De Wijngemachtigde Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Ik probeer het al een tijdje uit te vinden, en ben al zo'n half jaar Premium Member (en dat heeft z'n voordelen), maar waar vind ik een lijstje, een link, een site waarop de caches staan die alleen voor Premium Members bekeken kunnen worden? Ik zie altijd die rode cache in de advertentie om Premium Member te worden, maar verder ben ik het icoontje nooit ergens tegengekomen. Wie waar wat? Is er iemand die kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 die is een lijstje met premium member chaches http://www.geocaching.com/bookmarks/view.a...27-87b2b4e81db7 en dat icoontje bestaat niet en is een lokkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Via de pocketqueries kun je zoeken op member only caches. jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wijtweetjes Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 kijk eens naar de "Doping van Skansen GCRG60" is echt wel een premium member cache... Dit icoontje bestaat dus wel denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet en Jop Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Icoontje bestaat zeker. Het Ouwelputje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Icoontje bestaat zeker. Het Ouwelputje ja dat kleine zwarte poppetje. Maar niet het kistje met de rode deksel waar ze mee adverteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Ze adverteren met dit icoontje en dat bestaat helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet en Jop Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Nee, die heb ik idd ook nog nooit gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 11 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2009 Ok, ben weer wat wijzer. Dat zwarte poppetje had ik nog nooit gezien, maar goed om te weten. Zie ook dat Skansen een voorkeur heeft om subscriber-only caches te leggen. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Ok, ben weer wat wijzer.Dat zwarte poppetje had ik nog nooit gezien, maar goed om te weten. Zie ook dat Skansen een voorkeur heeft om subscriber-only caches te leggen. Bedankt. een aantal van die skansen caches waren vroeger (2006) volgens mij gewone caches. maar ik snap het doel niet van pre minimum caches alleen dat ie niet zo vaak gelogd worden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
t-bones Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 Ze staan niet op de kaart, ook niet op de kaart van de premium members. Ze vallen dus niet op. 100 km rondom mijn woonplaats zijn het er 20. Die hebben inderdaad een beperkt aantal visits. En ze lijken van een beperkt aantal leggers. De reden? Minder onderhoud? Kleinere rip-kans? Minder in de kijker... Of iets dergelijks. Denk ik. Misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuurtje Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 maar ik snap het doel niet van pre minimum cachesalleen dat ie niet zo vaak gelogd worden ! Ook hier geldt; zoveel mensen, zoveel wensen. Ik wou bv een ikoontje van een MO-cache bij mijn lijstje met eigen caches . Zonnig spoor ZUURTJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 deze caches zijn niet van een ander type ofzo.... het is niet te vergelijken met icoontjes van een coin of TB. dus zal je nooit een andere icoontje zien bij zo'n cache Vergelijk het met een atribuut of extra kenmerk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GrijsBaard Geplaatst 11 maart 2009 Share Geplaatst 11 maart 2009 (bewerkt) Die cache met het rode dekseltje geeft alleen aan dat je, als je een premium member bent, speciale voor deze groep gemaakte caches kunt doen. Het rode dekseltje en de stralenkrans eromheen wil alleen maar zeggen dat het speciale caches zijn. Wel zie je een klein vierkantje met een zwart poppetje erin. Deze caches zijn alleen te doen door premium members. 11 maart 2009 bewerkt door GrijsBaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DSprenger Geplaatst 1 mei 2009 Share Geplaatst 1 mei 2009 Ik maar zoeken naar zwarte poppetjes op de kaart De zwarte poppetjes waarover hierboven wordt gesproken zijn alleen zichtbaar wanneer je deze bekijkt in 'lijst-vorm'. Een voorbeeld: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden