Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb op 8 juni een Geo d'Or uitgereikt aan Waterloopbos. Tot op heden is daar niets van te zien bij deze cache. Op "mijn Geo d'Or" staat hij wel vermeld. Ik vind het sneu dat deze prachtige cache nog niet publiekelijk wordt geeerd. Is er iets mis gegaan of moeten we nog gewoon even geduld hebben?

Geplaatst
volgens mij moet de cache eigenaar dan een linkje op de cache pagina maken.

, maar niet iedere cache-eigenaar doet dat.

Geopatra.

Geplaatst (bewerkt)

volgens mij moet de cache eigenaar dan een linkje op de cache pagina maken.

, maar niet iedere cache-eigenaar doet dat.

Geopatra.

Niet iedere cache-eigenaar vindt dat belangrijk.

bewerkt door team explorers
  • 3 months later...
Geplaatst

Het is al heel wat dat je de Geo d'Or kan uitreiken! Mijn founds staan al tijden lang op 180, terwijl ik er inmiddels toch 262 heb staan op mijn lijst. HEEL vervelend dat ik dus geen Geo's meer kan uitdelen. De geocaching.nl lijst wordt blijkbaar al maanden niet meer bijgewerkt. Dat is pas zonde! De cache Waardeloos! van Phoenix-Night wacht zo al tijden op zo'n 7 extra Geo's... En dat is pas echt balen, want verdienen doet-ie het!

Geplaatst
Het is al heel wat dat je de Geo d'Or kan uitreiken! Mijn founds staan al tijden lang op 180, terwijl ik er inmiddels toch 262 heb staan op mijn lijst. HEEL vervelend dat ik dus geen Geo's meer kan uitdelen. De geocaching.nl lijst wordt blijkbaar al maanden niet meer bijgewerkt. Dat is pas zonde! De cache Waardeloos! van Phoenix-Night wacht zo al tijden op zo'n 7 extra Geo's... En dat is pas echt balen, want verdienen doet-ie het!

Misschien is het verstandig om eens de zoek-functie van dit forum te gebruiken: dan kom je achter de reden(en) van het niet bijwerken. Je zult gewoon even geduld moeten hebben dus. Ook HEEL vervelend dat er net een stuk van mijn kies is afgebroken, dat het somber weer buiten is, dat ik niet mee doe aan de Amerikaanse verkiezingen, dat ik de Staatsloterij niet gewonnen heb, dat ik straks weer aan het werk moet, terwijl ik thuis nog genoeg karweitjes te doen heb, dat het nog geen weekend is, dat er een aantal mensen griep hebben, dat ik niet altijd gelijk heb, dat ik net de telefoonrekening heb gekregen, dat Barny nu in een GELE Passat rondrijdt, dat wij geen echte winters meer hebben, dat ik niet kan cachen enz. HEEL vervelend allemaal dus :rolleyes:

Geplaatst

Misschien is het verstandig om eens de zoek-functie van dit forum te gebruiken: dan kom je achter de reden(en) van het niet bijwerken. Je zult gewoon even geduld moeten hebben dus. Ook HEEL vervelend dat er net een stuk van mijn kies is afgebroken, dat het somber weer buiten is, dat ik niet mee doe aan de Amerikaanse verkiezingen, dat ik de Staatsloterij niet gewonnen heb, dat ik straks weer aan het werk moet, terwijl ik thuis nog genoeg karweitjes te doen heb, dat het nog geen weekend is, dat er een aantal mensen griep hebben, dat ik niet altijd gelijk heb, dat ik net de telefoonrekening heb gekregen, dat Barny nu in een GELE Passat rondrijdt, dat wij geen echte winters meer hebben, dat ik niet kan cachen enz. HEEL vervelend allemaal dus :rolleyes:

Sterkte met jouw kies!

Geplaatst

Dez reactie vind ik heel vervelend :lol1:

Geplaatst

Als je dit op korte termijn zo belangrijk vind nadat uitgebreid op het forum en in de nieuwsbrief is uitgelegd wat het probleem is en hoe het opgelost wordt

is het misschien een optie om je aan te melden als vrijwilliger ? :rolleyes:

Dan zijn je gevonden puntjes steeds stipt bijgewerkt :lol: en kun je met de geo's smijten,en wat ook belangrijk is geen slapeloze nachten meer over openstaande gevonden puntjes. :lol1:

greetz yurrie-currie

Geplaatst
Misschien is het verstandig om eens de zoek-functie van dit forum te gebruiken: dan kom je achter de reden(en) van het niet bijwerken. Je zult gewoon even geduld moeten hebben dus. Ook HEEL vervelend dat er net een stuk van mijn kies is afgebroken, dat het somber weer buiten is, dat ik niet mee doe aan de Amerikaanse verkiezingen, dat ik de Staatsloterij niet gewonnen heb, dat ik straks weer aan het werk moet, terwijl ik thuis nog genoeg karweitjes te doen heb, dat het nog geen weekend is, dat er een aantal mensen griep hebben, dat ik niet altijd gelijk heb, dat ik net de telefoonrekening heb gekregen, dat Barny nu in een GELE Passat rondrijdt, dat wij geen echte winters meer hebben, dat ik niet kan cachen enz. HEEL vervelend allemaal dus :lol1:

Zo'n reactie vind ik pas vervelend. Het kan ook op een andere manier gezegd worden. Dit is op het ..... af. :rolleyes:

Geplaatst
Ik heb op 8 juni een Geo d'Or uitgereikt aan Waterloopbos. Tot op heden is daar niets van te zien bij deze cache. Op "mijn Geo d'Or" staat hij wel vermeld. Ik vind het sneu dat deze prachtige cache nog niet publiekelijk wordt geeerd. Is er iets mis gegaan of moeten we nog gewoon even geduld hebben?

je geeft zelf het antwoord eigenlijk al..... :rolleyes:

gewoon even geduld hebben.... :lol1:

johanvc

Geplaatst
Als je dit op korte termijn zo belangrijk vind nadat uitgebreid op het forum en in de nieuwsbrief is uitgelegd wat het probleem is en hoe het opgelost wordt

Heb je een link naar die info? Ik hou het forum "deze website" in de gaten maar kan het daar niet vinden.

En niet iedereen ontvangt de nieuwsbrief.

Geplaatst

Daarom staat voor iedereen die nieuwsbrief ook al een hele tijd online.

Hoe zegt men het ook al weer?

Wie zoekt zal vinden !

Wie doosjes, kokertjes, kistjes en zelfs nano's in enkelvoud kan vinden, moet met informatie die in haast tienvoud aanwezig is op het forum toch ook uit de voeten kunnen lijkt me. :rolleyes:

Greetz, Bloodwoosj.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...