Spring naar bijdragen

Ouwe stompen event


Aanbevolen berichten

Vroeguh, toen een event alleen nog een event was en niet een berg stippen....

 

Koffie, koeken, cola, bier, chips en jenever...

Wat heb je nog meer nodig. Kom maar op met die datum voor dat mini-event. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ach en weee… ben ik na jaren van therapie over mijn lagere school “late leerling” trauma heen blijk ik ook nu weer net een paar maandjes te laat om me zelf een stomp te mogen noemen :) .

Nou bedankt hoor kameraad… ( en dan bedoel ik die cola drinkende harddcore cacher ;) .) komt er misschien een event dat zo kleijnschalig is dat ik er ook wel naar toe wil… val ik net buiten de boot.

 

Ik ga maar weer uithuilen bij mijn psych :D.

 

D.L.

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat zal me een gezellig event worden!! :D Wat is het thema? Vroeguh was alles beter??

Wij houden persoonlijk niet zo van dit soort 'discriminatie'... maar als je je geroepen voelt, laat je je dan niet tegenhouden door al dat commentaar hier! :)

Ohh en je zal maar Delta123 heten en dolgraag naar dit event willen: Aangemeld op 6 januari 2003. Helaas pindakaas dan heh!!

bewerkt door Team MenM
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat zal me een gezellig event worden!! :D Wat is het thema? Vroeguh was alles beter??
Nee, niet beter, maar anders.

De heftige reacties vallen mij anders wel op. Volgens mij zijn er ook newbie-events, de 20-30 jaar club en weet ik niet wat allemaal al op dit forum gepasseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Dan kan de KralenFee haar Drentsche goedgevulde Groentesoep maken en die gaan serveren als men uitgecached is. ...

 

Verdorie! Ik wil zo graag die soep een keer uitproberen (omdat ik een groot soepliefhebber ben), maar kan het weer niet doorgaan, omdat ik nog maar 2 jaar cache. :D

 

Oh ja, nog een ander ideetje. Ik wil een event organiseren voor cachers die zelf minstens 30 caches hebben verstopt, flutcaches niet meegeteld. Is dat een idee?? :)

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het dan ook zo dat alle aanwezigen aan die eis moeten voldoen? De organisatie lijkt mij dan ook al direct af te vallen. :D

 

Maar natuurlijk moeten alle aanwezigen aan die eis voldoen. Dat was ja nu net de bedoeling van het event. Alleen geocachers van voor 01012003. Dus dat geldt ook voor de organisatie. Maar hoe kom je erbij dat de organisatie dan al direct zou afvallen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat zal me een gezellig event worden!! :D Wat is het thema? Vroeguh was alles beter??

Nee, niet beter, maar anders.

De heftige reacties vallen mij anders wel op. Volgens mij zijn er ook newbie-events, de 20-30 jaar club en weet ik niet wat allemaal al op dit forum gepasseerd.

 

 

 

Klopt, wij hebben destijds ook het newbie-event bezocht, maar kan me niet herinneren dat daar toen 'restricties' aan zaten v.w.b. deelname...

bewerkt door Team MenM
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon doen hoor, ik kom wel. ;)

 

Als ik een tip mag geven: Haal qua catering niet te veel in huis.

Ik denk dat je het met 1 leverworst, een familizak chips en een 2-literfles cola wel red.

 

Die krijg ik alleen wel op. :D

 

Zij wel en wij niet :)

 

Ook niet als wij een flesje wijn mee nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nu net het verschil tussen een cacher van het eerste uur en de cachers van nu.... Die van het eerste uur kan het nu nog niet schelen, weet zelfs niet eens, hoeveel caches hij/zij gevonden heeft. Is totaal niet belangrijk. Een dag eruit is belangrijker dan een found. Cachers van het eerste uur doen niet aan rankings, vinden FTF maar onzin en hebben meestal al helemaal geen zin meer om op een event te komen.

Zou ik nog bijna gaan denken dat ik er 1 van het eerste uur ben, maar mijn aanmelding is toch echt van veel later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik heb het idee om een event te organiseren voor cachers die zich aangemeld hebben voor

1-1-2003. ;)

Het idee is ontstaan door een treffen met een ervaren cacher die bij ons alle cola heeft opgedronken.

Dus met andere woorden degene die zich voor 1-1-2003 zich aangemeld heeft op geocaching.nl is op dit event welkom en een ieder na 1-1-2003 dus helaas niet.

We kunnen hier dus gesprekken voeren over ver vervlogen tijden toen er nog mailtjes werden verstuurd met als inhoud:

Bedankt ik heb genoten van jou cache en we spreken elkaar weer bij het volgende event of ik kom van de week even een kopje thee drinken. :D

 

Voor degene die dit een leuk idee vinden hoor ik het graag dan kan ik actie ondernemen om dit ouwe stompen event te gaan organiseren. :)

 

Groetjes Keske27

 

Hmm ik snap het ff niet hoor, de meeltjes die jij graag wilt zien worden wel degelijk verstuurt de mensen die ik tegenkom onderweg (oude of nieuwe cachers) zijn leuke aardige en vriendelijke mensen die graag over geocaching praten.

IS het soms een elite klupje van voor 1-1-2003? of heb ik wat gemist.

 

Vroeger is altijd beter (was altijd beter) Waarom terug in de tijd, de toekomst is morgen , en gisteren ligt alweer achterons.

 

Het kan betekenen dat de cachers van voor 1-1-2003 dringend nieuwe vrienden nodig hebben omdat ze geen leuke en aardige mailtjes meer krijgen :) :) of ze herkennen zich niet meer in het profiel van de hedendaagse geocacher.

 

Mannen/vrouwen kom op leef vandaag en denk aan morgen maak er een ,mooi event aan en richt een golden oldies war-stories room in waar de mannen/vrouwen van het eerste uur gezellig samen kunnen kleppen en ervaringen delen, maar ga niet met de oudgediende bijelkaar zitten en praten over hoe het was geweest vroeger.

 

Wanneer je dan buitenkomt blijkt dat je vroeger niet vandaag kan maken.

 

Maar als je toch zo'n event doet..... Laat kruimeldief dan wat hele oude caches uit het archief halen Want er zijn er nog wel een paar die ik wel gelogd zou willen hebben. Want er waren inderdaad wel een paar beauties die inmiddels alweer verdwenen zijn

 

 

 

 

Hallo all,

KNIP KNIP

 

Groetjes Keske27

 

knip

knip

 

Alsjeblieft niet, dan gaat men nog meer de natuur in de vernieling jagen om zo snel mogelijk 1000 founds te hebben.

Dat is nu net het verschil tussen een cacher van het eerste uur en de cachers van nu.... Die van het eerste uur kan het nu nog niet schelen, weet zelfs niet eens, hoeveel caches hij/zij gevonden heeft. Is totaal niet belangrijk. Een dag eruit is belangrijker dan een found. Cachers van het eerste uur doen niet aan rankings, vinden FTF maar onzin en hebben meestal al helemaal geen zin meer om op een event te komen.

 

knip

 

dat cachers van het eerste uur geen zin meer hebben om op events te komen is niet helemaal waar.. het ligt eraan welk event en waar. Alleen het geneuzel van "de grote" namen dat maakt de geocache hobby een probleem. Eens kijken hoeveel puntjes ik kan scoren in een korte tijd.

Voor mij is het moosite om op pad te zijn. In 3jaar bijna 600 caches, lekker belangrijk maar ik heb wel mooie dingen gezien.

 

Er zijn dus wel meer "cachers" van het eerste uur die er nu nog zo overdenken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het dan ook zo dat alle aanwezigen aan die eis moeten voldoen? De organisatie lijkt mij dan ook al direct af te vallen. :D

 

Maar natuurlijk moeten alle aanwezigen aan die eis voldoen. Dat was ja nu net de bedoeling van het event. Alleen geocachers van voor 01012003. Dus dat geldt ook voor de organisatie. Maar hoe kom je erbij dat de organisatie dan al direct zou afvallen?

Oeps, ik zie nu pas dat keske27 al heeeeel lang bezig is. Uit sommige van zijn notes zou ik dat niet afgeleid hebben. Sorry voor de foute inschatting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...