De Roode Loper Geplaatst 27 april 2009 Geplaatst 27 april 2009 Voor de 300 kan je ook de beta versie 2.96 voor de 400T erop zetten. Die voor de 300 werkt niet en is een te klein bestand. Beta versies zijn altijd wel op eigen risico Het is gelukt, nu nog wachten op het instellen van gevarenzone .
TuuronTour Geplaatst 27 april 2009 Geplaatst 27 april 2009 Voor de 300 kan je ook de beta versie 2.96 voor de 400T erop zetten. Die voor de 300 werkt niet en is een te klein bestand. Beta versies zijn altijd wel op eigen risico Het is gelukt, nu nog wachten op het instellen van gevarenzone . En in de lijst geocaches aan een icoontje kunnen zien welk type cache het is
reej Geplaatst 27 april 2009 Geplaatst 27 april 2009 Voor de 300 kan je ook de beta versie 2.96 voor de 400T erop zetten. Die voor de 300 werkt niet en is een te klein bestand. Beta versies zijn altijd wel op eigen risico Het is gelukt, nu nog wachten op het instellen van gevarenzone . En in de lijst geocaches aan een icoontje kunnen zien welk type cache het is dan werkt nu al... wat bedoel je ?
Bounce Team Geplaatst 27 april 2009 Geplaatst 27 april 2009 Voor de 300 kan je ook de beta versie 2.96 voor de 400T erop zetten. Die voor de 300 werkt niet en is een te klein bestand. Beta versies zijn altijd wel op eigen risico Het is gelukt, nu nog wachten op het instellen van gevarenzone . En in de lijst geocaches aan een icoontje kunnen zien welk type cache het is dan werkt nu al... wat bedoel je ? Je gaat me toch niet vertellen dat jij op je Oregon kunt zien, als je 'Geocaches' kiest en dan terecht komt in de lijst met alle caches die je geladen hebt, welke cache van welk type is (tradi, multi, mysterie etc)???
GEO BEAR Geplaatst 27 april 2009 Geplaatst 27 april 2009 Het handigste is om alle opmerkingen over het gebruik van de beta versie te melden.. De software kan er alleen maar beter van worden.. Verbeteringen aan de software updates van de Oregon serie kun je dan meteen doorgeven aan Garmin. Ik heb er ervaring mee dat ze wel degelijk reageren... het adres voor reacties is: OregonBeta@garmin.com.
reej Geplaatst 27 april 2009 Geplaatst 27 april 2009 Voor de 300 kan je ook de beta versie 2.96 voor de 400T erop zetten. Die voor de 300 werkt niet en is een te klein bestand. Beta versies zijn altijd wel op eigen risico Het is gelukt, nu nog wachten op het instellen van gevarenzone . En in de lijst geocaches aan een icoontje kunnen zien welk type cache het is dan werkt nu al... wat bedoel je ? Je gaat me toch niet vertellen dat jij op je Oregon kunt zien, als je 'Geocaches' kiest en dan terecht komt in de lijst met alle caches die je geladen hebt, welke cache van welk type is (tradi, multi, mysterie etc)??? Nu snap ik zijn vraag Nee dat kan ik niet zien alleen als je er op klikt of als je in de map kijkt dan zie je de symbolen behalve earthcaches (als tradi weergegeven).
TuuronTour Geplaatst 27 april 2009 Geplaatst 27 april 2009 Ik citeerde feitelijk een "Feature request" van de Oregon wiki: 7. Geocache type icon should be visible in the geocache list views. Difficulty, terrain and size would be helpful in the list view as well.
Polmske Geplaatst 30 april 2009 Geplaatst 30 april 2009 (bewerkt) De 300 beta versie is nu ook werkend. Heb hem net geinstalleerd. En hij wordt maar beter en beter Wat blijkt dit is de Beta 2.97. Deze lost het volgende probleem op: Just a few days after releasing beta 2.96 Garmin has quickly released 2.97 to address two significant issues reported by users here on GPSFix: * Fixed lockup when a search returns no results * Fixed map stopped drawing while autorouting Zo te zien is het kaart probleem opgelost. P. 30 april 2009 bewerkt door Polmske
GEO BEAR Geplaatst 30 april 2009 Geplaatst 30 april 2009 Vannacht een mailtje gehad van Garmin dat ze een nieuwe beta hadden die de problemen die ik ondervond zou oplossen... wat doe ik... ik was inmiddels weer terug naar de stabielere V2.95... toch de stoute schoenen aangetrokken... Ik was bijzonder ontevreden over de 2.96 beta... veel vastlopers, maar de V2.97 maakt een hoop goed. Vandaag > 160 km gereden (Automotive mode), 1 wherigo, 2 mysteries en 1 tradtional gedaan... en dat zonder problemen. Deze lijkt weer stabiel. Ik ga Garmin weer op de hoogte stellen.
Geinponem Geplaatst 16 mei 2009 Geplaatst 16 mei 2009 (bewerkt) Er is weer een nieuwe Beta-update: 2.98 Changes made from version 2.97 to 2.98: * Report problems with beta software to OregonBeta@garmin.com * Fixed not acquiring signal from all satellites in view * Changed EPE to be more dynamic in changing conditions edit: Update succesvol geïnstalleerd. Had daarna wel weer wat minuutjes nodig om opnieuw 'in te lopen'. Verder nog geen tests gedaan om wijzigingen te checken (vraag me ook af of je daar iets van merkt!). 16 mei 2009 bewerkt door Geinponem
DiedB Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 Er is weer een nieuwe Beta-update: 2.98 Changes made from version 2.97 to 2.98: * Report problems with beta software to OregonBeta@garmin.com * Fixed not acquiring signal from all satellites in view * Changed EPE to be more dynamic in changing conditions edit: Update succesvol geïnstalleerd. Had daarna wel weer wat minuutjes nodig om opnieuw 'in te lopen'. Verder nog geen tests gedaan om wijzigingen te checken (vraag me ook af of je daar iets van merkt!). Ik ga het ook even proberen.
GEO BEAR Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 V2.98 geinstalleerd, en dat ging zonder problemen. Morgen maar een controleren of deze stabieler is dan de V2.96. V2.97 heeft zich in ieder geval wel bewezen. Ik weet het blijft een risico om de Beta's te testen, maar het heeft ook wel zijn charme... Iemand enig idee wat EPE betekent? Heeft het iets met de stabileit van de track te maken... Ik lees het wel.
De Roode Loper Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 V2.98 geinstalleerd, en dat ging zonder problemen. Morgen maar een controleren of deze stabieler is dan de V2.96. V2.97 heeft zich in ieder geval wel bewezen. Ik weet het blijft een risico om de Beta's te testen, maar het heeft ook wel zijn charme... Iemand enig idee wat EPE betekent? Heeft het iets met de stabileit van de track te maken... Ik lees het wel. EPE; plaats in Gelderland (sorry, oude grap) Geschatte afwijking bij het meten van de coördinaten door de GPSr. Voorbeeld: een EPE van 6m betekent, dat de door de GPSr aangegeven coördinaten met 95% betrouwbaarheid binnen een straal van 12m (=2xEPE) moeten liggen. Kun je hier vinden .
GEO BEAR Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 Dank voor de informatie zoeken op EPE gaf me inderdaad die mooie plaats in Gelderland.
Aanbevolen berichten