Zachte Gees Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Sinds vanochtend krijg ik geen foto's meer bij cache te zien. Ik vraag me af of ik een lokaal probleem heb of dat er meer mensen met dit probleem zijn?
De Roode Loper Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 (bewerkt) Heb ik ook in zowel IE als FF. Het betreft foto's op cachepagina's en foto's in de gallery. EDIT http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=200021 30 juli 2008 bewerkt door De Roode Loper
Zachte Gees Geplaatst 30 juli 2008 Auteur Geplaatst 30 juli 2008 Thanks, was al aan het kijken of de US-vrienden al een topic over hadden, maar kon het niet zo snel vinden Als ze het goed doen met die image-server, dan zou hij dus rond de middag weer in de lucht moeten zijn: Gestart om 20:00 pacific time, doorlooptijd 6-8 uur is volgens mij: Gestart om 05:00 CET, dus klaar tussen 11 en 13 uur
De Roode Loper Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 De foto's zijn weer zichtbaar, maar dan wel heel traag .
Malyenki Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Tjeempig wat een trage bende. Ik dacht dat een upgrade voor verbetering zou moeten zorgen
BigFurryMonster Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 "...still doing some of its own internal work so image performance will be noticeably degraded for much of the day..."
IkbenMamma Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Hm, voorlopig hier NOG STEEDS GEEN foto's hoor ! Ook niet TRAAG . Genoeg andere caches zonder foto's dat wel, maar toch zullen veel cachers en cacheleggers minder logs te schrijven en te ontvangen hebben... Aangezien zowel in de cachelistings als de galleries als de Tb's , hier eigenlijk NERGENS ook maar iets te zien is momenteel... Jammer voor de nieuwe caches die uit zullen gaan komen (wanneer dit nog NIET is opgelost) en waarvoor je een plaatje NODIG hebt (link naar externe site misschien voorlopig....) Alhoewel : JUST BE PATIENT, gaat vanzelf weer over....... MAAR WANNEER
Bloodwoosj Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Ben momenteel een aantal foto's aan het uploaden bij mijn logs. Het gaat weliswaar traag, maar het lukt wel en ze zijn achteraf ook te bekijken, ook al lijkt er in eerste instantie een blanco thumbnail te staan.
Mon-Roe Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Hier na 5 minuten nog geen foto te zien terwijl op andere sites alles wel vlug laad. Morgen nog maar eens kijken, wil namelijk wat caches uitdraaien voor aankomend weekend.
dbosch Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Wij wilden alvast een foto cache voor morgen uitprinten. Helaas, ook geen foto te zien. Team Purmie
IkbenMamma Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Net even nogmaals een oude log bekeken (febr. 2008) als ook een TB pagina en mijn gallery, maar het duurt of ERRUG lang of er komt echt niets .... Dus geduld, geduld is een schone zaak.... Gelukkig om te horen dat het dus niet alleen bij mij is en aan mijn pc/browser instellingen ligt.
dmace Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Ze zullen hun database wel aan het opschonen zijn. Dat kost veel CPU en diskactiviteit, terwijl alles wel doorloopt. Komt vanzelf weer goed. Geduld is ook hier weer een schone zaak.
Mon-Roe Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Deze ochtend ziet alles er weer normaal uit en gaat het als een speer!
Malyenki Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 JAAAA, hier gaat ie ook weer als een tierelier. 'k Heb weer veel te snel zitten klagen. Blij dat de foto's weer lekker snel te zien zijn.
Aanbevolen berichten