Spring naar bijdragen

Email adres wijzigen


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn email adres op dit forum wijzigen. Ik gebruik 'Change your registered email address', vul mijn nieuwe adres is, en dan krijg ik de fout 'Sorry, you are not allowed to use that email address for your account. Please use another email address.'.

 

Hetgeen ik invul is een standaard gmail-adres. Zou niks mis mee moeten zijn.

 

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gratis email-adressen zijn niet toegestaan. Het systeem zal daarom ook een foutmelding geven...

 

Waarom? Omdat we veel problemen hebben gehad met spammers die vaak met deze adressen opereren. Er is wel een oplossing als het je enige emailadres is en dat is dat het adres 'manueel' wordt goedgekeurd door een administrator: hiervoor kun je via de Contact Us via de Hoofdpagina van .nl een ticket aanmaken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gratis email-adressen zijn niet toegestaan. Het systeem zal daarom ook een foutmelding geven...

 

Waarom? Omdat we veel problemen hebben gehad met spammers die vaak met deze adressen opereren. Er is wel een oplossing als het je enige emailadres is en dat is dat het adres 'manueel' wordt goedgekeurd door een administrator: hiervoor kun je via de Contact Us via de Hoofdpagina van .nl een ticket aanmaken...

 

 

Ik gebruik nu een email adres op mijn eigen domein, met een forward naar gmail. Het probleem is dat gmail dit soort doorgestuurde emails weigert.

Ik krijg dan ook geen emails meer over berichten op het forum. En dat is jammer.

 

Met gc.com had ik hetzelfde probleem, en heb ik het opgelost door direct gmail te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou ook graag mijn email verandert hebben naar een gmail adres

Heb daarvoor op 9-12 een ticket aangemaakt, als je daar naar kan kijken zou tof zijn :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

hmm ja het is heel irritant.

 

Ik heb 3 e-mail adressen gmail, hotmail en yahoo. Alledrie geweigerd. Nu gebruik ik een adres van mijn werk dat ik over een paar maanden niet meer heb. De hele wereld zit op yahoo of hotmail en alle andere internetfora accepteren het...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm ja het is heel irritant.

 

(...)

 

hmmm nee, niet irritant... alleen wat extra werk voor serieuze gegadigden.

Liever een goede voorselectie dan onnutte spamberichten op het forum!

 

(zie ook bericht #4 op deze pagina)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm ja het is heel irritant.

 

(...)

 

hmmm nee, niet irritant... alleen wat extra werk voor serieuze gegadigden.

Liever een goede voorselectie dan onnutte spamberichten op het forum!

 

(zie ook bericht #4 op deze pagina)

 

Gmail zou geen probleem moeten zijn.

 

Google bied GMAIL oplossingen aan aan bedrijven, ook bij google snappen ze wat euries en dollars zijn. Email adressen uitsluiten omdat het live, yahoo, aol of Gmail is. is wat te makkelijk er zijn domains waar ik grotere bedenkingen bij heb.

 

Nog even terugkomen op gmail, wanneer je een link terug stuurt naar de persoon die wil gaan psoten op het forum dan moet deze bewust op de link klikken om het account te activeren. mail ROBO's kunnen dat in de regel niet.

 

oja, ben ik een google adept, yep helemaal. Maar ik kijk natuurlijk ook wel wat veilig is en wat te verantwoorden is. Gmail is 1 van de opties waarvan ik denk dat die veilig genoeg is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm ja het is heel irritant.

 

Ik heb 3 e-mail adressen gmail, hotmail en yahoo. Alledrie geweigerd. Nu gebruik ik een adres van mijn werk dat ik over een paar maanden niet meer heb. De hele wereld zit op yahoo of hotmail en alle andere internetfora accepteren het...?

 

Ik zie het probleem niet. In bericht nummer 4 staat de oplossing. Dus mijn inziens is er geen probleem en snap daarom de irritatie ook niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm ja het is heel irritant.

 

(...)

 

hmmm nee, niet irritant... alleen wat extra werk voor serieuze gegadigden.

Liever een goede voorselectie dan onnutte spamberichten op het forum!

 

(zie ook bericht #4 op deze pagina)

 

Gmail zou geen probleem moeten zijn.

 

Google bied GMAIL oplossingen aan aan bedrijven, ook bij google snappen ze wat euries en dollars zijn. Email adressen uitsluiten omdat het live, yahoo, aol of Gmail is. is wat te makkelijk er zijn domains waar ik grotere bedenkingen bij heb.

 

Nog even terugkomen op gmail, wanneer je een link terug stuurt naar de persoon die wil gaan psoten op het forum dan moet deze bewust op de link klikken om het account te activeren. mail ROBO's kunnen dat in de regel niet.

 

oja, ben ik een google adept, yep helemaal. Maar ik kijk natuurlijk ook wel wat veilig is en wat te verantwoorden is. Gmail is 1 van de opties waarvan ik denk dat die veilig genoeg is

 

Volgens mij kan een ROBO best een link volgen in een mail. Kwestie van de html uitvlooien en alle links in die mail even volgen.

 

En tjsa, gmail veilig. Blijft de vraag hoe google met je privacy omgaat. Aangezien ze alles wat je intypt zo'n beetje opslaat, zal dat met de mail ook wel gebeuren. Als je dat niet erg vond, is er natuurlijk niet echt een probleem.

 

Wat ik niet snap is dat je (lees iemand) niet het mail adres van je provider gebruikt, tegenwoordig krijg je er toch minstens 3 of zo? Ik krijg minder spam op het mail adres van mijn provider, dan op mijn hotmail accounts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik niet snap is dat je (lees iemand) niet het mail adres van je provider gebruikt, tegenwoordig krijg je er toch minstens 3 of zo? Ik krijg minder spam op het mail adres van mijn provider, dan op mijn hotmail accounts.

 

In mijn geval, ik reisveel voor mijn werk en heb al mijn prive email op gmail, ook mijn planet en kpnmail komen hier op binnen en verstuur ik hier vanaf. Maakt het leven heel wat makkelijker. Daarnaast is het SPAMfilter van Google goed tot zeer goed. In mijn prive mail heb ik geen SPAM

 

 

just my 2cts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik niet snap is dat je (lees iemand) niet het mail adres van je provider gebruikt, tegenwoordig krijg je er toch minstens 3 of zo? Ik krijg minder spam op het mail adres van mijn provider, dan op mijn hotmail accounts.

 

In mijn geval, ik reisveel voor mijn werk en heb al mijn prive email op gmail, ook mijn planet en kpnmail komen hier op binnen en verstuur ik hier vanaf. Maakt het leven heel wat makkelijker. Daarnaast is het SPAMfilter van Google goed tot zeer goed. In mijn prive mail heb ik geen SPAM

 

 

just my 2cts

 

Op zich logisch, maar volgens mij heen antwoord op mijn vraag/opmerking. Iedere provider levert toch ook webmail? Die je volgens mij toch moet gebruiken, ook op reis, anders stuur je al je reply's van je gmail account en dat wil je denk ik ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...