Spring naar bijdragen

Ouwe stompen event


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Sorry Wilxlii, je hebt dan wel een groooote naam, je bent niet lang genoeg ouwe stomp. Keske heeft de lat iets te hoog gelegd voor jou :eek: het scheelt met ons slechts iets meer dan een week :yes:

 

@BY Angels: Tuurlijk heb je geen event nodig om oude bekenden te ontmoeten. Maar op een event zoeken de oude bekenden elkaar wel op....

@Xaa: Wat een minachting ten opzichte van iemand die alleen maar eens wil wat eigenlijk een heleboel cachers willen. Bah! Nee, dan cachers die zich niet met eigen naam voorstellen en hard weglopen als ze "collega-cachers" tegenkomen..... ja helaas, je bent herkent (met excuses naar de moderator)

 

De teammembers hebben weer eens overleg gehad :lol1: Jullie kunnen nog veel leren van "opa" Kruimel.

 

Laten we eerlijk zijn, Kees heeft een eerlijke poging gedaan om cachers van het eerste/tweede/derde enz. uur op te roepen om samen te komen, te kletsen over hoe het vroeger was, en wat een minkunkels, flutcachers, puntjesscoorders, natuurvernielers er tegenwoordig bij de geocachers zitten. Het is niet gek dat er afsplitsingen komen gezien de regels.

Net zo min is het gek dat cachers van de beginjaren, die nog respect voor de natuur hadden, met liever 1 mooie multi op een dag dan twintig oppikkertjes, het leuk vinden om bij elkaar te komen.

 

Ook wij geven ons met enige regelmaat over tot het scoren, tov van een mooie wandeling. Maar, voor die mooie wandeling komen we terug, vaak doen we die dan samen met een aantal cachers, ja, inderdaad, van het eerste uur.

 

En wat betreft het event van Keske, waarschijnlijk zal het er gezien de opmerkingen nooit komen. En aan de andere kant, waarom ook niet. Voor een event in Zeeland, georganiseerd door een Duitser, zonder cache is ook toestemming gekomen.

Marja :wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De teammembers hebben weer eens overleg gehad :lol1: Jullie kunnen nog veel leren van "opa" Kruimel.

 

Dat is een aanname en helaas een verkeerde aanname. Het kan ook wel eens voorkomen dat mensen het met elkaar eens zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat betreft het event van Keske, waarschijnlijk zal het er gezien de opmerkingen nooit komen. En aan de andere kant, waarom ook niet. Voor een event in Zeeland, georganiseerd door een Duitser, zonder cache is ook toestemming gekomen.

Marja :lol1:

 

Misschien omdat dat event voor iedereen toegankelijk was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@By Angels, met excuus als ik het verkeer zag, jullie beide berichten na elkaar berusten dus op louter toeval.

@Xaa, geen idee waarom Kruimel erbij zou zijn geweest, ik herinner me alleen een onderdeel van het Catan-event.

@Lepman, je hebt gelijk, dat event was voor iedereen toegankelijk. Maar is het ook niet zo dat er in ieder geval een fysieke cache bij een event moet zijn, en dan ook nog eentje die een tijd moet blijven liggen?? Ik ben daar niet echt van op de hoogte, heb namelijk nooit de behoefte gevoeld om een event te organiseren :wine:

@ Arend... jonge god, jij komt pas net om de hoek kijken, dus terug in je hoekje :eek:

 

Misschien dat Keske zijn idee nog kan veranderen:

Iedere cacher van voor 1-1-2003 mag 1/2/3/4/5 enz cachers meenemen van na deze datum, tot het aantal aanmeldingen van 100 (bv) vol is. Geen discriminatie dus, maar gewoon, zaaltje is vol bij 100 man.

Wie weet zal het event er dan ook ooit komen.

 

Marja :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lepman, je hebt gelijk, dat event was voor iedereen toegankelijk. Maar is het ook niet zo dat er in ieder geval een fysieke cache bij een event moet zijn, en dan ook nog eentje die een tijd moet blijven liggen?? Ik ben daar niet echt van op de hoogte, heb namelijk nooit de behoefte gevoeld om een event te organiseren :wine:

Marja :lol1:

 

Volgens mij is het geen verplichting. Het coin-event had dacht ik ook geen fysieke cache, en een CITO-event is natuurlijk weer wat anders.

Misschien zijn er nog meer voorbeelden.

 

Ik heb de behoefte om een event te organiseren ook nooit gehad, tot ik er voor 1 gevraagd werd. En dat was zo'n leuke dag dat ik die behoefte wel heb voor 2009 :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Net zo min is het gek dat cachers van de beginjaren, die nog respect voor de natuur hadden, met liever 1 mooie multi op een dag dan twintig oppikkertjes, het leuk vinden om bij elkaar te komen. ...

Ja, toe maar weer. Alleen de cachers van de beginjaren hadden respect voor de natuur. Lekker makkelijk om iedereen weer over één kam te scheren. 't Wordt weer een lekker draadje zo.

(Overigens ken ik cachers van het eerste uur die ALLES doen om puntjes te verzamelen, maar dat terzijde.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Overigens ken ik cachers van het eerste uur die ALLES doen om puntjes te verzamelen, maar dat terzijde.)

 

Hmmm lijkt me sterk, was in die tijd een groepje van ongeveer 23 mensen, het gros zit nu nog onder de 1000 logs op een enkeling na dan.

 

Het over grote deel is inmiddels gestopt of logt niet meer online om diversen redenen.

 

Maar goed daar gaat het niet om, toen was cachen veel kleinschaliger en werd er meer opgelet als er naar een kistje gezocht werd, tegenwoordig is het een hype geworden en let niet iedereen even goed op.

 

Maar om vanuit dat oogpunt nu hard te zeggen dat men nu minder respect voor de natuur heeft ?

 

Overal waar iets populair is gaat er wat stuk, of je nu praat over water skiën, nordic walken of sportduiken, zodra iets populair wordt onder een groeiend publiek, moet de natuur het ontgelden, dat is nu eenmaal zo blijkbaar. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Stompen en natuurlijk niet te vergeten (verse) andere medecachers.

 

Ik heb alle reacties nagelezen en zie dat er vele zijn die graag mee willen doen

aan dit event.

Helaas zijn er meerdere cachers die niet aan dit event mee kunnen doen. :yes:

Ook heb ik er over nagedacht om de datum wanneer men zich heeft aangemeld met een jaar te verlengen naar.(1-1-2004)

Ook heb ik trouwens al een x aantal persoonlijke berichten mogen ontvangen van ouwe stompen die het een geweldig idee vinden om op dit event aanwezig te zijn. :wine:

Er zijn dus ook cachers die menen te weten dat er niet veel hoeft ingekocht te worden?

Maar ook daar had ik al over nagedacht (het zou dan ook een soort Amerikaanse instuif moeten worden waarbij een ieder meeneemt wat hij graag eet of drinkt, dan komt er namelijk niemand wat te kort en kunnen de entree prijzen laag blijven of zelfs gratis.(waar maak je dat tegenwoordig nog mee?)

Dus de Drentsche goedgevulde Groentesoep is dan ook welkom. :lol1:

Ook zijn er cachers die beweren dat er dan niet veel zullen komen maar het leuke van dit event zou dan zijn dat cachers die het bijltje erbij neergegooid hebben dan ook weer aanwezig zullen/moeten zijn.

Vroeguh werd een event in een opwelling geoorganiseerd en kwamen er inderdaat weinige cachers op af.

Sommige mensen vinden het niet eerlijk en sommige voelen zichzelf gediscrimineerd.

Dat is niet zo want er worden event's georganiseerd en als de lijst vol is mag je op de reservelijst.

Is dit dan geen discriminatie??

Ook zijn er die denken dat wij vrienden tekort komen maar dat is niet waar we krijgen er steeds meer vrienden en vriendinnen bij.(we hebben nu ongeveer al zo'n 15000 ingeschrevenen)

Cacher's die beweren een tegenactie te organiseren op de zelfde datum mag ik wel..

Sommige nemen mijn voorstel niet echt serieus maar zij zullen zich achter de oren krabben als zij de verhalen horen na het event.

En andere laten mij op een wolk genieten waar zij ook graag op hadden gezeten??

Iemand plaatst er een raadseltje waar ik geen antwoord op heb helaas ben ik niet goed in nummers??

Ik hoor graag het antwoord.

 

Voorzover mijn reactie. :eek:

 

Groetjes Keske(die het wel ziet zitten met de ouwepoep)27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommige mensen vinden het niet eerlijk en sommige voelen zichzelf gediscrimineerd.

Dat is niet zo want er worden event's georganiseerd en als de lijst vol is mag je op de reservelijst.

Is dit dan geen discriminatie??

 

Nee dat is geen discriminatie, want er zijn geen specifieke toelatingseisen geweest bij die events. Je moet er alleen op tijd bij zijn met aanmelden als het een populair event is. De organisatie kan er weinig aan doen als je toevallig een paar weken weggeweest bent of pas op het laatst weet of je wel/niet kan komen en de plaatsen dan al vergeven zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...