop dat het geluid ook beter is. Vooral als je hem in de auto gebruikt en niet alleen die piepjes hoort
Voronwë Geplaatst 9 mei 2009 Geplaatst 9 mei 2009 De enige 'winst' ten opzichte van de 400t zijn volgens mij de:-camera -tilt-compensated, 3-axis --> kompas zie hier. hoef hem dus nog niet in te ruilen....het vlak houden voor het kompas kom ik wel overheen en een camera heb ik ook wel los en in de mobiele telefoon. edit: niet helemaal goed gelezen zie ik nu...je kan ook wat meer WP's en Tracks en dergelijke opslaan....en je hebt high-speed USB.... Meer tracks en WP's kan ook met de 400T, staat alleen niet vermeld op de datasheets. Enne hoezo Highspeed USB? 400T heeft toch ook gewoon USB2.0?
team_heidehippers Geplaatst 10 mei 2009 Geplaatst 10 mei 2009 (bewerkt) @Voronwë: nog minder reden dus om 'spijt' te hebben van de 400T (heb ik trouwens in z'n geheel niet)....die camera zie ik persoonlijk echt geen meerwaarde in.....maar ieder moet dat voor zich bepalen. Wel grappig om te zien dat alle apparaten steeds meer op elkaar gaan lijken (camera's, GPSr, Telefoon's etc). Nog even en je gaat een keuze maken tussen een Nikon en een Garmin of een Nokia. Helaas zal dat waarschijnlijk wel gaan betekenen dat alle apparaten "vlees nog vis zijn" en alles wel kunnen maar geen van alle functionaliteiten echt goed....(zie de kwaliteit van de camera's en GPS ontvangers in Telefoons). 10 mei 2009 bewerkt door team_heidehippers
Aanbevolen berichten