Spring naar bijdragen

Wie kent de Deltespeurders?


Aanbevolen berichten

Bezoekt dus wel een cache die hij ooit gelogd heeft om de tb/coin te droppen, omdat ie weet waar t ligt, misschien ook leuke spelkaartjes erin gestopt :eek: ??

 

Doen wij ook regelmatig: coins/TB's in een ons bekende cache droppen, als we niet op korte termijn weer cachen.

Spelkaartjes lagen er al voor 18 juni in, by the way.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wel raar dat de found dan van heeeel tijd daarvoor is:

 

***

 

Bezoekt dus wel een cache die hij ooit gelogd heeft om de tb/coin te droppen, omdat ie weet waar t ligt

Volgens mij wordt dit wel vaker gedaan hoor. Wij hebben een jaar na dato ook de eerste cache nogmaals bezocht om onze eerste TB de wereld in te laten gaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat men ook mysterieuze kaartjes achterlaat. Hoewel gezien de reacties en de nieuwsgierigheid hier zou je het bijna gaan doen :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat 'Missie Speulderbos' betreft heb ik daar bij mijn bezoek (Geweldige cache) een berg van deze kaartjes gezien. In zo'n geval druipt het er van af dat het niet de bedoeling is deze zelfde kaartjes hier achter te laten.

 

Dus wat doe ik (zo naief als ik ben) ik haal ze op 1 na allemaal uit de cache en plaatst ze stuk voor stuk terug in elke cache die ik na Missie heb bezocht. (Dat ging heel makkelijk), immers ze paste precies bij mijn stickers in mijn stickerdoosje...

 

 

'Team Kleijn'

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een paar weken geleden ook de omgeving bezocht en vonden zo'n kaartje als ruilmateriaal in een cache in de buurt. Ons vermoeden was dat de cache bij een (kinder)partijtje gebruikt was en dat het kaartje daarvan afkomstig was. Kaartje is inmiddels niet meer in roulatie. :thumbup:

 

Wel vreemd dat er kennelijk een cache is gebruikt voor de partijtje zonder dat de eigenaren op de hoogte zijn gebracht. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...