Spring naar bijdragen

Voor het eerst op stap; Welke caches kun je het beste doen?


evelineroos

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik in ieder geval mijn eerste single cache alleen gedaan! En hij was nog goed te vinden ook, ondanks het formaat!

 

 

 

Gefeliciteerd, en dat er nog vele mogen volgen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb nog niet veel caches gedaan. Enkel 2 met een groepje... Nu vraag ik mij af wat ik zelf, als ik alleen ga cachen het beste kan kiezen als eerste cache... Iemand tips?

 

In welke omgeving woon je? Dat helpt bij het geven van tips voor mooie / leuke caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep maar die missers zijn toch wel de mooiste want die blijven je bij.

 

Ze blijven je nog beter bij als je ze bij poging 2 wel vind. :blush:

 

Ik woon in de omgeving van Utrecht (Nieuwegein) ... Tips zijn altijd welkom!

Ben na vanmiddag helemaal happy geworden dat ik het zelf ook kan!

 

Super! :beerchug: Ik heb helaas geen tips voor je, maar in Utrecht zelf heb ik wel al een paar mooie gevonden.

Geo D'Ors kunnen een redelijk indicatie geven wat mooie caches zijn om te doen. (hoe meer hoe beter).

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon in de omgeving van Utrecht (Nieuwegein) ... Tips zijn altijd welkom!

Ben na vanmiddag helemaal happy geworden dat ik het zelf ook kan!

In dat geval is het simpel. Kom naar de goede kant van de rivier en ga cachen in de Betuwe. Het is nu kersen tijd. Voor weinig geld kan je jezelf helemaal misselijk eten aan de kersen langs de wegen. En er zijn hier ook een heleboel leuke en goeie caches.

 

tot cache,

team Wij Drie :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon in de omgeving van Utrecht (Nieuwegein) ... Tips zijn altijd welkom!

Ben na vanmiddag helemaal happy geworden dat ik het zelf ook kan!

In dat geval is het simpel. Kom naar de goede kant van de rivier en ga cachen in de Betuwe. Het is nu kersen tijd. Voor weinig geld kan je jezelf helemaal misselijk eten aan de kersen langs de wegen. En er zijn hier ook een heleboel leuke en goeie caches.

 

tot cache,

team Wij Drie :)

 

Wat mij betreft is deze cache van Wij Drie zelf, daar een goed voorbeeld van.

 

linkje

 

Heb ik afgelopen weekend gedaan, met een aantal cache-beten, en deze cache was voor hen een prima voorbeeld van een leuke en leerzame multi. (en daarmee dus een prima eerste kennismaking)

 

Geen ingewikkelde opdrachten of berekeningen, gewoon lekker wandelen van het ene interessante punt naar het andere. Met uiteindelijk de eindcache op een logische (en typische) Geocache verstopplek.

 

Voor een newbie, maar zeker ook voor gevorderden, een aanrader. :thumbdown:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

 

Ik heb nog niet veel caches gedaan. Enkel 2 met een groepje... Nu vraag ik mij af wat ik zelf, als ik alleen ga cachen het beste kan kiezen als eerste cache... Iemand tips?

Thanks!

 

Ik denk dat een traditionele cache leuk is om mee te beginnen. Neem er wel eentje in de buurt, zodat je als je hem niet gevonden krijgt gemakkelijk later nog eens kunt proberen. Een beetje leuke omgeving (iets met een verhaal erbij ofzo) doet het ook altijd goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...