Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

a1mn3n.jpg

Bij verschillende cachebeschrijvingen krijg ik niet het totale verhaal in beeld. Zie plaatje. Erg vervelend.Soms krijg ik wel het hele beeld maar staat het menu links voor de tekst!

Ligt dit aan mijn instellingen en kan ik er wat aan veranderen? Wie helpt?

Geplaatst
Bij verschillende cachebeschrijvingen krijg ik niet het totale verhaal in beeld. Zie plaatje. Erg vervelend.Soms krijg ik wel het hele beeld maar staat het menu links voor de tekst!

Ligt dit aan mijn instellingen en kan ik er wat aan veranderen? Wie helpt?

Is een bekend probleem dat op schijnt te treden bij gebruik van Internet Explorer 6. Groundspeak is bezig met het zoeken naar een oplossing.

Geplaatst
Dit is bij IE7 ook zo. Komt in dit geval waarschijnlijk omdat de maker van deze pagina een tabel op z'n pagina heeft gezet die breder is dan de pagina. Gebeurt ook vaak als mensen te brede foto's op hun site zetten.

Dacht ik eerst ook. En de tabel is inderdaad breder dan de pagina, waardoor je een deel niet in het scherm ziet. Maar dat is op te lossen door de resolutie hoger te zetten.

Maar als je goed naar het plaatje van Dr-D kijkt dan zie je dat (hoewel de schuifbalk geheel links staat!!) er toch aan de linkerzijde van het scherm een deel van de pagina mist.

En dat is in IE7 niet het geval.

Geplaatst

Oke, dus ik kan beter niet gaan rommelen aan de instellingen. Ik los het op door een kopie in een word document te zetten. Dat werkt wel maar is nogal omslachtig.

Geplaatst
Oke, dus ik kan beter niet gaan rommelen aan de instellingen. Ik los het op door een kopie in een word document te zetten. Dat werkt wel maar is nogal omslachtig.

Wat je dus ook kunt doen, is IE7 of Firefox installeren.

Geplaatst (bewerkt)
Ik heb het probleem ook met Firefox hoor.

Vreemd, ik niet. Ook bij mij is de pagina in FF 3.0 te breed door de tabel, maar er mist niks aan de linkerkant van het scherm. :)

bewerkt door Peetee
Geplaatst (bewerkt)
Dus toch gaan rommelen?

Nee, het heeft geen zin om te gaan rommelen in de instellingen van IE.

Wel kun je IE7 of FF 3.0 installeren. Of je moet het installeren van IE7 of FF 3.0 ook rommelen vinden.

bewerkt door Peetee
Geplaatst
Dus toch gaan rommelen?

Nee, het heeft geen zin om te gaan rommelen in de instellingen van IE.

Wel kun je IE7 of FF 3.0 installeren. Of je moet het installeren van IE7 of FF 3.0 ook rommelen vinden.

Ik kan sowieso niets instaleren op mijn (werk)laptop :blush: .....

Geplaatst (bewerkt)
Ik kan sowieso niets instaleren op mijn (werk)laptop :blush: .....

Jammer, dan houdt het daarmee op, helaas! :thumbsup: Nu maar hopen dat Groundspeak / Geocaching.com het probleem zo snel mogelijk oplost.

bewerkt door Peetee
Geplaatst (bewerkt)

In FireFox heb je daar zoom opties voor (ctrl +, ctrl -).

Maar werkt het in IE niet als je daar een kleiner tekengrootte pakt? (Beeld - Tekengrootte. Je hebt dan 5 opties: Extra Groot, Groot, Normaal, Klein en Extra Klein).

Microsoft zou Microsoft weer eens niet zijn als ze dingen niet beschrijven / niet in het menu opnemen <zucht> :blush:

Ctrl + en Ctrl - werken ook in IE (7)

bewerkt door Nemelis
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...