Spring naar bijdragen

Bookmark Lists


De broekies

Aanbevolen berichten

Iemand (ik zal jouw naam niet noemen Wammus :band: ) vroeg aan mij of er geen lijst kan komen van bookmark lists.

 

Ik wist wel van het bestaan van bookmarks, maar had hier nog nooit aandacht aan besteed. Als ik het goed begrijp is het zo: staat een cache in een public bookmark list, dan komt dit te staan in de cache beschrijving (aan de rechterkant onder inventory).

 

Nu is mijn vraag: is er een lijst met alle bookmark listings (van Nederlandse caches)?

Zo ja, waar?

Zo nee...nou ja, is het wel gewenst waarschijnlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk niet dat je onderscheid kunt maken tussen Nederlandse en niet Nederlandse bookmarks.

 

Al is het gewoon omdat sommige Nederlandse caches op b.v. een lijst van iemand uit een ander land voorkomen en omdat sommige caches uit Verwegistan op een lijst van een Nederlander voorkomen.

 

Maar ik zou wel geintreseerd zijn in een lijst met bookmarks, gewoonweg omdat die vaak een bepaald thema hebben (b.v. Wings over Holland 40 - 45 van Kwibus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat je onderscheid kunt maken tussen Nederlandse en niet Nederlandse bookmarks.

 

Al is het gewoon omdat sommige Nederlandse caches op b.v. een lijst van iemand uit een ander land voorkomen en omdat sommige caches uit Verwegistan op een lijst van een Nederlander voorkomen.

 

Maar ik zou wel geintreseerd zijn in een lijst met bookmarks, gewoonweg omdat die vaak een bepaald thema hebben (b.v. Wings over Holland 40 - 45 van Kwibus)

Klopt, ik weet niet of de eigenaar van de bookmark in Nederland woont, daarom zei ik ook van Nederlandse caches.

Wat ik wel weet is de lokatie van de waypoint in de bookmark lijst, dus of die in Nederland ligt.

Ik ga er maar vanuit dat er niet of zeer klein aantal bookmark lists zijn, waar een Nederlandse cache op staat en andere niet Nederlandse caches.

Hoe dan ook zal ik deze niet gaan uitsluiten.

 

Indien er suggesties zijn hoor ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, hier is dan de eerste opzet. zie hier

Op dit moment is er alleen nog de lijst (en groeiende, nog 1 dag voor de complete lijst) en kun je naar gc.com bookmark list en je kunt de kaart zien met bijbehorende caches.

:huh: Nice work

 

Komen natuurlijk ook direct change requests op: Een optie om op eigenaar of naam (of allebeide wanneer een eigenaar meerdere lijsten heeft) alfabetisch te sorteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, hier is dan de eerste opzet. zie hier

Op dit moment is er alleen nog de lijst (en groeiende, nog 1 dag voor de complete lijst) en kun je naar gc.com bookmark list en je kunt de kaart zien met bijbehorende caches.

:blush: Nice work

 

Komen natuurlijk ook direct change requests op: Een optie om op eigenaar of naam (of allebeide wanneer een eigenaar meerdere lijsten heeft) alfabetisch te sorteren

mee eens! sortering/selectie zal mogelijk gemaakt worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis de lijst met treincaches, dicht bij stations.

Zou heel goed kunnen. Zoals ik al eerder heb aangegeven kan het nog wel een dag duren voordat alle bookmark lijsten binnen zijn.

 

Mochten er over enkele dagen nog steeds bookmarks missen, dan wil ik dit zeker horen, want dan is er iets mis.

 

Het probleem is dat gc.com geen mooi overzicht heeft van bookmark lijsten bv per land of bookmark lijsten waarin een cache zit die in een omtrek van 30km van een bepaald punt bevindt etc etc. (uhm, zie weer een nieuwe zoek mogelijkheid op bookmarks). Hierdoor is het voor mij ook lastig om de bookmarks op te halen. Dit gaat gewoon enkele dagen duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, hier is dan de eerste opzet. zie hier

Op dit moment is er alleen nog de lijst (en groeiende, nog 1 dag voor de complete lijst) en kun je naar gc.com bookmark list en je kunt de kaart zien met bijbehorende caches.

 

Cool!!! :thumbup::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...