Spring naar bijdragen

Cache Maken


Redhorses

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als je op geocaching.com naar de pagina "hide and seek" gaat staat er in de rechterkant een blauw vak voor "hide a cache", met een link naar het online formulier: Once you are prepared, fill out our online form to report a new cache. This is a free service.

 

Klik op de link en je kunt de cachebeschrijving aanmaken.

 

Groet, Auke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je op geocaching.com naar de pagina "hide and seek" gaat staat er in de rechterkant een blauw vak voor "hide a cache", met een link naar het online formulier: Once you are prepared, fill out our online form to report a new cache. This is a free service.

 

Klik op de link en je kunt de cachebeschrijving aanmaken.

 

Groet, Auke.

bedankt voor de hulp

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste kerel,

 

Als eerste hartelijk welkom hier op het forum en als mede speler van het spelletje geocaching.

Als tweede is het heel leuk om na 10 gevonden cache’s al na te denken om zelf een cache neer te gaan leggen.

De ervaring leert ons echter dat, buiten enkele uitzonderingen na, je met 10 gevonden cache’s geen bekoorlijke cache kan neerleggen vanwege het eenvoudige fijt dat de ervaring geheel ontbreekt.

Het advies van mij is dan ook dat je eerst lekker die doosjes gaat zoeken en al doende zo leert wat je wel leuk vind en vooral welke je niet leuk vind,en met die gevonden schat aan ervaring je eigen cache mee gaat verrijken.

 

En daarbij viel me ook al op dat je vragen stelt op het forum die met de zoekfunctie en met wat info die je op de begin pagina van ons nog steeds haperende geocaching.NL site staat makkelijk zelf had kunnen vinden.

 

Ik ben namelijk bang, en wees niet bezorgt je bent zeker de eerste niet, en ook helaas de laaste niet, die met het vroegtijdig willen maken van en cache en de ervaring mist geheel ontbreekt hier op het forum ons gaat bestoken met alle vragen die zomaar oprijzen voor het leggen van een cache, geheel niet erg maar je kan zelf dan ook wel begrijpen dat als die zelfde soort vraag met grote regelmaat hier terug komt kunnen zelfs die enkele motjes die nu nog rustig en kalm zijn dan ook wel eens bruusk kunnen gaan reageren.

 

 

Niets persoonlijks, niets afzeikend, gewoon een eerlijke opmerking

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste kerel,

 

Als eerste hartelijk welkom hier op het forum en als mede speler van het spelletje geocaching.

Als tweede is het heel leuk om na 10 gevonden cache's al na te denken om zelf een cache neer te gaan leggen.

De ervaring leert ons echter dat, buiten enkele uitzonderingen na, je met 10 gevonden cache's geen bekoorlijke cache kan neerleggen vanwege het eenvoudige fijt dat de ervaring geheel ontbreekt.

Het advies van mij is dan ook dat je eerst lekker die doosjes gaat zoeken en al doende zo leert wat je wel leuk vind en vooral welke je niet leuk vind,en met die gevonden schat aan ervaring je eigen cache mee gaat verrijken.

 

En daarbij viel me ook al op dat je vragen stelt op het forum die met de zoekfunctie en met wat info die je op de begin pagina van ons nog steeds haperende geocaching.NL site staat makkelijk zelf had kunnen vinden.

 

Ik ben namelijk bang, en wees niet bezorgt je bent zeker de eerste niet, en ook helaas de laaste niet, die met het vroegtijdig willen maken van en cache en de ervaring mist geheel ontbreekt hier op het forum ons gaat bestoken met alle vragen die zomaar oprijzen voor het leggen van een cache, geheel niet erg maar je kan zelf dan ook wel begrijpen dat als die zelfde soort vraag met grote regelmaat hier terug komt kunnen zelfs die enkele motjes die nu nog rustig en kalm zijn dan ook wel eens bruusk kunnen gaan reageren.

 

 

Niets persoonlijks, niets afzeikend, gewoon een eerlijke opmerking

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Dat vind ik nu buitengewoon hulpvaardig en netjes neergezet van je, Barny

En dat is ook een eerlijke opmerking, al moet ik er wel even aan wennen, evenals aan het woord "bruusk".

 

 

Ik ben zelfs zo verrast dat ik geheel off topic ga. (sorry mensen)

Sivota

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel caches moet je dan vinden alvorens , vaak zeer geliefd bij vele medecachers, een "oppikkertje"achter een verkeersbord te verstoppen. Mijns inziens hoef je echt geen honderden caches hebben bezocht , 10 caches lijkt me meer dan genoeg om zo'n populaire cache te maken. Voor een multi neer te leggen zou men wat meer ervaring mogen hebben.

 

groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel caches moet je dan vinden alvorens , vaak zeer geliefd bij vele medecachers, een "oppikkertje"achter een verkeersbord te verstoppen. Mijns inziens hoef je echt geen honderden caches hebben bezocht , 10 caches lijkt me meer dan genoeg om zo'n populaire cache te maken. Voor een multi neer te leggen zou men wat meer ervaring mogen hebben.

 

groet

 

Misschien wil Barny wel voorkomen dat er weer een dergelijk oppikkertje ( :rolleyes: )wordt geplaatst cq. dat de indruk bevestigd wordt dat iemand die zijn eerste cache maakt/plaatst daar dan maar mee moet beginnen. :crybaby:

 

Maar dat is natuurlijk een oude discussie ( :crybaby: )en een beetje off topic.

 

Kortom: Redhorses ga aub. eerst eens lekker cachen en cachen en nog eens cachen en vergeet daarbij de multies niet !

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel caches moet je dan vinden alvorens , vaak zeer geliefd bij vele medecachers, een "oppikkertje"achter een verkeersbord te verstoppen. Mijns inziens hoef je echt geen honderden caches hebben bezocht , 10 caches lijkt me meer dan genoeg om zo'n populaire cache te maken. Voor een multi neer te leggen zou men wat meer ervaring mogen hebben.

 

groet

 

De populariteit van een cache zegt niks over de kwaliteit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Harry Mulisch al zij: 'Je hebt lezers en je hebt schrijvers'. Zo heb je waarschijnlijk ook geocache plaatsers en geocache zoekers....

 

Ik lees op de .com site:

"The basic idea is to locate hidden containers, called geocaches, outdoors and then share your experiences online."

 

Tja, ik zeg dan, verdiep je iig eerst in het plaatsen en wat er allemaal voor nodig is (via zoekopdrachten prima te vinden) en wordt via trail & error wijzer.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste kerel,

 

Als eerste hartelijk welkom hier op het forum en als mede speler van het spelletje geocaching.

Als tweede is het heel leuk om na 10 gevonden cache’s al na te denken om zelf een cache neer te gaan leggen.

De ervaring leert ons echter dat, buiten enkele uitzonderingen na, je met 10 gevonden cache’s geen bekoorlijke cache kan neerleggen vanwege het eenvoudige fijt dat de ervaring geheel ontbreekt.

Het advies van mij is dan ook dat je eerst lekker die doosjes gaat zoeken en al doende zo leert wat je wel leuk vind en vooral welke je niet leuk vind,en met die gevonden schat aan ervaring je eigen cache mee gaat verrijken.

 

En daarbij viel me ook al op dat je vragen stelt op het forum die met de zoekfunctie en met wat info die je op de begin pagina van ons nog steeds haperende geocaching.NL site staat makkelijk zelf had kunnen vinden.

 

Ik ben namelijk bang, en wees niet bezorgt je bent zeker de eerste niet, en ook helaas de laaste niet, die met het vroegtijdig willen maken van en cache en de ervaring mist geheel ontbreekt hier op het forum ons gaat bestoken met alle vragen die zomaar oprijzen voor het leggen van een cache, geheel niet erg maar je kan zelf dan ook wel begrijpen dat als die zelfde soort vraag met grote regelmaat hier terug komt kunnen zelfs die enkele motjes die nu nog rustig en kalm zijn dan ook wel eens bruusk kunnen gaan reageren.

 

 

Niets persoonlijks, niets afzeikend, gewoon een eerlijke opmerking

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

bedankt voor je verhaal

ik kan er wel wat mee hoor

en eerlijk duurt het langst hé wat je antwoordt betreft

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...