Kruimeldief Geplaatst 16 december 2003 Geplaatst 16 december 2003 De Snuffeldump Utrecht , Amsterdamsestraatweg Ik vind deze helm met ingebouwde GPS/GPRS wel handig...... Alleen vraag ik me af waar het toetsenbord zit, of zal alles spraakgestuurd zijn? GRTZ KruimelFuture A bartender without art is just a bender.
hilbert Geplaatst 25 december 2003 Geplaatst 25 december 2003 Wat dacht je van een stuk rioolpijp. Aan de ene kant een schroefdop en aan de andere kant een afdekdopje..... Kost wat...heb je ook niks....
Heirbaut Hunters Geplaatst 26 december 2003 Geplaatst 26 december 2003 Wat dacht je van een stuk rioolpijp. Aan de ene kant een schroefdop en aan de andere kant een afdekdopje.....Kost wat...heb je ook niks.... Wel eens mee bezig geweest. 120mm buis met één kant dichtlijmen en één kant schroefdop. Kosten (Gamma) ongeveer 10 Euro. Vind ik wel veel. Koop je twee grote ammokistjes voor bij de dump.
Skries Geplaatst 26 december 2003 Geplaatst 26 december 2003 Je kunt i.p.v. de schroefdop ook een zgn. speciedeksel gebruiken. Deze kosten minder dan een euro. Als je de PVC-buis dan een stukje boven de grond laat uitsteken, is dit ook een waterdichte oplossing.
Rovel Geplaatst 26 december 2003 Geplaatst 26 december 2003 Kosten (Gamma) Zo'n pijp moet je ook niet kopen, die moet je jatten. Niet bij de Gamma, maar bij (ver)bouwplaatsen. Daar de afvalbakken in de gaten houden. Meestal ligt daar wel zo'n stuk pijp.
Kruimeldief Geplaatst 26 december 2003 Geplaatst 26 december 2003 Zo'n pijp moet je ook niet kopen, die moet je jatten. Niet bij de Gamma, maar bij (ver)bouwplaatsen. Daar de afvalbakken in de gaten houden. Meestal ligt daar wel zo'n stuk pijp. Oeps Rovel. Jatten is illegaal en alles wat naar illegaliteit riekt wordt door BTW van het forum gehaald. Pas toch op. Je zit zo in de ban. Dat is zo'n kunststof pijpie ook weer niet waard. GRTZ Kruimeldief Wat de bouw je biedt, vind je in de Gamma niet.
paulus Geplaatst 28 januari 2004 Geplaatst 28 januari 2004 Gratis een kistje scoren!!!!!!!Kisten-cache Groeten PAULUS
maja120 Geplaatst 28 januari 2004 Geplaatst 28 januari 2004 Gratis!! Moet het goed doen in Nederland!! Succes verzekerd!! Groet, Maja, die filantropen altijd heel aardig vind..
schatzoeker Geplaatst 7 februari 2004 Geplaatst 7 februari 2004 Oeps foutje Was in het verkeerde draadje terecht gekomen. Heb ik hier verwijderd en overgeheveld naar Ammo-boxen
superboppe Geplaatst 13 maart 2004 Geplaatst 13 maart 2004 Ik ben op zoek naar een zaak waar Munitiekistjes worden verkocht in de buurt van Eindhoven. Heeft iemand een suggestie? SuperBoppe
madman Geplaatst 15 september 2005 Geplaatst 15 september 2005 Ik zoek ook een goede zaak in de regio Eindhoven / Valkenswaard, en aangezien we dicht bij belgie zitten verwacht ik dat er veel legerdumps in Belgie zijn. Daar heb je wel enkele legerstocks maar die verkopen voorral gewone gebruiksartikelen.
team*smeigel Geplaatst 15 september 2005 Geplaatst 15 september 2005 Ik weet niet wat je in de buurt vindt maar in maasbracht(midden limburg) is ook een legerdumpzaak volgens mij heet ie "dumpstore valkenburg", hij ligt bij het industrieterrein aan de haven. website is www.valkenpower.nl Groetjes Team*Smeigel
De Roode Loper Geplaatst 15 september 2005 Geplaatst 15 september 2005 Kijk hier eens, dan kun je deze zaak vinden: Yankee Dump BV Vestdijk 12 EINDHOVEN 5611 CC tel: 040-2441298 fax: 040-2458064
Noorman Geplaatst 15 september 2005 Geplaatst 15 september 2005 En anders kijk je op marktplaats ofzo, daar staan er genoeg op in verschillende maten...
Team Professor X Geplaatst 15 september 2005 Geplaatst 15 september 2005 Noorman Geplaatst op Vandaag, 11:33 En anders kijk je op marktplaats ofzo, daar staan er genoeg op in verschillende maten... En allemaal schreeuwend duur, vanaf € 5,00. En dat terwijl ons team al tijden een aanbod heeft voor alle geocachers................De service gaat zelfs zo ver dat ik ze ook meesleur naar Brabant, Utrecht voor dezelfde prijs. Suc6 met zoeken...
Aanbevolen berichten