Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
De Snuffeldump Utrecht , Amsterdamsestraatweg

Ik vind deze helm met ingebouwde GPS/GPRS wel handig...... Alleen vraag ik me af waar het toetsenbord zit, of zal alles spraakgestuurd zijn?

DSC00004%20(Small).jpg

GRTZ

KruimelFuture B) A bartender without art is just a bender.

• 2 weeks later...
Geplaatst
Wat dacht je van een stuk rioolpijp. Aan de ene kant een schroefdop en aan de andere kant een afdekdopje.....

Kost wat...heb je ook niks....  ;)

Wel eens mee bezig geweest. 120mm buis met één kant dichtlijmen en één kant schroefdop. Kosten (Gamma) ongeveer 10 Euro. Vind ik wel veel.

Koop je twee grote ammokistjes voor bij de dump.

Geplaatst

Je kunt i.p.v. de schroefdop ook een zgn. speciedeksel gebruiken. Deze kosten minder dan een euro. Als je de PVC-buis dan een stukje boven de grond laat uitsteken, is dit ook een waterdichte oplossing.

Geplaatst
Kosten (Gamma)

Zo'n pijp moet je ook niet kopen, die moet je jatten. Niet bij de Gamma, maar bij (ver)bouwplaatsen. Daar de afvalbakken in de gaten houden. Meestal ligt daar wel zo'n stuk pijp.

Geplaatst
Zo'n pijp moet je ook niet kopen, die moet je jatten. Niet bij de Gamma, maar bij (ver)bouwplaatsen. Daar de afvalbakken in de gaten houden. Meestal ligt daar wel zo'n stuk pijp.

Oeps Rovel. Jatten is illegaal en alles wat naar illegaliteit riekt wordt door BTW van het forum gehaald.

Pas toch op. Je zit zo in de ban. Dat is zo'n kunststof pijpie ook weer niet waard.

GRTZ

Kruimeldief :ph34r:Wat de bouw je biedt, vind je in de Gamma niet.

• 1 month later...
Geplaatst

Gratis!!

Moet het goed doen in Nederland!!

Succes verzekerd!!

Groet,

Maja,

die filantropen altijd heel aardig vind..

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
Geplaatst

Ik zoek ook een goede zaak in de regio Eindhoven / Valkenswaard, en aangezien we dicht bij belgie zitten verwacht ik dat er veel legerdumps in Belgie zijn. Daar heb je wel enkele legerstocks maar die verkopen voorral gewone gebruiksartikelen.

Geplaatst
Noorman Geplaatst op Vandaag, 11:33

En anders kijk je op marktplaats ofzo, daar staan er genoeg op in verschillende maten...

En allemaal schreeuwend duur, vanaf € 5,00. En dat terwijl ons team al tijden een aanbod heeft voor alle geocachers................De service gaat zelfs zo ver dat ik ze ook meesleur naar Brabant, Utrecht voor dezelfde prijs. Suc6 met zoeken...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...