Miniatuur Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 Wij hebben ruim 50 caches gevonden en willen nu een eigen cache gaan verbergen. Toestemming is inmiddels geregeld. Rest op papier ook allemaal klaar. Maar nu. Waar vind ik het cacheformulier om de beschrijving te maken. Ik heb alle informatie doorgelezen waar aan gedacht moet worden bij het verbergen van een cache. Maar ik wil nu verder. En ik weet niet hoe. Bij voorbaat dank voor een reactie en evt. hulp
belbor Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 (bewerkt) Bedoel je dit? 12 juni 2008 bewerkt door belbor
De Haelder Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 Je kunt ook hier even naar kijken. Dit is een complete checklist voor het leggen van een cache. Zo weet je zeker dat je niets vergeet. checklist Veel suc6 met je eerste cache.
Miniatuur Geplaatst 12 juni 2008 Auteur Geplaatst 12 juni 2008 Bedankt. Het ging om dat formulier. De hulpinformatie had ik al gevonden. En goed doorgelezen. Maar er komt toch nog wel wat bij kijken. Dus we werken eraan.
Biertjuh Geplaatst 12 juni 2008 Geplaatst 12 juni 2008 Wij hebben ruim 50 caches gevonden en willen nu een eigen cache gaan verbergen. Toestemming is inmiddels geregeld. Rest op papier ook allemaal klaar. Maar nu. Waar vind ik het cacheformulier om de beschrijving te maken. Ik heb alle informatie doorgelezen waar aan gedacht moet worden bij het verbergen van een cache. Maar ik wil nu verder. En ik weet niet hoe.Bij voorbaat dank voor een reactie en evt. hulp En dan heb ik zoiets van.... Je kan wel ruim 50 caches vinden, maar je weet niet waar en hoe je ze moet aanmelden. Als je caches kan zoeken en vinden, waarom neem je dan niet de moeite om dit ook te zoeken en te vinden. Ook dit is een onderdeel van de hobby / sport. Verder wens ik je succes met het plaatsen en aanmelden. Ruud
Miniatuur Geplaatst 12 juni 2008 Auteur Geplaatst 12 juni 2008 Na het lezen van "verdere uitleg" voor het verbergen van een cache had ik eigenlijk alleen nog de hint nodig, meld aan bij gc.com. Jammer dat ik dat daar niet vond. Maar een ander team gaf mij de oplossing. Dus ik ben eruit.
Kruimeldief Geplaatst 13 juni 2008 Geplaatst 13 juni 2008 Met alle respect, maar misschien is het bij "ons" wel nooit opgekomen dat er ooit iemand zal zijn die een cache wil plaatsen en niet aangemeld is bij geocaching.com. Bedoel je werkelijk aangemeld of misschien ingelogd?
Miniatuur Geplaatst 15 juni 2008 Auteur Geplaatst 15 juni 2008 Late reactie Kruimeldief, maar ik bedoelde ingelogd. Maar ik heb steeds meer vragen. Hoe krijg ik de knoppen te zien zoals 'edit attributes' en 'additional waypoints'. Die zie ik niet als ik het formulier 'report/edit a cache' in vul. Please help.
no-name Geplaatst 15 juni 2008 Geplaatst 15 juni 2008 Wij hebben ruim 50 caches gevonden en willen nu een eigen cache gaan verbergen. Toestemming is inmiddels geregeld. Rest op papier ook allemaal klaar. Maar nu. Waar vind ik het cacheformulier om de beschrijving te maken. Ik heb alle informatie doorgelezen waar aan gedacht moet worden bij het verbergen van een cache. Maar ik wil nu verder. En ik weet niet hoe. Bij voorbaat dank voor een reactie en evt. hulp En dan heb ik zoiets van.... Je kan wel ruim 50 caches vinden, maar je weet niet waar en hoe je ze moet aanmelden. Als je caches kan zoeken en vinden, waarom neem je dan niet de moeite om dit ook te zoeken en te vinden. Ook dit is een onderdeel van de hobby / sport. Verder wens ik je succes met het plaatsen en aanmelden. Ruud Hoi Ruud, Ik kan ruim 50 caches NIET vinden, maar ik heb er per ongeluk wel 13 geplaatst. Hoe nu te handelen? Wanhopig en radeloos getekend, No-Name
Woven Geplaatst 15 juni 2008 Geplaatst 15 juni 2008 Maar ik heb steeds meer vragen. Hoe krijg ik de knoppen te zien zoals 'edit attributes' en 'additional waypoints'. Die zie ik niet als ik het formulier 'report/edit a cache' in vul. Please help. Het is alweer een jaar geleden dat wij onze cache hebben gelanceerd. Als ik me goed herinner, komen die later te voorschijn. Eerst alles invullen en als je denkt dat je klaar bent, kun je additional waypoints ed invullen. Dit onder voorbehoud ... van een goed geheugen
smeule Geplaatst 15 juni 2008 Geplaatst 15 juni 2008 Late reactie Kruimeldief, maar ik bedoelde ingelogd.Maar ik heb steeds meer vragen. Hoe krijg ik de knoppen te zien zoals 'edit attributes' en 'additional waypoints'. Die zie ik niet als ik het formulier 'report/edit a cache' in vul. Please help. Als je naar de cache-pagina gaat zie je rechts boven aan "edit attributes" En onder de hint staat "Additional Waypoints [Add/Edit]" Maar bij "report/edit a cache" staat het ook wel, helemaal boven aan de pagina.
Miniatuur Geplaatst 15 juni 2008 Auteur Geplaatst 15 juni 2008 Ik ben een beetje wijzer, maar nu wel heel veel achterop geraakt. Formulier ingevuld, vinkje uit om aan te geven dan ik nog niet klaar ben met invullen. Toen op verzenden geklikt om te zien of er dan een pagina komt met add. waypoints. En die kwam. Maar omdat ik niet precies wist wat ik waar moest invullen, wilde ik terug naar de aanmeld pagina. Maar die is weg. Vinkje staat dus uit. Hoe krijg ik die pagina weer te zien om het vinkje aan te klikken, zodat de reviewer hem kan keuren?
Lepman Geplaatst 15 juni 2008 Geplaatst 15 juni 2008 Inloggen en naar MY ACCOUNT gaan. Dan zie je een tabje met caches.
smeule Geplaatst 15 juni 2008 Geplaatst 15 juni 2008 Ik ben een beetje wijzer, maar nu wel heel veel achterop geraakt. Formulier ingevuld, vinkje uit om aan te geven dan ik nog niet klaar ben met invullen. Toen op verzenden geklikt om te zien of er dan een pagina komt met add. waypoints. En die kwam. Maar omdat ik niet precies wist wat ik waar moest invullen, wilde ik terug naar de aanmeld pagina. Maar die is weg. Vinkje staat dus uit. Hoe krijg ik die pagina weer te zien om het vinkje aan te klikken, zodat de reviewer hem kan keuren? www.geocaching.com/login/. Inloggen en dan zie je aan de linkerkant staan "My caches waiting for review" Daar staan de linkjes naar de cache's die nog niet online zijn.
Miniatuur Geplaatst 15 juni 2008 Auteur Geplaatst 15 juni 2008 Inloggen en naar MY ACCOUNT gaan.Dan zie je een tabje met caches. Daar heb ik iets aan. Gevonden. Maar nu. De pagina van mijn cache heb ik, maar er staat dat hij nog niet werkt omdat (waarschijnlijk) dat vinkje nog aan moet. Hoe doe ik dat?
Aanbevolen berichten