Spring naar bijdragen

regels voor toestemming


remco.1971

Aanbevolen berichten

Tja, zo gaat het dus niet goed. Lijkt op: "denying caches for all the wrong reasons", het argument dat we in onze brieven aan de .com hebben aangevoerd.

Het is natuurlijk mogelijk dat een eigenaar/beheerder geen caches in zijn/haar gebied wil. Dat is hun goed recht.

 

Maar als het erom gaat, dat men er gewoon geen werk van wil, en dus niet vanwege natuur-motieven, dan zou ik je aanraden je ervaringen toch eens met YS te delen. Wellicht dat hij e.e.a. dan toch in een ander daglicht gaat zien. Verder niets doen lijkt me ook niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je zult wel weer gelijk hebben PeeTee ;). Maar het is zo verd*md frustrerend. Het heeft echt niets met de natuur of wat dan ook te maken. Het is gewoon niets anders dan te beroerd zijn om te gapen, laat staan in beweging te komen of een stempel met "Aproved" te pakken. De salaris wordt ook zo wel gestort. Bah, ik haat ambtenaren, een enkeling uitgezonderd.

Vandaag ook weer aanvaringen gehad met dergelijke instanties en ze verd*mmen het om nog als een normaal mens te denken, laat staan te reageren. Ik ben dan een redelijk snel aangebrand persoontje maar dat had met mijn akkefietje van vandaag weer niets van doen.

Maar goed, ik dwaal af.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :xmas:

 

Als ik zou roken, stak ik nu een sigaret op,

Als ik zou drinken, nam ik nu een borrel,

Ik neem nu maar weer een Prozac en misschien wel twee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte Geodoc,

 

Ik zit in een dip vanavond. Als prozac al lang achterhaald is, waarom heb ik dan nog dozen vol? Of is de voorraad van de apotheek in Nederland nog niet weggewerkt? Ik dacht dat achterhaalde en/of overjarige medicijnen, dus medicijnen niet goed genoeg voor ons, al jaren richting Afrika gingen omdat ze nog wel goed genoeg zijn voor de bevolking daar?

 

Dokter ik voel me niet goed, opgejaagd, tintelingen in mijn vingers, neus en voorhoofd. Heb het gevoel alsof mijn hoofdhaar recht omhoog staat en onder stroom heeft gestaan. Verder heb ik hartkloppingen, buikpijn, in de rug en ben ik moe, en heb ik diarree. Waarschijnlijk mede te danken aan een byzonder geïrriteerd en gefrustreerd gevoel door de overheid en allerlei andere instanties die er volgens hun alleen maar voor ons zijn maar niets voor ons wensen te betekenen. Verder heb ik me vandaag enorm ge-ergerd aan antwoordapparaten die mij vertellen dat ze het druk hebben en dat er nog velen voor mij wachten en dat daarom de verbinding wordt verbrokene en dat ik op een later tijdstip maar eens weer moet proberen. Dit bandje hoorde ik ieder uur dat ik belde en wel vanaf 13:00 uur tot 19:00. Na 19:00 hoorde ik dat ik morgen maar weer eens moet proberen omdat er na 19:00 uur niemand meer aanwezig is.

 

Dokter als Prozac achterhaald is, ik niet rook en niet drink, wat mag ik dan wel slikken, wat is modern vandaag de dag? En... gezien deze regering, wat is te slikken, goed en toch nog te betalen?

 

Vr.Gr.

 

Kruimeldief, die zich suf prakkezeert of hij nog een symptoom vergeten is..... :xmas:

 

Mijn dokter zei me te stoppen met die dineetjes voor vier, tenzij er drie andere mensen bij waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dokter als Prozac achterhaald is, ik niet rook en niet drink, wat mag ik dan wel slikken, wat is modern vandaag de dag? En... gezien deze regering, wat is te slikken, goed en toch nog te betalen?

Beste Kruimel,

 

Helaas zag ik je bericht nu pas (2 weken later dus...). Dacht een vinkje gezet te hebben dat ik automatisch een mail zou krijgen bij nieuwe berichten uit draadjes waar ik zelf aan mee doe. Niet dus. :ph34r:

 

Als je nog dozen vol prozac heb staan heb je òf de tabletten niet in genomen maar wel steeds opgehaald van de apo, òf je huisarts of de apo heeft zich een faktor 100 vergist, òf het zijn pillen van iemand anders, òf ... etc. De oude voorraad van apotheken wordt niet naar Afrika gestuurd, daar willen (terecht) onze troep niet hebben. Ze kijken een gegeven paard dus eerst uitvoerig in de bek.

 

Over je antwoordapparaat-avonturen mag ik toch hopen dat het een overheidsinstelling cq. gemeente betrof en niet een gezondheidszorginstelling? Alhoewel die er ook wat van kunnen!

 

Het zou misschien eens goed zijn een van mijn kollega's te raadplegen? Venlafaxine (Efexor), mirtazapine (Remeron) en sertraline (Zoloft) raken steeds populairder. Maar misschien werkt een placebo (merkloos, diverse fabrikanten) net zo goed :angry:

 

Het beleid van deze regering is inderdaad @%#$&$#@ (encrypted)!

 

Zelf raak ik wat gefrusteerd door het SBB. :yes: Vraag ik ze mee te denken over de plaats van een cache willen ze per sé dat ik met hun ga overleggen, mét een kaart met de route en ze vinden dat ik een vergunning nodig heb! Heb je het ooit zo zout gegeten? En dat alles omdat ik ze niet uit het hoofd kan praten dat geocaching geen landelijk evenement is. Enkele maanden geleden was er een route gepubliceerd in Grasduinen die dwars door beschermd en dus verboden gebied heen liep. SBB op de achterste poten, wel wat terecht denk ik.

 

Nou ja, ik ga over enkele dagen maar eens handjes schudden met de boswachterij en eens kijken wat ik los kan peuteren.

 

Je hoort weer enne, BETERSCHAP! :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Kruimel,

 

Helaas zag ik je bericht nu pas (2 weken later dus...).

 

Nou ja, ik ga over enkele dagen maar eens handjes schudden met de boswachterij en eens kijken wat ik los kan peuteren.

 

Je hoort weer enne, BETERSCHAP!  :eek:

Dag GeoDoc :angry:

 

Allereerst, ik heb wel erg lang in de wachtkamer moeten zitten. 14 dagen.... En dan met die klachten. Ik had wel helemaal kunnen afglijden.

Vaag heb ik van de medicijnen gehoord die u opsomt. Het zijn volgens mij niet allemaal nieuwe soorten. Remeron is er volgens mij al een tijdje, laat staan de placebo ;).

 

Ik zal eens een collega van u gaan bezoeken. Ik ben nu ook misselijk, voor hetzelfde geld ben ik zwanger.

 

Ach, medicijnen sparen voor die dagen dat je ze niet meer kunt krijgen is algemeen denk ik. En met de idioterie van deze regering kun je beter nu al een voorraadje gaan aanleggen.

 

Mijn antwoordapparaatavontuurtjes? Schrik niet: UWV-USZO was toen de grote onbereikbare. Ook nu is het moeilijk die lui van de koffietafel weg te krijgen.

 

En doc, welkom in de club van cachers die problemen ondervinden met SBB inzake toestemming te verkrijgen om een klein rotdoosje in het bos te mogen verstoppen :yes:

 

'Je gaat maar eens met hun overleggen. Misschien dat je wat geloofwaardiger overkomt. Kun je mooi een uitdraai maken met Ozi en de kleine mannetjes CD's

Die vergunning snap ik niet. Wat voor een vergunning hebben zij nu weer op het oog? Een vergunning van wie?

Het wordt echt steeds gekker. Als je de rankinglist bekijkt van de meest bezochte cache van Nederland is dat 159 keer in bijna 2.5 jaar. Zie http://www.geocaching.nl/stats/statcache.php. Caches hier in het Noorden zullen daar nog veel langer over doen.

Natuurlijk mag SBB op achterste poten staan als er een cache verstopt ligt in een broedgebied of iets dergelijks. Maar daar is die plaatser verantwoordelijk voor en niet jij en ik.

 

Ik wens je veel plezier en succes in je gesprek met de heren van SBB. Misschien dat het nog wat oplevert, alhoewel ik mijn twijfels heb als ze nu al over vergunningen praten.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:die de doc dankt voor de beterschapswensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed verhaal...

leuk bedacht je website zit leuk inelkaar maar: Waarom moet het in een nieuw window EN krijg ik bij elke klik zo'n fijne reclame voor mijn kiezen? :-(

 

 

Michiel :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is idd erg irritant, maar als je een alternatief weet voor Aimoo, dan hoor ik het graag.

Gaarne een forum, dat en gratis en aanpasbaar qua layout is, dus ook de achtergrond.

 

Maar eh het wordt zo off-topic, dus gaarne alleen reacties die met dit draadje te maken hebben.

 

Wat vind je van het artikel van me op zich ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, ik ga over enkele dagen maar eens handjes schudden met de boswachterij en eens kijken wat ik los kan peuteren.

Als je wilt dan ga ik met je mee.

Dank voor je aanbod maar het lijkt me een beetje ver weg van regio Amsterdam naar Zuidoost-Drenthe. En met alle respekt, het gaat om de plaats Zwartemeer, en die hebben het niet zo op buitenstaanders cq. Westerlingen. Daar kan ik je nog staaltjes van vertellen :beerchug: maar dat moet maar niet hier. Het gesprek zal wat mij betreft ook niet zo lang duren. Ik zal nadien uiteraard laten horen hoe het afgelopen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...