Spring naar bijdragen

Lijst met bookmarklists? Premium member caches?


Jan & Simonne

Aanbevolen berichten

We kregen gisteren van een ander forumlid de tip om eens in zijn bookmarklist te kijken.

Het duurde even voor we er achter waren, dat je daar premium member voor moet zijn, dus dat eerst geregeld.

Daarna konden we (na heel lang zoeken) via zijn profiel bij zijn bookmarklist komen.

Bestaat er niet een url, waar alle bookmarklists opstaan, of moet je dat echt van iemand zelf horen?

 

En bestaat er een lijst met premium member caches? Hoe kunnen we die vinden?

Ik vind het soms maar een hele zoekpartij.

Ik ben nog niet zo thuis op dit forum, eerlijk gezegd. :yes:

Simonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 months later...

Waarom zou je perse "member only" caches willen doen?

 

Ik heb net ff die PQ gemaakt, 26 stuks in Nederland.

 

GCHK98

GCJ8BN

GCK6BN

GCK63W

GCRG60

GCTY0J

GCYA59

GC10AFA

GC116FZ

GC10BKB

GCRZPJ

GC1ACBJ

GC1AE8T

GC122YK

GC1B0G2

GCHKD7

GC1B46X

GC13ET6

GC12NWR

GC1C336

GC13ZWC

GC12WCF

GC13EQW

GCRT1H

GC19AT6

GCH6Q9

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou je perse "member only" caches willen doen?

 

Dat was idd de vraag van de topicstarter, niet de mijne. Ik wil kunnen zoeken naar keywords in bookmarklists... Heb je daar ook een antwoord op?

 

Hmm.. vanalles geprobeerd met Google maar die bookmarks zitten achter een dynamische pagina (bookmarks/view.aspx) en worden daarom door Google niet geindexeerd :blush:

 

Een snelle oplossing heb ik helaas niet. Wel heb ik gezien dat er truukjes op zijn, zie bijvoorbeeld: klikkerdeklik

Maar ja, hoe doen ze dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een snelle oplossing heb ik helaas niet. Wel heb ik gezien dat er truukjes op zijn, zie bijvoorbeeld: klikkerdeklik

Maar ja, hoe doen ze dat?

Gewoon met t handje.

 

Op gc.com is het nog steeds niet mogelijk om te zoeken naar een bookmarklist. De enige optie is om alle caches langs te bladeren en op te letten welke 'public' bookmarks daar staan genoemd.

Of een site maken waar iedereen zijn bookmarks kan aanmelden

 

Er is op het amerikaanse forum al vaker gevraagd om zoekmogelijkheden binnen de bookmarks; dus zal dat ongetwijfeld wel een keer komen, maar wanneer ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op gc.com is het nog steeds niet mogelijk om te zoeken naar een bookmarklist. De enige optie is om alle caches langs te bladeren en op te letten welke 'public' bookmarks daar staan genoemd.

 

Hmm... als ik eens een avondje overhoud zal ik eens kijken of ik met een scriptje alle nederlandse caches kan indexeren. De info is er dus wel maar moet er nog even uitgehaald worden.

Als ik van alle NL caches de HTML scriptsgewijs ophaal, loop ik dan kans op een IP ban? (de plaatjes haal ik dan niet op)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op gc.com is het nog steeds niet mogelijk om te zoeken naar een bookmarklist. De enige optie is om alle caches langs te bladeren en op te letten welke 'public' bookmarks daar staan genoemd.

 

Hmm... als ik eens een avondje overhoud zal ik eens kijken of ik met een scriptje alle nederlandse caches kan indexeren. De info is er dus wel maar moet er nog even uitgehaald worden.

Als ik van alle NL caches de HTML scriptsgewijs ophaal, loop ik dan kans op een IP ban? (de plaatjes haal ik dan niet op)

 

kun je dat niet gewoon via GSAK doen of staan ze niet in de cacheomschrijving..

 

Je kunt anders ook (net als spoilersync) gebrui maken van een cool-down periode.. Dus je loopt een paginatje of tien op.. wacht een minuutje doet er weer tien.. enz. in een nachtje heb je dan alles binnen (360 minuten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kun je dat niet gewoon via GSAK doen of staan ze niet in de cacheomschrijving..

 

Helaas staan ze daar niet in :)

 

Je kunt anders ook (net als spoilersync) gebrui maken van een cool-down periode.. Dus je loopt een paginatje of tien op.. wacht een minuutje doet er weer tien.. enz. in een nachtje heb je dan alles binnen (360 minuten)

 

Makkelijker zou zijn om tussen ieder request een paar seconden te plakken.

6000 caches maal 3 seconden = precies 5 uur :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik van alle NL caches de HTML scriptsgewijs ophaal, loop ik dan kans op een IP ban? (de plaatjes haal ik dan niet op)

Ja

 

(de plaatjes kun je gewoon downloaden, het is namelijk nauwelijks mogelijk om daar een scrape detectie functie op te bouwen, omdat sommige pagina's een waanzinnige hoeveelheid plaatjes gebruiken. Alleen weet je zonder de html pagina niet welke plaatjes er allemaal bij de cache horen :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...