Spring naar bijdragen

Satmap Active 10


verrader

Aanbevolen berichten

Wie weet of je met de Satmap Active 10 ook Whereigo caches kan lopen?

 

Omdat er bij de specificaties staat dat er een In-built Multi-Media Player in zit!

 

Of heeft dat niets met het afspelen van de Whereigo cartridge te maken?

 

Ben een leek op dit gebied :offtopic:

 

gr.verrader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel :thumbup: .

 

Wherigo caches kun je lopen met een Colorado, of met een pda met windows Mobile. De Satmap Active 10 heeft voor zover ik gezien heb geen Windows Mobile, dus je kunt er geen Wherigo's mee lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel :thumbup: .

 

Wherigo caches kun je lopen met een Colorado, of met een pda met windows Mobile. De Satmap Active 10 heeft voor zover ik gezien heb geen Windows Mobile, dus je kunt er geen Wherigo's mee lopen.

 

Kijk, nu weet ik iets meer, bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het allemaal werkt op de Satmap weet ik niet. Wel lees ik hier dat Windows CE gewoon de oudere naam is voor Windows Mobile. Dus: wie weet kan het ? :thumbup:

 

Maar ik denk dat niemand het je met zekerheid kan vertellen. :ph34r:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat weet ik ook niet. Als dat zo is, dan is het zeker een heel interessant apparaat! Ik vermoed dat deze windows-versie op de achtergrond wordt gebruikt om kaarten te laten zien, mp3-tjes te spelen enz. en dat je er zelf geen programma's (zoals een wherigo-player) op kunt zetten. In de gebruiksaanwijzing http://www.satmap.com/pdf/fullguide.pdf zie ik ook geen aanwijzingen hiervoor. Dus ik denk nog steeds dat het niet kan. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht het misschien straks wel zo wezen,dan zou het zeker een heel interessant apparaat zijn met heel gedetailleerd kaartmateriaal.

Laten we eerlijk zijn,welke gps heeft nu zulk mooi kaart materiaal, net als een topografische atlas :ph34r:

 

We w88 even af. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het allemaal werkt op de Satmap weet ik niet. Wel lees ik hier dat Windows CE gewoon de oudere naam is voor Windows Mobile. Dus: wie weet kan het ? :thumbup:

 

Maar ik denk dat niemand het je met zekerheid kan vertellen. :ph34r:

 

Windows CE is een van de oudste versie van windows voor PDA (PPC). CE is eigenlijk nog de voorloper van windows 2002 die later is opgevolgd werd door de Windowsmobile series dat nu nummer 6 heeft.

 

CE zou je kunnen zien als de oude windows 98 :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister een mailtje gekregen uit Engeland met het volgende antwoord:

 

Hi Jaap

 

Am I just getting the information you require and will revert to you soonest.

 

Kind regards

 

Mike

 

W88 we maar weer even af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag dit mailtje uit Engeland gehad:

 

Hi Jaap

 

Sorry for the delay in replying.

 

We operate on windows core but we have also "fine tuned" it to our requirements.

 

As to Wherigo caches, can I suggest you contact our Dutch partner, ANWB on inof@anwb.nl who should be able to help.

If you have difficutly, please come back to me.

 

Kind regards

Mike

Wat is Windows Core????

 

 

Gr.verrader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, zoals ik het lees, schrijft hij dat Windows weliswaar de basis vormt voor het systeem, maar dat ze dit hebben aangepast voor hun eigen doeleinden/toepassingen. Een standaard windows-versie is het dus blijkbaar niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag dit mailtje uit Engeland gehad:

 

Hi Jaap

 

Sorry for the delay in replying.

 

We operate on windows core but we have also "fine tuned" it to our requirements.

 

As to Wherigo caches, can I suggest you contact our Dutch partner, ANWB on inof@anwb.nl who should be able to help.

If you have difficutly, please come back to me.

 

Kind regards

Mike

Wat is Windows Core????

Gr.verrader

Windows Core = het klokhuis uit windows

 

Voorzover ik uit de diverse berichten op de diverse forums lees, hebben ze dus een standaard windows-mobile (gezien de uitkomstdatum van t apparaat waarschijnlijk 6.0) gestript van alle overbodige ballast; zoals email, office, msn, spelletjes, mediaplayer, etc

levert ze wat extra ruimte op, en wat aan snelheid omdat ook overbodige programmatjes niet meer draaien. Waarschijnlijk wordt het implementeren van een WhereiGo speler dan lastig omdat de .NET runtime uitgaat van diverse services die standaard in windows aanwezig zijn. (nog even afgezien van het feit dat je op dit moment niet eens zelf programma's mag instaleren; ook de firmware updates worden nml op een beveiligde SD kaart geleverd)

 

Ik zie trouwens niet wat de ANWB voor rol zou kunnen spelen voor de WhereiGo, want volgens mij zijn zij gewoon een 'wederverkoper' en maken hooguit de kaarten geschikt voor het apparaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...