Spring naar bijdragen

Garmin Ontslaat 141 Medewerkers In Vs


Aanbevolen berichten

"... Garmin [...] zal deze week 141 medewerkers in zijn Amerikaanse vestiging in Kansas City (Olathe red.) ontslaan. Als reden hiervoor voert het bedrijf aan dat de vraag naar zijn producten is teruggelopen als gevolg van de economische malaise...."

 

"... Garmin wijt de teruggelopen vraag naar zijn producten geheel aan de verslechterde economische situatie en verwacht dit jaar minder te verkopen.

 

Garmin telt wereldwijd ruim 9500 medewerkers...."

 

Bron: 'Garmin ontslaat 141 medewerkers in VS' (Automatisering Gids)

 

- Garmin > Facilities

bewerkt door JoGnet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

"... Garmin [...] zal deze week 141 medewerkers in zijn Amerikaanse vestiging in Kansas City (Olathe red.) ontslaan. Als reden hiervoor voert het bedrijf aan dat de vraag naar zijn producten is teruggelopen als gevolg van de economische malaise...."

 

"... Garmin wijt de teruggelopen vraag naar zijn producten geheel aan de verslechterde economische situatie en verwacht dit jaar minder te verkopen.

 

Garmin telt wereldwijd ruim 9500 medewerkers...."

 

Bron: 'Garmin ontslaat 141 medewerkers in VS' (Automatisering Gids)

 

- Garmin > Facilities

 

Hallo all,

 

Ja wat zal ik ervan zeggen?

 

Als iedereen maar achter elkaar aan loopt in deze verslechterde economische situatie, dan gaat alles

zeker met als een sneltrein achteruit.

 

Je kan het ook anders in het nieuws brengen:

Garmin, Opel, Rabobank en zo kan ik nog wel even doorgaan.

De verkoop van navigatie apperatuur, auto's en aandelen bevind zich in een stijgende lijn en je

zal zien dat de verslechterde economische situatie eenpositieve draai aanneemt.

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan het ook anders in het nieuws brengen:

Garmin, Opel, Rabobank en zo kan ik nog wel even doorgaan.

De verkoop van navigatie apperatuur, auto's en aandelen bevind zich in een stijgende lijn en je

zal zien dat de verslechterde economische situatie eenpositieve draai aanneemt.

Ik kon je bericht volgen over het elkaar aanpraten van de recessie, want daar zijn we inderdaad druk mee bezig. Gelukkig zijn er ook weer goede berichten voor bijvoorbeeld de Citi Group (winst gemaakt 1ste 2 maanden 2009). De beurs reageert gelukkig meteen. Hopen dat het zo blijft.

 

Het tweede, geciteerde, deel van je bericht kan ik echter niet volgen. Jij hebt het over een stijgende lijn in de verkopen. Volgens mij stond dat niet in het bericht van Garmin.

 

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

knip,

 

Als iedereen maar achter elkaar aan loopt in deze verslechterde economische situatie, dan gaat alles

zeker met als een sneltrein achteruit.

 

, knip

 

Tsja, dan heeft alleen de voorste een GPS nodig en verkoop je er minder. :blush:

 

(Sorry, ik kon het niet laten)

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja en zelfs al breng je hetzelfde nieuws op een andere manier klinkt het al veel minder spannend en heeft het nagenoeg geen nieuwswaarde...in ieder geval niet zo dramatisch als hier wordt gesteld...

 

bijvoorbeeld:

 

"Garmin kan ondanks moeilijke tijden 9350 van zijn 9500 medewerker wereldwijd aan het werk houden" of "Garmin hoeft ondanks economisch zwaar weer van slechts 1,5% van z'n medewerkers afscheid te nemen".....maar ja de gemiddelde "nieuws consumer" houdt nogal van sensatie...en dan gaat het dus van kwaad tot erger.

 

Al met al...aan mij heeft het niet gelegen...geniet sinds enige weken van een Oregon 400T!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...