Mars Express Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Nou dan maar even een reactie van een moderator: op dit moment ligt dat inderdaad stil. Op dit moment is er niemand die zich er mee bemoeit: de persoon die het heeft uitgevoerd, is er mee gestopt en men is aan beraden hoe men dit gaat oplossen. Het heeft dus aandacht, het kan wel even duren...Wat is er toch allemaal aan de hand bij gc.nl. De laatste tijd 'verdwijnen' er steeds meer medewerkers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Komt door de kredietcrisis, kunnen allemaal een beter salaris krijgen bij geocaching.ijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Nou dan maar even een reactie van een moderator: op dit moment ligt dat inderdaad stil. Op dit moment is er niemand die zich er mee bemoeit: de persoon die het heeft uitgevoerd, is er mee gestopt en men is aan beraden hoe men dit gaat oplossen. Het heeft dus aandacht, het kan wel even duren...Wat is er toch allemaal aan de hand bij gc.nl. De laatste tijd 'verdwijnen' er steeds meer medewerkers... wel grappig dat dit pas nu naar buitenkomt terwijl dit al bekend was bij de inner crowd hier op het forum... Maar goed, jammer dat Xaa gestopt ismet web development. Misschien toch maar eens vragen of de broekies of petervw niet aan de slag willen Mannen ik zou zeggen solliciteren maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 overigens wel grappig dat er geen vacature is voor webdevelopment als je kijkt in de wie zijn wij sectie. Zou er een hiring freeze zijn in deze tijd van economic downturn? Bestuur geocaching.nl: * René Tuijtel- Geoman - Voorzitter / Penningmeester / Administrator * Remco Mosselman - Hawkeyes - Secretaris / PR / Administrator Teamleden: Forum Administrators * Evert Aardema - Kruimeldief - Forum Administrator Forum Moderators * Richard Heuving - Sn@g - Moderator * Jeroen Smit - Team Jemar - Moderator * Richard Hartman - BY Angels - Moderator Goodiesshop * Ronald van der Kamp - Prof Y Lupardi - Goodiesshop. Medewerker Werkgroep Geocaching en Natuur * Vacant Ons ontvallen in 2006 * Coen Boltjes - Reintje de Vos - Web development. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Nou dan maar even een reactie van een moderator: op dit moment ligt dat inderdaad stil. Op dit moment is er niemand die zich er mee bemoeit: de persoon die het heeft uitgevoerd, is er mee gestopt en men is aan beraden hoe men dit gaat oplossen. Het heeft dus aandacht, het kan wel even duren...Wat is er toch allemaal aan de hand bij gc.nl. De laatste tijd 'verdwijnen' er steeds meer medewerkers... Komt door al die onwillige forumgebruikers ! En yep: er zijn wat personele veranderingen: soms veel, soms weinig. Binnenkort komt er een nieuwsbrief van .nl met meer nieuws hierover. Even afwachten dus (goh zelfs een penguïn is mogelijk...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Nou dan maar even een reactie van een moderator: op dit moment ligt dat inderdaad stil. Op dit moment is er niemand die zich er mee bemoeit: de persoon die het heeft uitgevoerd, is er mee gestopt en men is aan beraden hoe men dit gaat oplossen. Het heeft dus aandacht, het kan wel even duren...Wat is er toch allemaal aan de hand bij gc.nl. De laatste tijd 'verdwijnen' er steeds meer medewerkers... Komt door al die onwillige forumgebruikers ! En yep: er zijn wat personele veranderingen: soms veel, soms weinig. Binnenkort komt er een nieuwsbrief van .nl met meer nieuws hierover. Even afwachten dus (goh zelfs een penguïn is mogelijk...) of het komt door de wat onzichtbare opstelling van de stichting, waardoor teamleden de vollelaag krijgen met alle gevolgen van dien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Joh: ik denk het, ik denk het...Maar misschien ook niet of wel... Maar ja: gaat het nu wel heel erg offtopic niet ?! Yep: het inlezen van de caches duurt nu gewoon langer. Yep: er zijn wat veranderingen: sommige positief, sommige negatief. We zullen wel zien hoe het verder gaat ! gewoon even afwachten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Jammer Team Jemar dat jij hier de kastanjes uit het vuur staat te halen. Ik mis hier, ja ik ben erg off-topic, een reactie van het bestuur. Of is die inmiddels......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Zolang het vrijwilligerswerk is mag er best wat steun richting het team. Ja, de wereld is niet perfect. Afbreken is simpel, tijd voor positieve energie..TSJAKKAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
westlander Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Ik zou bijna denken dat de oplossing van een cache die ik gister gedaan heb nu in dit draadje staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Vervelend om te lezen. Aan diegene die het voor het beslissen hebben, veel wijsheid toegewenst en ik hoop vooral dat er geleerd word van het hele gebeuren. Barny De Nunspeetse zwijnen mogen zich gelukkig prijzen dat ze dit soort problemen niet hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Ik zou bijna denken dat de oplossing van een cache die ik gister gedaan heb nu in dit draadje staat. Ja, jammer dat er cachers zijn die de oplossing van mystery's hier op het forum zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Joh: ik denk het, ik denk het...Maar misschien ook niet of wel... Maar ja: gaat het nu wel heel erg offtopic niet ?! Yep: het inlezen van de caches duurt nu gewoon langer. Yep: er zijn wat veranderingen: sommige positief, sommige negatief. We zullen wel zien hoe het verder gaat ! gewoon even afwachten.... Jeroen alle steun voor de vrijwilligers toppie dat mensen zich inzetten voor gc.nl. ik bedoelde dat de stichting meer zichtbaar achter iederen zou kunnen staan zodat de waardering van een ieder wat breder gezien kon worden..... Ik neem mijn petje af voor de mensen die betrokken zijn bij de sthcting en tijd apart zetten om moedrator te zijn of een andere functie bekleden.! TL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Team Jemar (Jeroen), bedankt voor het geven van de informatie. Dan weet nu (bijna) iedereen dat er vertraging is en dat het nog een tijdje kan duren. Ik hoop dat ALLE problemen vlot opgelost kunnen worden. Ik had al eerder gezegt het is en blijft vrijwilligerswerk waar we blij mee zijn. Veel succes en wijsheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 14 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden