Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Yes, Yipee, Hoeze. Het is gelukt. In één keer online! Ik ben helemaal trots. :lol1: GC1KARG bij Groningen. Durf bijna niet te zeggen dat je na het vinden kunt terugschaatsen naar de auto! Dank voor alle adviezen (laatste bericht van Kruimeldief was erg duidelijk. Kon ik mooi checken of ik alles gedaad had. Ja dus). :)

Geplaatst (bewerkt)

'coördinaten die bovenaan de cachepagina (Parentcoördinaten of ParentWaypoint) ook nog eens toegevoegd in de additional Waypoints wat de zogenaamde Child(ren)coördinaten of Child(ren)waypoint is, geen coördinaten bovenaan de cachepagina van de parkeerplaats of de start van de cache bij een multi, enz enz enz.......' (citaat uit post van Kruimeldief).

Ben zelf al een tijdje bezig met een multi (maken, bedoel ik). Zodoende dat bovenstaande waardevolle info van kruimeldief me aan het denken zette. Maar... deze regels begrijp ik niet geheel! Vraag: moet bij een multi nu juist wél of niet het coordinaat van beginpunt of parking bovenaan de cachepagina staan? Nog een vraag: snap ik nu goed dat het coordinaat dat bovenaan de pagina staat, niet ook nog 'ns als 'additional waypoint' moet worden ingegeven?

bewerkt door GuitarArnie
Geplaatst

Bij een multi mag het coordinaat bovenaan de pagina van een andere locatie zijn dan de P-plaats of zelfs het startpunt van de route.

Of dat handig is, is vraag 2 :lol1:

Als je kiest voor coordinaat bovenaan pagina als P-plaats, is het 1e punt van de multi een additional wp.

Als je kiest voor coordinaat bovenaan pagina als WP1 van de route is coordinaat P-plaats een additional wp.

Als coordinaat bovenaan pagina totaal ander punt is zijn zowel P-plaats als WP1 een additional wp.

Maar welke het ook wordt die je bovenaan de pagina zet, deze hoeft niet ook nog eens bij de additional wp's.

Geplaatst
Bij een multi mag het coordinaat bovenaan de pagina van een andere locatie zijn dan de P-plaats of zelfs het startpunt van de route.

Of dat handig is, is vraag 2 :)

Als je kiest voor coordinaat bovenaan pagina als P-plaats, is het 1e punt van de multi een additional wp.

Als je kiest voor coordinaat bovenaan pagina als WP1 van de route is coordinaat P-plaats een additional wp.

Als coordinaat bovenaan pagina totaal ander punt is zijn zowel P-plaats als WP1 een additional wp.

Maar welke het ook wordt die je bovenaan de pagina zet, deze hoeft niet ook nog eens bij de additional wp's.

Duidelijk en bedankt! :thumbup:

Geplaatst

soms gaat het heel erg snel, maar tijdens de vacantie heeft kruimeldief ook tijd nodig om voor zich zelf wat te doen.

we hebben 11 dagen gewacht, maar vandaag is hij dan online gekomen.

kruimeldief bedankt voor het vele goede werk.

.....TEAM GEBROOK.....

Geplaatst

Laten we niet vergeten dat het wel vrijwilligerswerk is. Dus laten we gewoon wachten wanner het onze beurt is. :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)

:thumbup: Na aanmelden de cache binnen enkele uren on-line!!

Hulde-hulde-hulde aan reviewer Kruimeldief en zeer bedankt!!!

Meryl

bewerkt door meryl
Geplaatst

Als ik kijk naar de lijst nieuwe caches die de afgelopen week online gekomen zijn kan ik alleen maar zeggen:

RESPECT kruimel!!! :thumbup:

• 2 months later...
Geplaatst

Afgelopen zaterdagavond twee caches ter review aangeboden, zondagmiddag waren ze al online.

Kruimeldief for president ! :)

Geplaatst

Jaja, het kan snel gaan. De cache die ik een paar weken geleden had aangeboden was 2 uur later al actief.

Je hoort mij niet klagen... :thumbup:

Trouwens, ook niet als het langer geduurd had hoor....

Er wordt prima werk geleverd!!

Geplaatst

Dinsdagavond een multi-cache om 19.38 uur ter review aangeboden net over de grens in België.

Om 19.42 uur een notify dat ie gepubliceerd werd.

Wie biedt minder? :thumbup:

Greetz Bloodwoosj.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...