ECM Geplaatst 29 april 2008 Geplaatst 29 april 2008 Ik wil graag een beschermfolie op mijn display Zijn er mensen die ervaring hebben met een of ander merk? Merci
smeule Geplaatst 29 april 2008 Geplaatst 29 april 2008 Ik wil graag een beschermfolie op mijn displayZijn er mensen die ervaring hebben met een of ander merk? Merci Kijk hier
kwibus Geplaatst 29 april 2008 Geplaatst 29 april 2008 Heel mooi die speciale bescherm folie. Maar het kost weer eens een vermogen. De mobiele telefoon bescherm ik met een brede transparante tape. Dit gaat geweldig, als de tape beschadigd is dan doe ik er een nieuw stuk op en hij is weer als nieuw. De telefoon gebruik ik voor mijn werk in de bouw, die krijgt heeft het best wel zwaar met al dat stof. En met een rolletje tape kan je heel vaak de boel vervangen. Veel goedkoper dus. kwibus
ECM Geplaatst 29 april 2008 Auteur Geplaatst 29 april 2008 Kwibus Als ik (voor mezelf sprekend) €480,- kan uitgeven voor een colorado, denk ik dat ik ook wel tussen de €2,- en €10,- kan uitgeven voor een goede kwaliteit beschermfolietje.. Dan ga ik niet zitten k###en met een of ander rolletje bouw tape. Dat is mijn mening. Maar bedankt voor jouw visie :-) @ Smeule: Deze heb je zelf in gebruik en bevalt goed??????
smeule Geplaatst 30 april 2008 Geplaatst 30 april 2008 @ Smeule: Deze heb je zelf in gebruik en bevalt goed?????? Deze heb ik gelijk met de CO gekocht en het zit er strak op. Tot nu toe ziet het er prima uit en zijn we tevreden.
alkie Geplaatst 30 april 2008 Geplaatst 30 april 2008 (bewerkt) Of kijk hier eens , ik heb er zelf voor de 60csx gekocht bevalt goed. 1 mei 2008 bewerkt door alkie
snif&snuitje Geplaatst 30 april 2008 Geplaatst 30 april 2008 Of kijk hier eens , ik heb er zelf voor de 60csx gekocht bevalt goed. Heb ik ook voor mijn 60CSx en het bevalt me prima, GPS heb ik al meer dan een jaar en de 1ste protector zit er nog steeds op. GOED spul en betaalbaar!!!!!!!!!!!! Levering is snel .
Urslau Geplaatst 30 april 2008 Geplaatst 30 april 2008 (bewerkt) Hoi Ton, Je hebt ongetwijfeld wel eens mijn handtekening gezien op dat andere forum. Daar staat mijn beschermfolie. Dit is een dikke kwaliteit. Ik gebruik deze ook op de pda en werkt goed. Live time guarantee (zeggen ze). Zie http://www.shieldzone.com/ Over de goedkoopste variant van Durasec was ik zelf niet zo tevreden, maar misschien is de luxe versie wel oke. PS: nog gelukt met de topo? 30 april 2008 bewerkt door Urslau
Kruimeldief Geplaatst 30 april 2008 Geplaatst 30 april 2008 Het gedoe met zo'n beschermfolie doe je in feite voor de persoon die de GPS na jou krijgt. Die krijgt een krasvrije apparaat. Zelf loop je altijd te klooien met die folie. Wat voor folie je ook gebruikt, het beeld zal altijd wat onscherper worden. En bij inruil maakt het zo goed als niets uit als je een krasvrije venster hebt of een venstertje met wat gebruikssporen. gezien de dalende prijzen krijg je bij inruil toch altijd te weinig terug. Dit geldt ook voor verkopen aan derden. Dat is mijn ervaring bij de door mij al jaren gebruikte GPSr, PDA's en GSM's
ET4FR & CO Geplaatst 30 april 2008 Geplaatst 30 april 2008 Op de PDA heb ik er wel één, ivm het gebruik van de "pen", maar op de 60CSx heb ik hem verwijderd.
ECM Geplaatst 30 april 2008 Auteur Geplaatst 30 april 2008 @ Urslau: Topo kaart werkte iig op Mapsource weer. Naar de colo sturen heb ik nog niet gedaan (dan moet ik weer 1,90gig gaan laden..) maar zal het zeker even testen. @ de anderen. Bedankt voor de tips, ik kan hier mijn keuze op maken. Maar ja.. bij een nieuw apparaatje wil ik graag even (voor mezelf, niet voor de volgende) een beetje zuinig op zijn :-)
Tornado Bram Geplaatst 30 april 2008 Geplaatst 30 april 2008 Ik gebruik ook het folie van de durasec tot volle tevredenheid op mijn gsm en gps. Of ik dat nou doe voor de volgende koper? Nee, anders heb ik zelf zo snel krassen dat ik geen mooi beeld meer heb. En bij durasec krijg je er twee. Maar ja ieder zijn mening.
dolphs Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 Toch weer iets anders geprobeerd en deze keer was het deze; http://stores.ebay.nl/ScreenPatronus Tot op heden zeer tevreden over tenminste geen glanzend oppervlak en de uitlezing blijft goed in zonlicht en schaduw.
partner Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 Ik gebruik al sinds jaren de folie van Meltix. zowel op mijn SP2610 als nu de Colorado. Ook mijn telefoons heb ik voorzien van hun folie. De kosten waren in het verleden iets van 6 euro per twee stuks, incl verzendkosten. Ik heb alleen geen idee van de kosten voor de Colorado, want ik was de eerste voor die folie en daarom kreeg ik deze gratis als test. (dat is nog eens service!) te vinden via internet op www.m5000.de
LTeunis Geplaatst 19 juni 2008 Geplaatst 19 juni 2008 Alleen de Colorado is niet te vinden op www.m5000.de
Aanbevolen berichten