Spring naar bijdragen

Geen nieuwsbrief ontvangen


Malyenki

Aanbevolen berichten

In heb nog steeds de nieuwsbrief niet ontvangen. Inmiddels wel gelezen, omdat ik het forum zo nu en dan nog wel eens induik. In een ander draadje (dat alweer gesloten is :beerchug: ) wordt gezegd dat dat geen probleem is, omdat ie nu ook op het forum staat. Slecht een fractie van de Nederlandse geocachers is actief op het forum, dus ik vind het wel degelijk een probleem. Of ervoor zorgen dat iedereen bereikt wordt via mail, of zeggen dat je dat gewoon niet lukt. Maar ga niet zeggen dat het ineens geen probleem is dat niet iedereen de nieuwsbrief niet krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Malyenki,

 

Het draadje is geloten omdat er nu al diverse draadjes lopen die gaan over hetzelfde onderwerp! Niet over het feit, dat feit dat je geen nieuwbrief hebt ontvangen. Het niet ontvangen van de nieuwsbrief is ondervangen door hem op het forum te plaatsen: dat was de kern van mijn boodschap. Met ruim 11000 gebruikers kun je gewoon problemen verwachten. Wat de reden daar van is: ik heb geen idee: misschien is er iets in het control board niet goed of misschien moeten er nog een aantal verzonden worden. Of het emailadres klopt niet meer. het probleem hoeft dus niet alleen bij .NL te liggen. Mijn advies zou zijn nog even een dag te wachten en anders even via de support desk (via de hoofdpagina: contact us) even een ticket aan te maken zodat een admin hier even naar kan kijken.

 

Dank U!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Korte respons:

 

ik heb ruim 85 berichten retour gekregen van email adressen die niet (meer) bestaan op alle door het forum verstuurde nieuwsbrieven.

Daarnaast heb ik ook nog een stuk of 40 berichten gehad dat de berichten afgevangen zijn door spamwashers.

 

Helaas heb ik niet de mogelijkheden om al die adressen wel goed te maken, enige wat ik wil aangeven is dat het misschien verstandig is om als je de nieuwsbrief niet hebt ontvangen te kijken naar je instellingen van je meeladres en op je admin updates geblocked hebt bij je instellingen.

(Maar goed dat had ik volgens mij al een keer ergens neergezet :beerchug:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is bij mij het probleem in elk geval niet... :beerchug:

Maar 't maakt niet uit, heb em nu via het forum gelezen, maar ik vond het dus wat makkelijk om te zeggen: "het staat wel op het forum dus het is goed zo". Reden daarvoor is dat nogmaals lang niet elke nederlandse geocacher dit forum bezoekt. Vandaar. Maar misschien komt ie nog wel gewoon... we wachten wel even af. Succes met het in orde maken van 'alle dingen', waaronder het benoemen van nieuwe mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had inderdaad het vinkje voor Adminupdates uit staan. Wellicht kan er een linkje geplaats worden waar ik de brief kan lezen?

 

handig he, die zoekfuntie op het forum........

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar 't maakt niet uit, heb em nu via het forum gelezen, maar ik vond het dus wat makkelijk om te zeggen: "het staat wel op het forum dus het is goed zo". Reden daarvoor is dat nogmaals lang niet elke nederlandse geocacher dit forum bezoekt.

De Nederlandse Geocacher die dit forum niet bezoekt, zal het sowieso een zorg zijn wat er in de nieuwsbrief staat :lol1:

Ruud :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Nederlandse Geocacher die dit forum niet bezoekt, zal het sowieso een zorg zijn wat er in de nieuwsbrief staat :rolleyes:

Ruud :crybaby:

 

 

Ik denk dat je daar een heel mooi punt hebt :thumbup: .

Misschien een tip voor een ieder hier,blijf weg van het forum :rolleyes: scheelt ook weer een hoop werk en tijd voor de vrijwilligers, die dan andere (zinvolle) dingen kunnen aanpakken :lol1:

Rob

bewerkt door Rob228
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een tip voor een ieder hier,blijf weg van het forum :thumbup: scheelt ook weer een hoop werk en tijd voor de vrijwilligers, die dan andere (zinvolle) dingen kunnen aanpakken :dribble:

Rob

 

WAT? Wegblijven van het forum? Maar wat moet ik dan doen tussen het cachen door? AAAAAARRGGGHHHHHHHHHHHH ik word gek zonder forum ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...