Gast Two Pounds Geplaatst 3 oktober 2008 Geplaatst 3 oktober 2008 "Uit de Oude Doos" event? "First Dutch" event? "V.W.A.B". (vroeguh was alles betuh)event ? "V.S.O.P" (Vretuh, Slempuh, Ouwehoeuh en Pittuh) event ? "V.S.O.P." (Vermeend Superieure Ouwe Praatjesmakers) event?
kalkendotters Geplaatst 3 oktober 2008 Geplaatst 3 oktober 2008 OSEWIWI Ouwe Stomp Event Waar Iedereen Welkom Is :-)
survey adjo Geplaatst 4 oktober 2008 Geplaatst 4 oktober 2008 (bewerkt) Goed idee, zo'n event. hou me maar op de hoogte. kom de heks ook???????????????????? John en Adri 4 oktober 2008 bewerkt door survey adjo
Goofy Geplaatst 4 oktober 2008 Geplaatst 4 oktober 2008 Vroege vogels is misschien een optie. Of, omdat vroug^uh alles in het engels was "Early Birds"
Wij Drie Geplaatst 4 oktober 2008 Geplaatst 4 oktober 2008 Het "Eindelijk weer eens een Megaheks BBQ event". tot cache, team Wij Drie
Free Wally Geplaatst 5 oktober 2008 Geplaatst 5 oktober 2008 "Meet the Flintstones". Dan weten we gelijk waar het event is: Bedrock.
Goedweerloper Geplaatst 5 oktober 2008 Geplaatst 5 oktober 2008 Geen idee voor de naam maar ik heb al wel een leuke foto gevonden voor het event.
Biertjuh Geplaatst 5 oktober 2008 Geplaatst 5 oktober 2008 Geen idee voor de naam maar ik heb al wel een leuke foto gevonden voor het event. En laat er nu al toestemming zijn om deze foto te gebruiken Ruud
MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 11 oktober 2008 Geplaatst 11 oktober 2008 Wat een leuk idee dit event! En bedankt voor de uitnodiging. Het zou ons eerste event geworden zijn, maar helaas zit het er deze keer weer niet in. Nederland ligt voor ons iets te ver weg om effe langs te komen. Veel plezier en groetjes van deze "ouwe stompen" (alhoewel we op gebied van caches leggen en events toch wel echte newbies zijn )
petern Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Basic Member Since: 8/12/2001 Caches Found: 66 Caches Hidden: 4 oud genoeg? grappig, er is nog steeds niet veel veranderd, waar mensen zich druk om maken zijn er nog mensen uit de 'goede oude tijd' toen de SA nog aanstond en de trekschuit nog van leiden naar haarlem liep? dan kom ik wel even gedag zeggen ( met free coke ) doeieiepeter n
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Gezien berichten van de organisatoren aan mij gericht, behoor ik ook tot het gezelschap. Ik zit wat onregelmatig, maar als het lukt zal ik ook aanwezig zijn.
Blokhut Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 gelukkig kreeg ik een mailtje van de organisatie en ik blijk ook al "oud" te zijn ( Member Since: Tuesday, July 16, 2002 ), wij hebben al erg veel zin in deze dag om al onze "oude" mede-cachers weer te zien/spreken. groeten van Blokhut, Bob
Eagles Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 (bewerkt) Basic MemberSince: 8/12/2001 Caches Found: 66 Caches Hidden: 4 oud genoeg? grappig, er is nog steeds niet veel veranderd, waar mensen zich druk om maken zijn er nog mensen uit de 'goede oude tijd' toen de SA nog aanstond en de trekschuit nog van leiden naar haarlem liep? dan kom ik wel even gedag zeggen ( met free coke ) doeieiepeter n Hé Peter, Kom je dan weer in auto met kalfslederen bekleding, net als toen op het eerste nederlandse event? Of ga je nu wel lopen? :whistling: Groetjes, Eagles. 12 oktober 2008 bewerkt door Eagles
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden