Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Onlangs zijn er een aantal caches die op rotondes lagen gearchiveerd. Dit i.v.m. de veiligheid. Er waren blijkbaar klachten in deze richting van cachers die de cache gedaan hadden maar hem achteraf blijkbaar gevaarlijk vonden. Kruimeldief heeft hierop alle caches die op rotondes lagen, gearchiveerd zoals Keizer Karelplein.

Ik zou graag weten of er nog meer regels zijn veranderd of aangescherpt zodat ik mijn pagina die als hulp bij het leggen van een cache dient, kan aanpassen.

Voor wie niet weet wat ik bedoel: deze pagina en dan klikken op Checklist.

Geplaatst

Volgens mij zijn de bobo’s van .NL weer eens bij elkaar gekropen en het een en ander doorgenomen.

Mijn mening en hoe ik er over denk had ik hier gister al geventileerd maar die werd zonder enige mededogen verwijdert met een grote klap op de grote del. rode knop.

Daarom hou ik het nu maar hierbij, op dit forum moet alles koek en ei lijken, enige vorm van commentaar (ook al is het uit het hart) lijkt hier niet gewenst.

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Geplaatst
Mijn mening en hoe ik er over denk had ik hier gister al geventileerd maar die werd zonder enige mededogen verwijdert met een grote klap op de grote del. rode knop.

Daarom hou ik het nu maar hierbij, op dit forum moet alles koek en ei lijken, enige vorm van commentaar (ook al is het uit het hart) lijkt hier niet gewenst.

Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt Barny! Wordt het niet eens tijd voor een ander deuntje :beerchug:?! Heb dit al zooo vaak gehoord ;) ! Het is hier ook zo slecht! Trouwens: er zijn nog vacatures voor modjes, dus eeh: krijg je ook zo'n mooie rode knop :angry: ...

@Ruud: Kruimel heeft aangegevn niet meer op dit forum (als reviewer) te posten: misschien is het beter hem even een mailtje te sturen met je vraag: ik kan je er geen antwoord op geven...

Geplaatst

Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt Barny! Wordt het niet eens tijd voor een ander deuntje :beerchug:?! Heb dit al zooo vaak gehoord ;) ! Het is hier ook zo slecht! Trouwens: er zijn nog vacatures voor modjes, dus eeh: krijg je ook zo'n mooie rode knop :angry: ...

@Ruud: Kruimel heeft aangegevn niet meer op dit forum (als reviewer) te posten: misschien is het beter hem even een mailtje te sturen met je vraag: ik kan je er geen antwoord op geven...

Nou, het contact met Kruimel verloopt niet echt soepel. Op mijn eerste email werd totaal niet gereageerd. Lange tijd later (vrij recent) heb ik hem via Skype benaderd. Daar kreeg ik wel antwoord maar op mijn reactie daarop heeft hij mij volgens mij geblokt. Normaal is Kruimel namelijk altijd online en nu al dagen niet. Opvallend... Ik heb hem voordat ik dit hier plaatste nog maar een email gestuurd met hetzelfde verzoek dat ik hier doe.

Overigens lijkt het erop dat het geen algemene verandering is want deze rotonde ligt er nog gewoon.

Ik had eigenlijk aan Kruimel gemeld dat ik dit niet op het forum zou brengen maar ik begin er nu toch anders over te denken.

Het jammere is namelijk dat Kruimel effectief de enige reviewer in Nederland is. Als je dus je caches goedgekeurd wil hebben, kan dat alleen via hem.

Geplaatst (bewerkt)
Er is door de moderators (SN@G, Team jemar en BY Angels) geen post verwijdert.

Waarom staat die post dan wel in de rss feed in niet meer in het draadje???

Marcel (Team 16)

bewerkt door Piglet 16
Geplaatst
Er is door de moderators (SN@G, Team jemar en BY Angels) geen post verwijdert.

Dan zal het één van de admins geweest zijn. :beerchug:

Geplaatst (bewerkt)

Kee als jullie dat zeggen zou het wel waar zijn.

Ik had bij mij weten een berichtje geplaatst bij het draadje “vreemde gang van zaken!

” over hoe ik me zorgen maakte over de klaag mentaliteit van sommige hunters en de reaktie daar op.

Maar als er geen berichtje geplaatst is kan hij natuurlijk niet verwijdert worden toch?

Wat ik wel vreemd vind, toen ik gisteravond vlak na dat ik het berichtje geplaatst had ( dacht ik dus) was het zo rond een uurtje of 21:30 gelijk toen ik de chat verliet was het betreffende draadje nog niet gesloten (volgens mij) en meestal word het draadje gesloten door motjes met het bericht dat hij gesloten word.

Maar afijn, het zal wel aan mijn belabberde verbinding liggen of mijn haast om me tussen de zwijnen te begeven dat er iets mis gegaan is.

Mijn excuses voor de vermeende ophef.

En nee, zo een 15466_tekst.jpg past niet bij mijn interieur, en nee ik wil het motjesschap ook niet voor de voeten wegmaaien van mijn Vriend

@ xaa; al die andere flora kom ik al geheel niet ( of ben er jaren niet meer geweest) ik heb het zo al druk genoeg :beerchug: dit vind ik voldoende, maar ik mag toch ook wel als een van de laatste die nog zijn mening durft te posten, mijn zorgen openbaren?

Zo, en nu maar een scheve toren opzoeken ( is het raar dat juist die scheve toren staat in een plaatsje dat “de Lier” heet,er zou toch genoeg gereedschap moeten zijn om hem recht te trekken)

edit

ik weet dat de communicatie extern niet geheel gladjes verloopt

maar intern waarschijnlijk ook.

jammer dat zou een hoop ongein voorkomen

bewerkt door barny
Geplaatst
Misschien is dat te veel eer. Ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die dat durven hoor. Misschien dat je de enige bent die het nut er van inziet :-)

:w00t2::lol1::lol1:

Geplaatst

Nee hoor Barny, ik vind het geweldig als je je mening blijft uiten. Maar of hier nog alles geaccepteerd wordt, ik weet het niet.

Maar ik blijf het nog even op een afstand volgen en als het allemaal te lief wordt, dan houd ik het hier ook voor gezien.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...