smeule Geplaatst 11 juli 2008 Geplaatst 11 juli 2008 (bewerkt) Er komt weer een nieuwe GPS van GARMIN. De Oregon™ 300 De Oregon is voorzien van een Touchscreen. Product Available: 3rd Quarter, 2008 Suggested Retail Price: $ 533.32 US Klik hier voor meer informatie 11 juli 2008 bewerkt door smeule
Ruud4d Geplaatst 11 juli 2008 Geplaatst 11 juli 2008 En een Oregon 200 met als verschil dat hij geen elektronisch kompas en barometer/hoogtemeter heeft. Niet wireless filetjes kan oversturen naar soortgelijke gps-en en maar 24 MB intern geheugen heeft tegenover 850 MB van de 300. Wat helemaal nieuw is in deze serie, is het touchscreen. Maar of dat handig is bij een gps weet ik niet. Wel handig bij het invoeren van wp's: naam en positie wijzigen met een qwerty-toetsenbord op het scherm werkt als een t..t. Ik neem aan dat je het scherm makkelijk aan en uit kunt schakelen waardoor je het toestel weg kan stoppen in een zak of tasje zonder dat je van allerlei dingen oproept via het touchscreen.
Beukenootje Geplaatst 11 juli 2008 Geplaatst 11 juli 2008 Ben benieuwd hoe het touchscreen reageert op geocachehanden: beetje vochtig van de regen, nogal modderig van het graaien en een beetje shaky van de haast (we moeten er nog 50 vandaag doen!)
Thistle Geplaatst 11 juli 2008 Geplaatst 11 juli 2008 Zo te zien is het een Colorado met touchscreen...
smeule Geplaatst 11 juli 2008 Auteur Geplaatst 11 juli 2008 Ik zie niks over Wherigo. Dat is wel jammer. got game? Create and play location-based adventures with your Oregon and Wherigo. Even op de juiste pagina kijken. Zie link bij #1 en tabblad Specs
Twin Peaks Geplaatst 11 juli 2008 Geplaatst 11 juli 2008 (bewerkt) Ik zie niks over Wherigo. Dat is wel jammer. Kijk hier bij de "screens gallery" daar zit wel degelijk een wherigo knop. (model is overigens de 400t) Ik ga me toch meer en meer afvragen of de volgende nog wel een Magellan wordt Tenzij zij met een beter alternatief komen, wat ik, gezien hun "ontwikkel-tempo" ernstig betwijfel. Jammer...zo.n Magellan had wel iets (nostalgisch...blijkbaar ) 11 juli 2008 bewerkt door Twin Peaks
gpsgek Geplaatst 11 juli 2008 Geplaatst 11 juli 2008 Moet zeggen dat ik dit er ook wel erg mooi uit vind zien... Maarja, er hangt een 60CSx aan de tas, dus...
deBruineBeren Geplaatst 11 juli 2008 Geplaatst 11 juli 2008 Ik denk ook dat een Colorado is met een Touchscreen. Dat is mooi want die Rock 'n Roller is nix. Maar helaas mankeert er nog veel meer aan de Colorado , en of dat allemaal opgelost/verholpen is ? Ik denk het niet , dus deze keer maar eens niet een van de eerste.
TuuronTour Geplaatst 11 juli 2008 Geplaatst 11 juli 2008 Als ik de specificaties van Oregon 300 met de Colorado 300 vergelijk (even duur) zijn de verschillen: - iets langere levensduur batterijen (16 uur tov 15 uur) - iets lichter en kleiner, beeldscherm is wel even groot! - meer geheugen (850 MB tov 384 Mb). Maakt eigenlijk weinig uit als je toch geheugenkaarten gebruikt. - bediening gaat via touchscreen, Colorado gebruikt roterend wielknop.
Mars Express Geplaatst 12 juli 2008 Geplaatst 12 juli 2008 (bewerkt) Ook de software updates van de Oregon gaan sneller dan die voor de Colorado... http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4051 12 juli 2008 bewerkt door Mars Express
Bunbury Junior Geplaatst 12 juli 2008 Geplaatst 12 juli 2008 Moeten wij nu spijt hebben van onze Colorado? :-(
smeule Geplaatst 12 juli 2008 Auteur Geplaatst 12 juli 2008 Moeten wij nu spijt hebben van onze Colorado? :-( Wij hebben steeds nog heel veel plezier van onze Colorado. Hij doet het prima maar we blijven de 60CSX er bij houden voor wat de Colorado nog niet heeft. Wie weet komt er binnenkort nog wel een Oregon-300 bij.
reej Geplaatst 21 juli 2008 Geplaatst 21 juli 2008 Vanmorgen Garmin OREGON 300 GPS besteld volgens verkoper woensdag in huis. Ik zal wel wat reviews/screenshots hier neerzetten. Ik ga hem samen testen met Smeule. In Amerika pas vanaf 1 augustus leverbaar, maar een bedrijf in duitsland heeft hem nu al... Ik ben benieuwd. We wachten af.
delta123 Geplaatst 21 juli 2008 Geplaatst 21 juli 2008 Hier alvast een engelstalige wiki over de oregon http://garminoregon.wikispaces.com/ Natuurlijk is een thuistalige review nooit weg
Aanbevolen berichten