Spring naar bijdragen

Wie kent de Deltespeurders?


Aanbevolen berichten

Hallo medecachers,

ik heb een aantal jaren geleden Missie Speulderbos neergelegt nu duiken in de cache ineens kaartjes op met gefeliciteerd en je hebt recht op een lekkere trakatie. Het ziet er uit alsof er veel moeite voor is gedaan maar wij hebben ze niet gemaakt. Bovenaan staat de naam van de Deltaspeurders. Wie kent deze "cachers"?

 

http://img.geocaching.com/cache/29415d56-a...2a1bb1c7e66.jpg

http://img.geocaching.com/cache/86ad598a-5...83fbc38148a.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

het is geen promoactie, het gaat echt over mijn cache en die ligt er al een paar jaar. Wat jammer is dat er cachers zijn die het kaartje meepakken in de veronderstelling dat in het Boshuis Drie of op weg er naar toe een traktatie wacht.

 

Het is geen rampzalige actie, dat niet, maar de kaartjes worden wel als ruilmateriaal meegenomen en dan stelt het niets voor.

 

Maar er zal meer achter het verhaal zitten want ze geven zelf aan pas 1 cache gevonden te hebben, maar wat zit erachter. Ik ben wel nieuwsgierig. Ze zijn verder niet bekend op de site.

bewerkt door The Magnificent Two
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een check op geocaching.com op delta levert een aardig lijstje op, waaronder delta123 B) , maar verder geen deltaspeurders o.i.d.

 

Ik denk dat het een kwestie is geweest van "misbruik" van je geplaatste cache door iemand anders en die er blijkbaar wel wat tijd in gestoken heeft om het nodige photoshop werk aan te besteden.

Misschien zelf een cachelisting geprint onder hun eigen naam uitgegeven zodat de lopers met de GPS de indruk kregen een cache te lopen van de deltaspeurders ? :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het een kwestie is geweest van "misbruik" van je geplaatste cache door iemand anders en die er blijkbaar wel wat tijd in gestoken heeft om het nodige photoshop werk aan te besteden.

Misschien zelf een cachelisting geprint onder hun eigen naam uitgegeven zodat de lopers met de GPS de indruk kregen een cache te lopen van de deltaspeurders ? :lol:

ik denk ook zo iets, en mischien zijn ze vanavond wel op stap en door deze kaartjes rip missen ze hun welverdiende taart B)

 

Barnyb50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht hebben ze deze cache "privé" gebruikt voor een speurtocht. En was er voor hun gasten een traktatie te vinden op het picknick veldje.

 

Vast...of de Witte Wieven bestaan echt en wordt de verrassing een verleiding naar het Solse Gat alwaar je eeuwig mag meezingen met de verdronken monniken uit het klooster B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik vind het wel jammer :(

 

Ik heb al honger gekregen van het idee,

Ik vond vanmorgen z'n kaartje in mijn eigen cache; :offtopic:

Ik zoeken naar .... ik vond al zo wijnig over "De Deltaspeurders" dus ik verder kijken vind ik idd de cache van "The Magnificent Two" ... ik toch nog even het al machtige Google,inc kijken en ja hoor vind ik dit topic op ons eigenste forum :blink:

 

Daar gaat me lekkere traktatie Pic-Nic veldje :P

 

picture1dx6.jpgpicture3gx2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben missie Speulderbos ongeveer 6/7 weken geleden gelopen (prachtige cache trouwens, Magnificent Two!) en ook toen al vonden we de bewuste kaartjes in de cache. Ook vonden we onderweg een weggegooide beschijving van de cache, maar dan netjes in een boekje (zo'n landscape A4 bij elkaar gevouwen zeg maar) met de cachebeschrijving en informatie over wildsporen en planten en bomen onderweg op de route. Het leek ons er inderdaad op dat er mensen zijn die de cache hebben "gebruikt" voor een of andere georganiseerde tocht (een school??) en dat die niet helemaal netjes alle kaartjes hebben opgeruimd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is bij de cache van The Magnificent Two, de betekenis van de volgende log :

 

June 18 by nordic-hunter (76 found)

Ik wilde ze bewaren voor een nieuwe cache, alleen dat duurt nog!!

 

Nordic-Hunter

 

TB en Coin/in

nx/uit

 

***

 

Is het een reactie op de note van de legger ??

 

Al contact gezocht wat hij / zij hiermee bedoeld... Misschien idd reactie en dan is het een soort Team Kleijn / Oliva's actie misschien, naar wat ik opmaak uit zijn opmerking...

 

??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is bij de cache van The Magnificent Two, de betekenis van de volgende log :

 

June 18 by nordic-hunter (76 found)

Ik wilde ze bewaren voor een nieuwe cache, alleen dat duurt nog!!

 

Nordic-Hunter

 

TB en Coin/in

nx/uit

 

***

 

Is het een reactie op de note van de legger ??

 

Al contact gezocht wat hij / zij hiermee bedoeld... Misschien idd reactie en dan is het een soort Team Kleijn / Oliva's actie misschien, naar wat ik opmaak uit zijn opmerking...

 

??

 

Het lijkt me eerder dat dit gaat over het droppen van een TB en coin.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, daar had ik niet aan gedacht ...

 

Wel raar dat de found dan van heeeel tijd daarvoor is:

 

***

August 24, 2006 by nordic-hunter (76 found)

eerste cache

***

 

Bezoekt dus wel een cache die hij ooit gelogd heeft om de tb/coin te droppen, omdat ie weet waar t ligt, misschien ook leuke spelkaartjes erin gestopt :offtopic: ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...