verrader Geplaatst 28 april 2008 Share Geplaatst 28 april 2008 Wie weet of je met de Satmap Active 10 ook Whereigo caches kan lopen? Omdat er bij de specificaties staat dat er een In-built Multi-Media Player in zit! Of heeft dat niets met het afspelen van de Whereigo cartridge te maken? Ben een leek op dit gebied gr.verrader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verrader Geplaatst 30 april 2008 Auteur Share Geplaatst 30 april 2008 Niemand een zinnig antwoord of is het een stomme vraag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 30 april 2008 Share Geplaatst 30 april 2008 Stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel . Wherigo caches kun je lopen met een Colorado, of met een pda met windows Mobile. De Satmap Active 10 heeft voor zover ik gezien heb geen Windows Mobile, dus je kunt er geen Wherigo's mee lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verrader Geplaatst 30 april 2008 Auteur Share Geplaatst 30 april 2008 Stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel . Wherigo caches kun je lopen met een Colorado, of met een pda met windows Mobile. De Satmap Active 10 heeft voor zover ik gezien heb geen Windows Mobile, dus je kunt er geen Wherigo's mee lopen. Kijk, nu weet ik iets meer, bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 april 2008 Share Geplaatst 30 april 2008 Ik heb zaterdag de Satmap even bekeken in de ANWB-winkel, en die vertelden dat je er ook MP3-tjes op kon afspelen. Met die Mediaspeler waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verrader Geplaatst 30 april 2008 Auteur Share Geplaatst 30 april 2008 Dit zit er ook in: Microsoft CE Operating System, kan het hiermee wel dan?? Of moet er dan specifiek Windows Mobile bijstaan??? gr.verrader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 april 2008 Share Geplaatst 30 april 2008 (bewerkt) Of het allemaal werkt op de Satmap weet ik niet. Wel lees ik hier dat Windows CE gewoon de oudere naam is voor Windows Mobile. Dus: wie weet kan het ? Maar ik denk dat niemand het je met zekerheid kan vertellen. 30 april 2008 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 30 april 2008 Share Geplaatst 30 april 2008 Tja, dat weet ik ook niet. Als dat zo is, dan is het zeker een heel interessant apparaat! Ik vermoed dat deze windows-versie op de achtergrond wordt gebruikt om kaarten te laten zien, mp3-tjes te spelen enz. en dat je er zelf geen programma's (zoals een wherigo-player) op kunt zetten. In de gebruiksaanwijzing http://www.satmap.com/pdf/fullguide.pdf zie ik ook geen aanwijzingen hiervoor. Dus ik denk nog steeds dat het niet kan. Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verrader Geplaatst 30 april 2008 Auteur Share Geplaatst 30 april 2008 Mocht het misschien straks wel zo wezen,dan zou het zeker een heel interessant apparaat zijn met heel gedetailleerd kaartmateriaal. Laten we eerlijk zijn,welke gps heeft nu zulk mooi kaart materiaal, net als een topografische atlas We w88 even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 30 april 2008 Share Geplaatst 30 april 2008 Of het allemaal werkt op de Satmap weet ik niet. Wel lees ik hier dat Windows CE gewoon de oudere naam is voor Windows Mobile. Dus: wie weet kan het ? Maar ik denk dat niemand het je met zekerheid kan vertellen. Windows CE is een van de oudste versie van windows voor PDA (PPC). CE is eigenlijk nog de voorloper van windows 2002 die later is opgevolgd werd door de Windowsmobile series dat nu nummer 6 heeft. CE zou je kunnen zien als de oude windows 98 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verrader Geplaatst 30 april 2008 Auteur Share Geplaatst 30 april 2008 Ik heb een mailtje gestuurd naar Engeland,als ik een bericht terug krijgt volgt er hoop ik meer info. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verrader Geplaatst 7 mei 2008 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2008 Gister een mailtje gekregen uit Engeland met het volgende antwoord: Hi Jaap Am I just getting the information you require and will revert to you soonest. Kind regards Mike W88 we maar weer even af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verrader Geplaatst 8 mei 2008 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2008 Vandaag dit mailtje uit Engeland gehad: Hi Jaap Sorry for the delay in replying. We operate on windows core but we have also "fine tuned" it to our requirements. As to Wherigo caches, can I suggest you contact our Dutch partner, ANWB on inof@anwb.nl who should be able to help. If you have difficutly, please come back to me. Kind regards Mike Wat is Windows Core???? Gr.verrader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 mei 2008 Share Geplaatst 8 mei 2008 Tja, zoals ik het lees, schrijft hij dat Windows weliswaar de basis vormt voor het systeem, maar dat ze dit hebben aangepast voor hun eigen doeleinden/toepassingen. Een standaard windows-versie is het dus blijkbaar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 8 mei 2008 Share Geplaatst 8 mei 2008 Vandaag dit mailtje uit Engeland gehad: Hi Jaap Sorry for the delay in replying. We operate on windows core but we have also "fine tuned" it to our requirements. As to Wherigo caches, can I suggest you contact our Dutch partner, ANWB on inof@anwb.nl who should be able to help. If you have difficutly, please come back to me. Kind regards Mike Wat is Windows Core???? Gr.verrader Windows Core = het klokhuis uit windows Voorzover ik uit de diverse berichten op de diverse forums lees, hebben ze dus een standaard windows-mobile (gezien de uitkomstdatum van t apparaat waarschijnlijk 6.0) gestript van alle overbodige ballast; zoals email, office, msn, spelletjes, mediaplayer, etc levert ze wat extra ruimte op, en wat aan snelheid omdat ook overbodige programmatjes niet meer draaien. Waarschijnlijk wordt het implementeren van een WhereiGo speler dan lastig omdat de .NET runtime uitgaat van diverse services die standaard in windows aanwezig zijn. (nog even afgezien van het feit dat je op dit moment niet eens zelf programma's mag instaleren; ook de firmware updates worden nml op een beveiligde SD kaart geleverd) Ik zie trouwens niet wat de ANWB voor rol zou kunnen spelen voor de WhereiGo, want volgens mij zijn zij gewoon een 'wederverkoper' en maken hooguit de kaarten geschikt voor het apparaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden