Spring naar bijdragen

Caches nationaal gaan goedkeuren?


Geoman

Is de tijd rijp voor EU - NL approver?  

74 leden hebben gestemd

  1. 1. Is de tijd rijp voor EU - NL approver?

    • Ja. Voor een Nederlandse approver.
      39
    • Ja. Eén EU-Approver voor heel Europa is voldoende.
      5
    • Nooit problemen gehad met het goedkeuren. Laten zo!
      6
    • Ik heb nog nooit een cache verstopt. Geen ervaring.
      5


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wie is SVNG? Of had ik dat moeten weten?

Dat had je moeten wetenals je alle postings de afgelopen dagen had gelezen :blink: Ach, ik heb zoveel woorden achter gelaten op het forum de afgelopen week, het is logisch dat dan iedereen afhaakt..

 

GeoGerard zit er dicht bij :blink:

 

Stichting Vrije Nederlandse Geocachers

 

Een gefingeerde stichting, verzonnen door mij om duidelijk te maken dat we al 2 stichtingen hebben en dat die maar eens samen om de tafel moeten om de Amerikaanse invloeden achter ons te laten. De SVNG is verzonnen uit "angst" dat er mischien nog een derde stichting nodig is?

 

GRTZ

 

Kruimeldief B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even een berichtje over iets wat ons opviel. Iedereen heeft het over die Yotian Soldier als goedkeurder. Onze cache is echter goedgekeurd door Erik88l-r uit Suwanee, Georgia, USA.

Onze caches zijn ook alleen maar door dezelfde Erik goedgekeurd. Zoals je al schreef. Het is dus niet alleen Yotian Soldier die heel Europa doet :blink:

Tja, hij kan wel Nederlander zijn maar als je op je 7e Nederland hebt verlaten weet je waarschijnlijk ook niet veel meer van de taal, laat staan de wetgeving of cultuur.

Evenzo goed heb ik met geen enkele cache problemen gehad. Niet met de plek of wat dan ook. De caches waren allemaal binnen 24 uur goedgekeurd en ik heb nergens vermeld of ik toestemming had en ik heb ook nergens een Engelse vertaling bij onze caches gezet. Ook hebben we later geen verzoek gehad om de cache in het Engels te vertalen.

 

Dus..... zoals het was zijn we tevreden en zo mag het blijven. Onder Amerikaanse vlag, onder dezelfde voorwaarden met dezelfde approvers. maar ja. Als er dan berichten komen die nu inmiddels wel bekend zijn dan krijg je dus al die commotie :blink:

 

Al die commotie heeft er wel voor gezorgd dat ik toch weer op zoek ga naar een ander toetsenbord. ik word er met al die lange berichten van mij niet goed van dat ik bepaalde letters driedubbelhard moet indrukken omdat ze anders niet tevoorschijn willen komen.

Of ik heb geen kracht meer in de vingers, dat kan ook .

 

heb trouwens mijn avatar weer iets aangepast.

 

GRTZ

 

Kruimeldief, who wants to approve your cache........ B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze mening blijft dezelfde, voorstander van één of meerdere nederlandse approvers :blink: ;

We hebben nog geen problemen gehad met het goedkeuren van een cache(locatie)

maar we zijn nu wel afwachtende op de dingen die komen gaan voordat we weer een

cache in omloop brengen.

 

wordt er al actie ondernomen?? :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Howdy allemaal,

 

Ik heb dit draadje een beetje door zitten wandelen. Zou het misschien een idee zijn om een nieuw geplaatste cache wel / niet te 'aproven' door middel van online te stemmen? Er is een poll systeem op dit forum. Dus waarom niet zo'n systeem een beetje aanpassen voor het automatische wel/niet toelaten van een nieuw geplaatste cache? (vraag me niet naar de technische uitwerking hiervan). Of iedereen dan wel alleen de ervaren geocachers mogen stemmen wil ik in het midden laten. In ieder geval kan het een hoop werk uit handen geven. In ieder geval wordt op die manier de beslissing gedragen door de Nederlandse geocaching gemeenschap.

 

Greetings Pyxis Nautica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En.......... dat handjevol dat hier dagelijks de ruimte zit vol te draaien, waaronder ik, is natuurlijk niet representatief voor de gehele geocaching community in Nederland. Er zijn cachers die vele malen meer caches gevonden en verstopt hebben dan wij en die zijn nog nooit op dit forum geweeest.

Je hoeft namelijk om caches te zoeken en te verstoppen op geen enkel forum verschijnen of... je hoeft niet eens aangemeld te zijn op geocacheing.nl of geocaching.nu.

Als je maar aangemeld bent bij Geocaching.com

Op de .com site kun je de aangemelde caches vinden en op de .com site meld jij je verstopte caches aan. Daar worden de caches, dus ook de nederlandse, aangemeld, goedgekeurd en onder gebracht. Alles wat je via de site's .nl of .nu doet is, met alle respect, eigenlijk niets anders dan de "linkjes" volgen.

 

Dus het "approven" van elke cache via een poll op dit forum zal nog meer trammelant veroorzaken denk ik. Iedereen moet niet kunnen beslissen over iedereen. Moet je eens zien met wie ik dan allemaal vriendjes moet worden omdat ik gegarandeerd mijn caches "ge-approved" hebben wil :xmas:

 

En ik wil helemaal niet zoveel vriendjes omdat ik een einzelgänger ben. het onderhouden van vrienden gaat ten koste van mijn spaarzame cachetijd.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Als blikken konden doden hadden ze er geen erwten in gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een beetje "ge-google" ben je daar zo achter.

En als het zo door gaat krijgen ze het daar nog druk! :huh:

Nu mag de stichting correlatie misschien wel geduldig zijn aan de telefoon, maar het lijkt me toch niet zo'n goede oplossing voor ons probleem.

 

En als de controleur dit nummer gewoon zou bellen krijgt hij een kunstacademie aan de lijn!

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gebeld, maar dat is ook niets voor ons. Ze zijn alleen maar aanwezig tussen 09:00 en 22:00. Dan is het aan de overkant nog steeds geen tijd om hier fatsoenlijk heen te bellen. Laten we eerlijk zijn, een beetje Amerikaanse telefoon doet het niet in de ochtend. Toch? Wat doet het er wel? De telefoonkabels hangen nog gewoon aan totempalen en met een beetje wind is er geeneens telefoon.

 

Raar land.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :huh:

Trouwens, wist je dat de oorlog met Irak toch wel rechtvaardig was? De Amerikanen hebben in Bagdad een Chemisch Toilet gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet zo Amerikaans; sterker, ik ben redelijk anti-Amerikaans. Maar ik vind niet dat we ze nu mogen afzeiken of belachelijk maken. We hebben altijd gebruik mogen maken van de database gc.com. Het zit ons nu even niet mee en vervolgens zijn het k..-Amerikanen? Kan toch niet??!

Jammer wel dat ik met mijn Etrex Legend een Amerikaan nog rijker heb gemaakt :huh: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och, afzeiken? Mijn beste vrienden zijn Amerikanen en veramerikaanste Nederlanders. Ach, als je maar weet wat je aan ze hebt dan vallen ze wel mee. Je moet er gewoon vanuit gaan dat je niets aan ze hebt, dan is alles meegenomen. Het meest is gebakken lucht.

 

Lees wat voor emailtjes ze durven te sturen aan Ronny en het antwoord op het mailtje van Peetee et CS.

 

Die heikneuters aan de overkant lezen echt alles mee. Dacht je dat het mij dan nog zal lukken om caches approved te krijgen? Dacht het niet.

 

Ik denk dat binnenkort Team Dauwtrappers, KralenFee en Kruimeldief verledentijd zijn.

 

We denken er sterk over om te stoppen.

 

Ik zeg mijn charter membership op en de geocaching.com sticker is al van de auto.

 

A-sociale bende is het en meer niet.

 

Arrogantie ten top en erger me helemaal aan de rest dat blindelings en slaafs achter ze aan hobbelen en doen alsof ze geen verstand in de kop hebben.

 

 

Geen mening hebben of je er nu buiten houden is een doodzonde. We zijn verraden door een een paar Nederlanders die quasi onschuldig betrapt zijn door een boswachter die niets van geocaching afweet. Schande schande foei foei, Och mijnheer de veldwachter dat wisten wij niet, Ja hoor wij zullen gaan mailen dat er iets niet klopt in Nederland, kwijl kwijl. Ze hebben geen slapende hond wakker gemaakt, maar een pitbull.

 

Waar in vredesnaam is het beroemde Nederlandse gedoogbeleid? Wat wil die Yotian Soldier? Wil hij onze cultuur en achtergrond veranderen? Iemand uit een land dat geen eens een cultuur of geschiedenis heeft dat ouder is dan 300 jaar? Hebben zij van de landeigenaren wel toestemming? Dan bedoel ik niet van die gasten die toenterrtijd al dat grond gewoon gestolen heeft.

 

GRTZ

 

Kruimeldief, die zich afvraagt hoeveel Nederlanders charter member zijn of premium member en als die allemaal stoppen en dus geen 30 dollar per jaar betalen, kunnen "zij" dat missen en kunnen "wij" er een Nederlandse databese van bouwen? Stel 1000 Nederlanders betalen 30 dollar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...