Spring naar bijdragen

Is dit de bedoeling?


CeilingCat

Aanbevolen berichten

Vanavond online gekomen, cache GC1E844. Deze ligt maar liefst 12 meter vanaf cache GC1CXQB, zo te zien van dezelfde eigenaar ("babcia", 0 founds, 1 cache geplaatst), *toevallig* het archief ingegaan voor deze online kwam.

 

Bezwaren hiertegen:

 

1. Dit is gewoon dezelfde cache als die vorige. Zelfde eigenaar, zelfde locatie.

 

2. De oude cache is zo te zien offline gehaald om plaats te maken voor deze. Wat de toegevoegde waarde daarvan is snap ik absoluut niet.

 

3. Het was de eerste keer al het schoolvoorbeeld van een flutcache. Moet ik er nu weer heen om hem nog een keer te loggen? Gaan we dat vanaf nu elke maand krijgen?

 

Dit soort acties hoeft wat mij betreft _absoluut niet_.

 

 

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vanavond online gekomen, cache GC1E844. Deze ligt maar liefst 12 meter vanaf cache GC1CXQB, zo te zien van dezelfde eigenaar ("babcia", 0 founds, 1 cache geplaatst), *toevallig* het archief ingegaan voor deze online kwam.

 

Bezwaren hiertegen:

 

1. Dit is gewoon dezelfde cache als die vorige. Zelfde eigenaar, zelfde locatie.

 

DIT MAG OVERIGENS HOOR... 12 meter ....

De 161 meter geldt alleen mbt de caches van anderen....

 

 

2. De oude cache is zo te zien offline gehaald om plaats te maken voor deze. Wat de toegevoegde waarde daarvan is snap ik absoluut niet.

Als de eigenaar zo zijn redenen heeft, is het aan hem. Misschien als het dezelfde is, maar hij heeft een gigantische ammo, wat ik begrijp uit de listing, kan hij de listing aanpassen, maar iedereen die hem dan al gedaan heeft, kan die HUGE ammo dan niet meer aanschouwen !! Ik denk dat ie daarom heeft gekozen voor de nieuwe cache, maarre ....

 

Dit topic zou mooi kunnen passen in het door Kruimel NIEUW gemaakte SUBforum : Traditionals

 

 

3. Het was de eerste keer al het schoolvoorbeeld van een flutcache. Moet ik er nu weer heen om hem nog een keer te loggen? Gaan we dat vanaf nu elke maand krijgen?

 

Ik zie nog geen found van je, dus ik denk dat je je daar nog geen mening over kunt vormen, en bovendien, niemand dwingt je toch ?!

 

 

Ik ben juist ERG benieuwd naar deze ammo, kijken of ie groter is dan die ene die ik hier heb klaarliggen voor ooit :) ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, je moet er niet langs. Wel raar dat die cache er maar liefst toch wel 1 maand gelegen heeft inderdaad. Ideaal wel voor het scoren. Alle caches die gedaan zijn door de vaste kliek weghalen en een nieuwe leggen.

Is de regel niet minimaal 3 maanden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is simpelweg maar één remedie tegen dit soort caches. Ignore optie bij DHZ en bij com gebruiken en dat hebben wij dan ook meteen gedaan. En we hebben hem ook op onze nieuwe bookmarklist gezet: Tuincaches

 

Onze ervaringen bij de voorganger van deze cache waren dusdanig onplezierig (een boze buurman die terecht meldde dat we ons op privéterrein bevonden) dat we hier dus absoluut niet weer naar toegaan. Als dit soort caches niet gelogd worden verdwijnen ze hopelijk vanzelf. Zoals Opoe al zei: "De heler maakt de steler". Gewoon niet loggen dus die zooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Optimist... Die wordt gewoon 100 keer gevonden in een half jaar, aangenomen dat hij er zo lang ligt.

De voorganger had ook 41 logjes in een maand geloof ik me te herinneren.

 

Wat dat betreft maken wij ons ook geen illusies hoor. Alleen doen wij er gewoon niet aan mee en zullen onze mening wat dat betreft ook niet meer onder stoelen of banken schuiven. Zie bijvoorbeeld ook mijn nieuwe Hyves: Stop de Tuin caches Hyves

Hopelijk zet dit meer mensen aan het denken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...