Spring naar bijdragen

MEGA Updates Garmin


InterFred

Aanbevolen berichten

RA RA RA,

 

Ik schreef vanmiddag een nieuw berichtje in deze draad.

 

Even later voegde ik er via EDIT nog iets aan toe.

Dit is echter aan mijn vorige bericht toegevoegd, en mijn bericht van vanmiddag is verdwenen. :eek:

 

Ik ga nog maar eens aan de gang.

edit Nu is mijn bericht vanzelf weer terug. Ik wijt het maar aan een onvolledig laden van de draad. Vaak moet ik 'Refresh' geven om een pagina helemaal te zien, dan ontbreekt het onderste deel, maar nu ontbrak een deel middenin.

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

da's mooi..

 

ik ben ook eigenlijk wel blij met 2.50...

raar dat je draadje zo raar deed? ik heb nog niet echt probs met het forum gevonden die echt groot waren..

oudere versie had dat zo nu en dan wel...

 

groets,

 

Michiel

:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt..

maar heb ontdekt dat de support van gpswarn best wel heel erg goed is :-)

zo is 3.60 al ondersteund nu!

 

helemaal voor een pakketjes dat door een hobbyist is gemaakt ben ik erg gelukkig :-)

 

groets,

 

Michiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Garmin zegt :

 

Changes made from version 3.50 to 3.60:

Corrected problem with European tides.

 

Ik zeg :

 

Nog steeds problemen met de getijden, ook na deze update : werkt totaal niet!

Ik heb verder nog niets uitgeprobeerd. Hoe is het nu met de andere zaken? Zoals de fixsnelheid, het aantal satelieten enz.

 

Na de 3.50 had ik de helft minder satelieten, zelfs met gebruik van een active antenne. Ik zat net aan een downgrade te denken toen ik deze update zag.

 

GRTZ

 

kruimeldief :ph34r:Loop een kip tegen een paal: Wat een ei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb verder nog niets uitgeprobeerd. Hoe is het nu met de andere zaken? Zoals de fixsnelheid, het aantal satelieten enz.

 

Na de 3.50 had ik de helft minder satelieten, zelfs met gebruik van een active antenne. Ik zat net aan een downgrade te denken toen ik deze update zag.

Aantal satellieten heb ik niet bijgehouden, wel heb ik in de loop van de dag gemerkt dat de EPE bijna is gehalveerd. Ik zat nu gemiddeld op minder dan 5 mtr. (kan nog wel beter, denk ik).....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aantal satellieten heb ik niet bijgehouden, wel heb ik in de loop van de dag gemerkt dat de EPE bijna is gehalveerd. Ik zat nu gemiddeld op minder dan 5 mtr. (kan nog wel beter, denk ik).....

Kijk dat lijkt ook weer gunstig, alhoewel ik me er natuurlijk wel van bewust ben dat dit niet een het software hoeft te liggen. Maar die halvering bij ijn van het aantal sats baarde me wel zorgen. Echt, van 9 a 10 zo naar een stuk of 4 en dan met buitenantenne. Zonder trouwens ook :ph34r:

Zelfs in de auto viel het signaal wel eens weg en dat is lastig als je de 76S genruikt aan een PDA tbv navigatie. Dit is sinds de 3.50 geregeld gebeurd en voordien nog nooit een keer.

 

GRTZ

 

kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Effe een (domme) vraag.

Hoe kan ik zien welke versie er nu in mijn Venture zit?

Ben nog een leek op dit gebied, vandaar

 

groetjes

Firepeet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...