Spring naar bijdragen

Waar gaat dit heen?


Mar+Mar

Aanbevolen berichten

@Remunj: Als standpunten herhaald worden in een andere bewoording dan gebeurt dat meestal omdat de schrijver denkt dat men hem de eerste keer niet begrepen heeft. Als men je niet begrijpt kun j ehetzelfde nog eens schrijven met de grote kans dat men het dan nog steeds niet begrijpt, dus is het beter hetzelfde nog eens te schrijven maar dan in een andere bewoording. Net zo lang totdat iets wel duidelijk is :no:

 

@ De broekies: De 3 musketiers

 

Je kunt de standpunten wel blijven herhalen, maar of dat nog een bijdrage aan een discussie is weet ik niet. Persoonlijk denk ik van niet, want je komt namelijk geen stap nader tot elkaar. En volgens mij is dat laatste toch de inzet van een goede en open discussie.

 

De film had ikgoed geraden. ;)

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@Remunj: Als standpunten herhaald worden in een andere bewoording dan gebeurt dat meestal omdat de schrijver denkt dat men hem de eerste keer niet begrepen heeft. Als men je niet begrijpt kun j ehetzelfde nog eens schrijven met de grote kans dat men het dan nog steeds niet begrijpt, dus is het beter hetzelfde nog eens te schrijven maar dan in een andere bewoording. Net zo lang totdat iets wel duidelijk is ;)

Volgens mij klopt dit als een bus, maar wordt het wel eens verward met het doordrukken van een eigen mening van cachers op dit forum. Voorbeelden te over, waar ik hier vooral niet op zal ingaan. Het zoeken naar een heldere grens is wat mij betreft een taak van de objectieve moderatoren van dit forum.

 

Fire5

Natuurlijk nooooooit zelf aan meegedaan. 3d-paranoid.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LTeunis: Waar en wanneer als het over een gekozen team gaat? Nou we hebben gevraagd wie er het team wilde komen versterken en uit de aanmeldingen hebben we gekozen ;) Alle teamleden heeft zijn voor en tegen mogen spuien dus echt, democratischer kan het niet :no:.

 

En verder kan ik best inkomen in wat je hebt geschreven. Als ik zeg dat we geen commentaar wensen dan heb ik het over totaal nietszeggende commentaar dat bij een vrouw altijd afewimpeld wordt als nag nag nag. Zeuren om te zeuren.

Meedenken? Dat is iets anders. Daar staan we wel degelijk welwillend tegenover. Waarom niet?

 

Maar commentaar op het modereren of over teamleden wil ik niet (meer) zien op het forum. Dat is een van de regels die we hebben en die wat mij betreft zwaar gelden. Degene die iets tegen een moderator heeft moet dat maar via een PB met de moderator oplossen en als dat niet lukt, dan maar naar de admin van het forum. Degene die zich daar niet mee kan verenigen heeft pech gehad en als deze woorden als dictaroriaal worden gezien, so be it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LTeunis: Waar en wanneer als het over een gekozen team gaat? Nou we hebben gevraagd wie er het team wilde komen versterken en uit de aanmeldingen hebben we gekozen ;) Alle teamleden heeft zijn voor en tegen mogen spuien dus echt, democratischer kan het niet :no: .

 

En verder kan ik best inkomen in wat je hebt geschreven. Als ik zeg dat we geen commentaar wensen dan heb ik het over totaal nietszeggende commentaar dat bij een vrouw altijd afewimpeld wordt als nag nag nag. Zeuren om te zeuren.

Meedenken? Dat is iets anders. Daar staan we wel degelijk welwillend tegenover. Waarom niet?

 

Maar commentaar op het modereren of over teamleden wil ik niet (meer) zien op het forum. Dat is een van de regels die we hebben en die wat mij betreft zwaar gelden. Degene die iets tegen een moderator heeft moet dat maar via een PB met de moderator oplossen en als dat niet lukt, dan maar naar de admin van het forum. Degene die zich daar niet mee kan verenigen heeft pech gehad en als deze woorden als dictaroriaal worden gezien, so be it.

 

Ah, getrapte verkiezingen zoals de eerste kamer :-)

 

De rest: Mee eens. Commentaar wordt in het algemeen ook niet beschouwd als feedback of opbouwende kritiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...