Spring naar bijdragen

MEGA Updates Garmin


InterFred

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Is dat te verklaren dan? Hoe kun je twee GPS een nieuwe en een geupdate met elkaar vergelijken?

 

Dat is dus ook niet mogelijk :yes:

 

Er kunnen zoveel factoren de oorzaak zijn. Zonder de upgrade zou op dat moment het ontvangst zelfs slechter kunnen zijn.

 

Een softwareupgrade zal in de regel geen ontvangstverslechtering geven. Ze zijn daar bij Garmin niet helemaal mesjogge

 

Maar, nogmaals, met het "orgineel" er tegelijktijdig bij hebbend, zou je een eventueel verschil kunnen opmerken. Niet als je geen vergelijkingsmateriaal hebt. En het ontvangst van een dag eerder, een uur eerder een kwartier eerder? Is geen vergelijkingsmateriaal.

 

Je kunt namelijk nooit zeggen, hier en hier heb ik altijd zoveel satellieten. Dat is per dag, uurdeel of misschien wel per datum anders.

 

Het is dus allemaal suggestie :cry:

 

Kruimel_tr_2.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zelfs niet te vergelijken tussen 2 dezelfde gps-r.

 

Een kennis en ik liepen enkele weken geleden samen met een GPSmap 60CS met allebei dezelfde firmware naast elkaar.

Dan zou je zeggen 2 dezelfde toestellen en software en hetzelfde wp ingevoerd verder de instellingen hetzelfde en toch had de één meer satellieten op het scherm die hij gelocked had dan de ander.

Zelf wezen ze af en toe een andere kant op.

 

Dus vergelijk is heel moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet me denken aan wat Vledder me vandaag vertelde. Hij liep met een klein kompasje rond en welke kant hij ook op ging, het bleef het noorden aanwijzen.

 

Kan dus, waardeloos kompas, toch?

 

Nee dus. Wat bleek? Vledder liep met een

 

TeamDauwtrapperskoelkastmagneetvisitekaartje op zak dat door zin magnetisme dus het kompas in de war maakte.

 

Kruimel_tr_2.gifDie zich afvraagt waarom Vledder met steeds met dit kaartje op zijn hart rondloopt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet me denken aan wat Vledder me vandaag vertelde. Hij liep met een klein kompasje rond en welke kant hij ook op ging, het bleef het noorden aanwijzen.

 

Kan dus, waardeloos kompas, toch?

 

Volgens mij mis ik hier iets ... :yes:

 

Hoort een kompas niet altijd naar het noorden te wijzen? Ja toch .... :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet me denken aan wat Vledder me vandaag vertelde. Hij liep met een klein kompasje rond en welke kant hij ook op ging, het bleef het noorden aanwijzen.

 

Kan dus, waardeloos kompas, toch?

 

Nee dus. Wat bleek? Vledder liep met een

 

TeamDauwtrapperskoelkastmagneetvisitekaartje op zak dat door zin magnetisme dus het kompas in de war maakte.

 

<<GNIFFEL>> Of hij liep rond op de precieze zuidpool, maar da's nogal onwaarschijnlijk :yes:

 

Wel erg suf hoor.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet me denken aan wat Vledder me vandaag vertelde. Hij liep met een klein kompasje rond en welke kant hij ook op ging, het bleef het noorden aanwijzen.

 

Kan dus, waardeloos kompas, toch?

 

Volgens mij mis ik hier iets ... :yes:

 

Hoort een kompas niet altijd naar het noorden te wijzen? Ja toch .... :cry:

 

Heel scherp PeeTee. Klopt als een bus. ;)

 

Ik verschreef me, ik bedoel natuurlijk dat hoe hij ook draaide, alle richtingen was Noord.

 

 

Kruimel_tr_2.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verschreef me, ik bedoel natuurlijk dat hoe hij ook draaide, alle richtingen was Noord.

 

Hebben wij op de boot gehad, kompas was speciaal voor ijzeren boten, werkte mooi niet.

Heb voorheen ook meegedaan met zender vossejachten. Bleek ik de koptelefoon te dicht bij het kompas te hebben gehouden.

 

Vledder had natuurlijk allemaal magneten bij zich? :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...