Spring naar bijdragen

Geode, cachen op de iPhone


Voortrekkers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

Maar ik wacht nog ff met de Iphones, want zoals we ook bij de Ipod gezien hebben komen de echte verbeteringen en goede software na de eerste generaties.

 

Nou dan zit ik goed :dribble:. De 2e generatie is de 3g en die is sinds 11 juli verkrijgbaar "all over the world".

 

Nou.............. Moeilijk bellen met Iphone

 

Ik wacht nog even! :beer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou.............. Moeilijk bellen met Iphone

 

Ik wacht nog even!

 

Dit is natuurlijk wel een tikkie offtopic :( We gaan geen GSMetjes, iPhones, PPC's enz bespreken als het niets meer met geocaching te maken heeft, maar het probleem waar de vara over schrijft klopt, maar schijnt met de laatste firmware update al weer verbeterd te zijn. Trouwens, het bericht waar ze naar refereren is al onjuist. Volgens mij is er geen Edge netwerk meer in Nederland .

 

Als je 3g uitschakeld zit je in GPRS en dan heb je volle bak. Ligt niet aan de provider maar aan het software/firmware van de iPhone. Na de update schijnt het beter te zijn, maar ben voor 3g nog niet helemaal tevreden,. maar ach, merk er weinig van met GPRS ingeschakeld. en problemen met bellen heb ik nog nergens gehad, behalve dan dat mijn abonnement niet was doorgezet en ik dus na een uur niet meer bestond bij de provider :yes:

 

Vanaf dat er PPC's en PDA's zijn, smartphones en noem maar op, ik heb ze gehad of heb ze nog. Nu die dingen ook allemaal bellen kunnen en op internet kunnen kan ik wel zeggen dat het surfen via de iPhone super is. Naar welke site je ook gaat of het nu gc.nl of gc.com is, het forum of de cachepagina;s, je hoeft geen specifieke wap of ander PDAgerelateerde sites te hebben. Ik kan er alles mee wat ik ook met de laptop kan, behalve heb ik (nog) geen scripts erop van GM en geen FF :huh:

Maar GM schijnt ook al in de maak te zijn voor iPhone en dan maar hopen dat de welbekende GC scripts op safari gaan werken.

 

Geinig is de stylus die ik nu heb voor de touchscreen van de iPhone. Nu gaat het typen een stuk sneller. Een vreemd metalen staafje met en wel heel vreemde spons er voor op. maar het werkt als een tierelier.

 

Is dit nog ontopic mod? Volgens mij wel met mijn verhaal over wel of niet op de bekende sites te kunnen komen :) Dat is namelijk voor het gebruik van een PPC/PDA etc zeer belangrijk icm geocaching. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw helemaal geweldig! Binnen een aantal weken heb ik ook een iPhone(is helaas niet op vorraad en zelfs meer dan een maand wachten....).

 

Stond ik tot juni nog bekend als Perke de GPS loze heb ik straks een Colorado en iPhone.... Kan ik de colorado bijna weer door verkopen :-P

 

Ziet er erg goed uit die software. En de prijs is het zeker waard!!! Ben benieuwd! Nu nog een notifi options voor waar je je ook bevind op aarde. Dus een notify option die zich aanpast aan waar je bent. Kan je meteen de nieuweste caches mee pakken. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien mis ik hier iets, of ben ik gewoon geen Apple fanaat. Maar tegenwoordig kan je toch met elke moderne GSM of PDA en een goedkoop internet abonnementje gewoon op geocaching.com inloggen.

Dus vanwaar die hype over de Iphone?

 

Iedereen heeft of wil zo'n maf ding hebben dus... ook met geoketsing moet je natuurlijk met de "hebbe hebbe mode" meegaan. Wacht niet langer en koop hem... voor je het weet ben je ouderwets met een gsemmetje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...