Spring naar bijdragen

Ouwe stompen event


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik behoor niet tot die categorie, maar ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig hoeveel actieve cachers er nog zijn uit die tijd.

 

:blush:

Van de 300 Spartanen is tweederde nog actief. Van de actieve geodino's logt nog een kwart regelmatig online, maar andere 'grote namen' kun je lezen als je na een middagvullende speur/wandeltocht in de vrije natuur vermoeid maar voldaan bladert in het logboek van een echte geocache.

 

Voor een event/reünie zijn de fossielen best te porren, maar je zult hen via-via moeten opgraven, want slechts een handvol bezoekt nog wel eens dit forum. Hou het evenement simpel. Vooral geen 'event-caches', want de ouwe hap hoeft niet bezig te worden gehouden en komt ook wel als er geen puntjes te halen zijn. Voor het ophalen van herinneringen aan de begintijd, toen elke cache nog een avontuur en het vinden ervan een prestatie was, volstaan een tent en wat hangtafels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohh en je zal maar Delta123 heten en dolgraag naar dit event willen: Aangemeld op 6 januari 2003. Helaas pindakaas dan heh!!

 

 

 

Ik ga graag naar events , maar niet een speciaal event met ouwe knarruh om die goeie ouwe tijd op te halen. dat kan ook voldoende op gewone (voor ieder toegankelijke) events.

 

THAT'S THE SPIRIT!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, een paar grote namen als Thex en Wilxlii Carotte mogen dan niet komen......die zijn van na die datum! ;)

Wat is er groot aan de naam Thex, ik kom maar tot 4 letters :thumbup:

Ruud :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, een paar grote namen als Thex en Wilxlii Carotte mogen dan niet komen......die zijn van na die datum! :thumbup:

Wat is er groot aan de naam Thex, ik kom maar tot 4 letters :phone:

Ruud :blush:

Wat er groot is aan Thex dat hou ik voor mezelf..... ;)

 

Zelf mag je ook niet komen trouwens volgens de voorwaarden....

Het was maar om aan te geven dat het doel anders voorbij gestreefd wordt.

De achterliggende reden van dit event snap ik wel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, een paar grote namen als Thex en Wilxlii Carotte mogen dan niet komen......die zijn van na die datum! :phone:

Wat is er groot aan de naam Thex, ik kom maar tot 4 letters :P

Ruud :blush:

Wat er groot is aan Thex dat hou ik voor mezelf..... :thumbup:

 

Zelf mag je ook niet komen trouwens volgens de voorwaarden....

Het was maar om aan te geven dat het doel anders voorbij gestreefd wordt.

De achterliggende reden van dit event snap ik wel....

Dat "grote" van Thex mag je inderdaad voor jezelf houden, geloof me ik ben de laatste die daar in geïnteresseerd is. Maar om nu iedere keer te spreken van de grote of gerenommeerde cacher, ik vraag me dan af wanneer je dat bent.

Ruud ;)

Ps. Behoor ik ook al tot die groep en zo ja, kunnen we daar dan geen event voor organiseren, dan mag ik tenminste ook komen yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel voor de grens te verschuiven naar 30-05-2003

:blush:

Mag het ook twee dagen later :thumbup:

Ruud ;)

:P Ik neem aan dat .com de richtlijn is.

Laten we dan zeggen voor het tweede kwartaal van 2003 :phone:

Ruud cheers.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik heb het idee om een event te organiseren voor cachers die zich aangemeld hebben voor

1-1-2003. :thumbup:

Het idee is ontstaan door een treffen met een ervaren cacher die bij ons alle cola heeft opgedronken.

Dus met andere woorden degene die zich voor 1-1-2003 zich aangemeld heeft op geocaching.nl is op dit event welkom en een ieder na 1-1-2003 dus helaas niet.

We kunnen hier dus gesprekken voeren over ver vervlogen tijden toen er nog mailtjes werden verstuurd met als inhoud:

Bedankt ik heb genoten van jou cache en we spreken elkaar weer bij het volgende event of ik kom van de week even een kopje thee drinken. :blush:

 

Voor degene die dit een leuk idee vinden hoor ik het graag dan kan ik actie ondernemen om dit ouwe stompen event te gaan organiseren. ;)

 

Groetjes Keske27

 

Alleen de aanhef is al fout. Je moet beginnen met Hoi Ouwe Stompen ipv met Hallo all. Dat je een event wilt organiseren is een prima plan, alleen het uitsluiten van bepaalde groepen mensen is niet echt sociaal. Als je dat zou willen doen dan zou ik gewoon de ouwe lui bellen, ik neem aan dat je de groep van ouwe stompen toch nog wel bij naam kent en hun nummers hebt. Je kunt het event organiseren in Rusthuis de gestrande wandelaar.

 

Je merkt het misschien al, ik neem je voorstel niet echt serieus. Wat je voorstelt is een gezellige borrel met de oude groep vrienden. Nou daar heb je geen event voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...