Spring naar bijdragen

proeflopen cache...


Jorienepien

Aanbevolen berichten

Beste medecachers,

 

Graag zou ik een eigen multi-cache plaatsen in mijn dorpje Abbenes. Dit ligt in de Haarlemmermeer. Nu heb ik een route uitgestippeld en toestemming gekregen voor de plek waar de cache komt te liggen. Wel zou ik het fijn vinden als iemand uit de buurt deze cache zou willen proeflopen voor hij het internet op gaat!! Aangezien dit mijn eerste cache wordt hebben jullie na het lopen wellicht nog tips oid voor me... Dan kan ik daar nog rekening mee houden of evt. veranderen.

Graag hoor ik wie er interesse heeft!!

 

Groetjes,

 

Jorien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste medecachers,

 

Graag zou ik een eigen multi-cache plaatsen in mijn dorpje Abbenes. Dit ligt in de Haarlemmermeer. Nu heb ik een route uitgestippeld en toestemming gekregen voor de plek waar de cache komt te liggen. Wel zou ik het fijn vinden als iemand uit de buurt deze cache zou willen proeflopen voor hij het internet op gaat!! Aangezien dit mijn eerste cache wordt hebben jullie na het lopen wellicht nog tips oid voor me... Dan kan ik daar nog rekening mee houden of evt. veranderen.

Graag hoor ik wie er interesse heeft!!

 

Groetjes,

 

Jorien

 

Ik woon in Oegstgeest, en wil best een keertje die kant op fietsen voor een proefrondje!

 

 

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon in Oegstgeest, en wil best een keertje die kant op fietsen voor een proefrondje!

 

 

Hans

 

Ah kijk aan! Hartstikke fijn! Mijn vriend komt ook uit Oegstgeest. Ik zal wel even contact opnemen, via pb!

Maarre, alvast bedankt!!!! ;)

bewerkt door Jorienepien
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow! wat een animo! Leuk dat er zo snel en positief op gereageerd wordt!

Van mijn part komen jullie ze alledrie een keer lopen :blush:

Lijkt me ook erg leuk om eens medecachers uit de buurt te ontmoeten.. ;)

Het is in ieder geval een multi waarbij je op elk aangegeven waypoint de juiste foto+nummer moet zoeken.

Door te rekenen met de fotonummers kun je het eindcoördinaat berekenen.

De tocht is ongeveer 1,5 uur lopen schat ik, zo'n 5 km.? ofzo.

Als je nog interesse hebt in het lopen: Dit weekend zou het kunnen, dan graag op zondag (-middag, in ochtend is het erg druk ;) )

Ik zal ieder wel even mailen/pb'en!!! Graag dan even een belletje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste medecachers,

 

Graag zou ik een eigen multi-cache plaatsen in mijn dorpje Abbenes. Dit ligt in de Haarlemmermeer. Nu heb ik een route uitgestippeld en toestemming gekregen voor de plek waar de cache komt te liggen. Wel zou ik het fijn vinden als iemand uit de buurt deze cache zou willen proeflopen voor hij het internet op gaat!! Aangezien dit mijn eerste cache wordt hebben jullie na het lopen wellicht nog tips oid voor me... Dan kan ik daar nog rekening mee houden of evt. veranderen.

Graag hoor ik wie er interesse heeft!!

Groetjes,

Jorien

 

Beste Jorien,

 

Het is al veel vaker gezegd op dit Forum, en ik ben waarschijnlijk weer eens erg negatief. Zou het niet verstandiger zijn om wat meer caches te vinden voor je er ééntje plaatst. Als ik op je profiel kijk zie ik dat je slechts 9 caches gevonden hebt, waarvan maar 2 multi's.

Ik wil niet onaardig zijn tegen een beginneling, maar doe de geocache gemeenschap een lol en wacht nog een aantal maanden tot je meer ervaring hebt. Eigenlijk vind ik dat dat een regel zou moeten zijn voor het plaatsen van een cache, maar daar al veel meer draadjes over geweest. Ik vind het dan ook volkomen onbegrijpelijk dat er zoveel positeve reacties zijn.

 

Marja :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het dan ook volkomen onbegrijpelijk dat er zoveel positeve reacties zijn.

 

Marja :blush:

Aangezien ik ook positief reageerde voel ik me aangesproken; ik begrijp je reactie, deel je mening en juist daarom bied ik mijn hulp aan. Wat is er onbegrijpelijk aan hulp aanbieden aan iemand die een cache wil plaatsen? Ze erkent een stuk ervaring te missen en vraagt hulp aan mensen die de ervaring wel hebben. Je kunt dan niets doen, of een enthousiaste mede-cacher helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mar, kijk toch uit lieverd, je mag hier toch alleen maar lieve en positieve berichten neerzetten.

Voor je het weet krijg je commentaar dat je je alleen maar negatief kan uiten en dat er echt wel newbee’s zijn die ondanks hun geringe cache ervaring maar zeker gesterkt door hun uitermate fantasierijke geest de meest prachtige cache’s neerleggen.

Ik kan er wel een stuk of 2……..

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt dan niets doen, of een enthousiaste mede-cacher helpen.

 

Er is nog een andere optie: je kunt deze cacher erop wijzen dat het niet verstandig is om meteen een eigen cache te willen plaatsen. Hier komt ten minste enige ervaring bij kijken. Je laat een kind dat 1 zwemles in het ondiep heeft gehad toch ook niet meteen in het diepe spartelen, zelfs niet aan de haak van de zwemjuf.

 

Ik kan er wel een stuk of 2......

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Dan vraag ik me af welke 2........ :blush:

 

 

Marja ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nog een andere optie: je kunt deze cacher erop wijzen dat het niet verstandig is om meteen een eigen cache te willen plaatsen. Hier komt ten minste enige ervaring bij kijken. Je laat een kind dat 1 zwemles in het ondiep heeft gehad toch ook niet meteen in het diepe spartelen, zelfs niet aan de haak van de zwemjuf.

Heb jij weer gelijk in. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat er zo kortzichtig over gedacht wordt... Want ook al heb ik maar weinig caches gelopen... betekent dat toch niet gelijk dat ik niet zonder succes een cache zelf kan uitzetten/leggen?!! Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Ik heb jarenlang scoutingervaring en daarvoor vele speurtochten uitgezet, dus als je nou een mooie route hebt + op een leuke manier uitgezet, en je weet hoe je met een gps om moet gaan.. dan is zo'n gps-route voor een cache toch zo gemaakt? Als je nou gewoon gemotiveerd bent er een te willen leggen in een omgeving waar niet zo heel veel caches te vinden zijn (alleen mystery's) nou dan zou ik geen bezwaar zien wanneer iemand er een neer wilt leggen, ervaren of onervaren. Wanneer hij niet goed zou zijn dan zou hij niet door de reviewers geplaatst worden lijkt mij. En zoals al eerder gezegd is: Daarom laat ik hem toch ook proeflopen?? Ik denk dat iedereen zich hierover veel drukker om maakt dan nodig is. Heel jammer ook dat er zoveel commotie over komt op dit forum.. Geocachen blijft een hobby; zowel voor een ervaren cacher die graag nieuwe caches van hoogstaande kwaliteit ziet, of voor een onervaren cacher die gewoon graag wat wil uitproberen. Je hoeft de cache niet te lopen omdat je weet dat hij door een onervaren cacher is gelegd, of je kunt hem gewoon gaan proberen en dan alsnog oordelen. Misschien valt het wel heel erg mee!

Groetjes, Jorien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afijn, iemand gevonden die hem a.s. zondag wil komen proeflopen en zijn mening wil geven over deze multi. Jullie zullen dan vanzelf zien of hij online komt of niet.. En besluit aan jou of je hem een keer wilt gaan doen. Deze hele discussie dus nergens voor nodig. Hans, Bedankt dat je mij wilt komen helpen!

 

*mag een slotje op*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat er zo kortzichtig over gedacht wordt... Want ook al heb ik maar weinig caches gelopen... betekent dat toch niet gelijk dat ik niet zonder succes een cache zelf kan uitzetten/leggen?!! Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Ik heb jarenlang scoutingervaring en daarvoor vele speurtochten uitgezet, dus als je nou een mooie route hebt + op een leuke manier uitgezet, en je weet hoe je met een gps om moet gaan.. dan is zo'n gps-route voor een cache toch zo gemaakt? Als je nou gewoon gemotiveerd bent er een te willen leggen in een omgeving waar niet zo heel veel caches te vinden zijn (alleen mystery's) nou dan zou ik geen bezwaar zien wanneer iemand er een neer wilt leggen, ervaren of onervaren. Wanneer hij niet goed zou zijn dan zou hij niet door de reviewers geplaatst worden lijkt mij. En zoals al eerder gezegd is: Daarom laat ik hem toch ook proeflopen?? Ik denk dat iedereen zich hierover veel drukker om maakt dan nodig is. Heel jammer ook dat er zoveel commotie over komt op dit forum.. Geocachen blijft een hobby; zowel voor een ervaren cacher die graag nieuwe caches van hoogstaande kwaliteit ziet, of voor een onervaren cacher die gewoon graag wat wil uitproberen. Je hoeft de cache niet te lopen omdat je weet dat hij door een onervaren cacher is gelegd, of je kunt hem gewoon gaan proberen en dan alsnog oordelen. Misschien valt het wel heel erg mee!

Groetjes, Jorien.

 

Dit forum wordt nogal gedicteerd door mensen die vinden dat ze zelf meer rechten hebben dan anderen. Hoe meer gelopen hoe meer rechten is hier het principe :no::thumbup::wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...