Spring naar bijdragen

Lijst van Premium Member-only Caches


De Wijngemachtigde

Aanbevolen berichten

Ik probeer het al een tijdje uit te vinden, en ben al zo'n half jaar Premium Member (en dat heeft z'n voordelen), maar waar vind ik een lijstje, een link, een site waarop de caches staan die alleen voor Premium Members bekeken kunnen worden?

 

Ik zie altijd die rode cache in de advertentie om Premium Member te worden, maar verder ben ik het icoontje nooit ergens tegengekomen.

 

Wie waar wat? Is er iemand die kan helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ok, ben weer wat wijzer.

Dat zwarte poppetje had ik nog nooit gezien, maar goed om te weten. Zie ook dat Skansen een voorkeur heeft om subscriber-only caches te leggen.

Bedankt.

 

een aantal van die skansen caches waren vroeger (2006) volgens mij gewone caches.

 

maar ik snap het doel niet van pre minimum caches

alleen dat ie niet zo vaak gelogd worden !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze staan niet op de kaart, ook niet op de kaart van de premium members. Ze vallen dus niet op. 100 km rondom mijn woonplaats zijn het er 20. Die hebben inderdaad een beperkt aantal visits. En ze lijken van een beperkt aantal leggers. De reden? Minder onderhoud? Kleinere rip-kans? Minder in de kijker... Of iets dergelijks. Denk ik. Misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar ik snap het doel niet van pre minimum caches

alleen dat ie niet zo vaak gelogd worden !

 

Ook hier geldt; zoveel mensen, zoveel wensen.

 

Ik wou bv een ikoontje van een MO-cache bij mijn lijstje met eigen caches :rolleyes:.

 

Zonnig spoor

 

ZUURTJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die cache met het rode dekseltje geeft alleen aan dat je, als je een premium member bent, speciale voor deze groep gemaakte caches kunt doen. Het rode dekseltje en de stralenkrans eromheen wil alleen maar zeggen dat het speciale caches zijn.

Wel zie je een klein vierkantje met een zwart poppetje erin. Deze caches zijn alleen te doen door premium members.

 

:rolleyes:

bewerkt door GrijsBaard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...