Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Omdat wij onze 1000ste cache in Amerika hebben gevonden, dachten we, het is leuk om een earthcache te maken in the Death Valley.

Op het formulier, is er dus bij "cache type" geen mogelijkheid om earthcache aan te klikken.

Hoe pakken we dit aan?

Geplaatst (bewerkt)
Omdat wij onze 1000ste cache in Amerika hebben gevonden, dachten we, het is leuk om een earthcache te maken in the Death Valley.

Op het formulier, is er dus bij "cache type" geen mogelijkheid om earthcache aan te klikken.

Hoe pakken we dit aan?

Earthcaches hebben een eigen site en organisatie.

In samenwerking met Groundspeak worden Earthcache listings op GC.com geplaatst.

Ze zijn dus door Groundspeak geaccepteerd als geocaches.

Can I develop my own EarthCache site?

Yes you can. It's not too difficult. You need to find a unique location that you can use to teach others about the wonders of our Earth. You will need to follow the EarthCache Guidelines, including getting permission from any land manager/owner.

Ga naar: earthcache.org

Earthcaching heeft tevens een eigen reviewer (geoaware) die de cache ook op zijn naam publiceert.(en vervolgens aan jou ter adoptie aanbiedt)

Die moet jij dus adopteren om hem op jouw naam te krijgen.

bewerkt door Twin Peaks
Geplaatst

Hoe pakken we dit aan?

Even kijken op de webpagina van de GSA:

link

Geplaatst

In Amerika gelden speciale regels voor Earthcaches in Nationale Parken. Dan moet je toestemming en een telefoonnummer hebben van een parkbeheerder.

Maar laat je hierdoor vooral niet tegen houden het te proberen.

Er zijn over de hele wereld nog een heleboel mooie geologische plekken waar nog geen Earthcache van is gemaakt. Een Earthcache in Death Valley zal vast veel bezocht gaan worden.

Ferry Streens & Fairyglitters

First Dutch Platinum Earthcache Master

Geplaatst

Maar dan moet je gaan vragen gaan stellen als: Hoeveel schoorstenen staan er in Stovepipe Wells? :lol1:

• 1 year later...
Geplaatst

Ik moet even kwijt dat ik als earthcache legger tegenwoordig wel heel veel tijd kwijt ben aan het terugmailen over niet volledige antwoorden.

Mensen: DOE EVEN JE BEST bij het zoeken naar antwoorden op een earthcache.

Ik weet het; Vele earthcaches stellen niet veel voor. Maar voor de serieuze earthcachers is het wel prettig als mensen hun best doen om de juiste antwoorden te achterhalen. En die staan niet altijd op een infobord. Soms moet je echt wat meer werk verrichten om de cache te mogen loggen.

Vaak is het een kwestie van de vraag GOED LEZEN!

Geplaatst
Ik moet even kwijt dat ik als earthcache legger tegenwoordig wel heel veel tijd kwijt ben aan het terugmailen over niet volledige antwoorden.

Mensen: DOE EVEN JE BEST bij het zoeken naar antwoorden op een earthcache.

Ik weet het; Vele earthcaches stellen niet veel voor. Maar voor de serieuze earthcachers is het wel prettig als mensen hun best doen om de juiste antwoorden te achterhalen. En die staan niet altijd op een infobord. Soms moet je echt wat meer werk verrichten om de cache te mogen loggen.

Vaak is het een kwestie van de vraag GOED LEZEN!

Probeer maar eens een logje te verwijderen, krijg je vanzelf het goede antwoord ;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...