Spring naar bijdragen

Cache Maken


Redhorses

Aanbevolen berichten

Hoeveel caches moet je dan vinden alvorens , vaak zeer geliefd bij vele medecachers, een "oppikkertje"achter een verkeersbord te verstoppen. Mijns inziens hoef je echt geen honderden caches hebben bezocht , 10 caches lijkt me meer dan genoeg om zo'n populaire cache te maken. Voor een multi neer te leggen zou men wat meer ervaring mogen hebben.

 

groet

 

Bedenk dat er zelfs voor een standaard oppikkertje meer verstopmogelijkheden zijn dan onder de welbekende stoeptegel! Een standaard cache maken kan iedereen (en helaas -vinden wij dan- doen te velen dit dan ook).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kunt ook net als ons meedoen aan de kerst suprise event en zo een beetje aftasten of het bedachte idee voor een cache wat is. Na wat uitbreidingen en toevoegingen is de cache nu ter review aangeboden en wachten wij in spanning af. Komend weekend wordt de cache als het goed is proefgelopen. Vooral voor de kids is het erg spannend. Hopelijk hoen we snel van de reviewer.

 

groetjes wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak ze zo als ik zul je gèèn komentaar krijgen.

Of is dit reklame :lol1::lol1: .

Groeten tuitje

 

Nee, da's geen reclame... da's het goede voorbeeld geven. :thumbup:

 

 

 

:offtopic:

PS: we hebben inderdaad veel plezier gehad met je caches afgelopen zaterdag.

Zijn nog steeds benieuwd hoe je Brugzicht gaat ontmantelen *hihi*

 

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste kerel,

 

Als eerste hartelijk welkom hier op het forum en als mede speler van het spelletje geocaching.

Als tweede is het heel leuk om na 10 gevonden cache’s al na te denken om zelf een cache neer te gaan leggen.

De ervaring leert ons echter dat, buiten enkele uitzonderingen na, je met 10 gevonden cache’s geen bekoorlijke cache kan neerleggen vanwege het eenvoudige fijt dat de ervaring geheel ontbreekt.

Het advies van mij is dan ook dat je eerst lekker die doosjes gaat zoeken en al doende zo leert wat je wel leuk vind en vooral welke je niet leuk vind,en met die gevonden schat aan ervaring je eigen cache mee gaat verrijken.

 

En daarbij viel me ook al op dat je vragen stelt op het forum die met de zoekfunctie en met wat info die je op de begin pagina van ons nog steeds haperende geocaching.NL site staat makkelijk zelf had kunnen vinden.

 

Ik ben namelijk bang, en wees niet bezorgt je bent zeker de eerste niet, en ook helaas de laaste niet, die met het vroegtijdig willen maken van en cache en de ervaring mist geheel ontbreekt hier op het forum ons gaat bestoken met alle vragen die zomaar oprijzen voor het leggen van een cache, geheel niet erg maar je kan zelf dan ook wel begrijpen dat als die zelfde soort vraag met grote regelmaat hier terug komt kunnen zelfs die enkele motjes die nu nog rustig en kalm zijn dan ook wel eens bruusk kunnen gaan reageren.

 

 

Niets persoonlijks, niets afzeikend, gewoon een eerlijke opmerking

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Dat klopt, ik zou er eerst een stuk of 50 doen, en dan een cache gaan leggen. Dan heb je wat meer ervaring. :offtopic: Ik heb zelf 3 eigen caches, en die heb ik gemaakt toen ik 45 caches gedaan had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak ze zo als ik zul je gèèn komentaar krijgen.

Of is dit reklame :lol1::lol1: .

Groeten tuitje

 

Nee, da's geen reclame... da's het goede voorbeeld geven. :thumbup:

 

 

 

:offtopic:

PS: we hebben inderdaad veel plezier gehad met je caches afgelopen zaterdag.

Zijn nog steeds benieuwd hoe je Brugzicht gaat ontmantelen *hihi*

 

:lol1:

Klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ook net als ons meedoen aan de kerst suprise event en zo een beetje aftasten of het bedachte idee voor een cache wat is. Na wat uitbreidingen en toevoegingen is de cache nu ter review aangeboden en wachten wij in spanning af. Komend weekend wordt de cache als het goed is proefgelopen. Vooral voor de kids is het erg spannend. Hopelijk hoen we snel van de reviewer.

 

groetjes wendy

 

Als je de cache al ter review hebt aangeboden en het proeflopen moet nog gebeuren, dan heb je de volgorde verkeerd gekozen.

 

De reviewer komt pas aan het eind van het traject. Je hebt dan alles al klaar, cachepagina is een juweeltje, cacheplek is een WOWplek, je hebt al toestemming van de beheerder/eigenaar van de cacheplek, dit geldt ook voor zogenaamd openbaar terrein, en..... je hebt de cache al verstopt. DAN pas biedt je de cache ter review aan. Natuurlijk inclusief een begeleidend reviewernote aan de reviewer met uitleg van het een en ander, inclusief de naam, telefoonnummer, emailadres van de toestemmingverlener, en daarbij de functie van deze toestemmingverlener bij de club voor wie jij/zij toestemming heeft gegeven.

 

Als alles klopt, staat je cache na de eerste review binnen 5 minuten online. Als alles klopt dus. Dat wil niet zeggen dat de review ook binnen 5 minuten gedaan is. Dat kan 5 minuten tot 5 weken duren :no:

 

Cache(pagina) is weer retour afzender :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...