Spring naar bijdragen

Alle opmaak in cachelisting weg


Malyenki

Aanbevolen berichten

Is er iemand die nog een ander gratis en downloadbaar programma weet dat met 'fonts' werkt?

Geen programma, maar het staat allemaal hier uitgelegd. www.mijnhomepage.nl

Met zulke codes werk ik dus ook in mijn cachepagina's. het is even puzzelen, maar dan heb je ook wat.

 

Maar eh Smeule, zit jij nog achter de computer? Moet jij niet op pad ? B)

 

Is er iemand die nog een ander gratis en downloadbaar programma weet dat met 'fonts' werkt?

Of maak je nieuwe cache op in Word en stuur dat op naar Smeule Jr. :( Hij maakt er dan een keurige Cachepagina van met mooie HTML-codes :blush:

Ja ja En dan kan hij gelijk op pad :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Eén van de twee is idd net online Klasse Kruimeldief die snelle review :blush:
Tussen beide caches hun GCnummer, zitten er bij mij nog 20 andere caches. En ik moest eerst ff naar de dokter, dus ik ga zo weer verder. Hmmm, doe ik nu een aankondiging dat er nog een cache van ET4FR & CO online gaat komen? (Mits alles OK is natuurlijk B) )
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eén van de twee is idd net online Klasse Kruimeldief die snelle review B)
Tussen beide caches hun GCnummer, zitten er bij mij nog 20 andere caches. En ik moest eerst ff naar de dokter, dus ik ga zo weer verder. Hmmm, doe ik nu een aankondiging dat er nog een cache van ET4FR & CO online gaat komen? (Mits alles OK is natuurlijk :) )

 

Je doet inderdaad een aankondiging :(

Bovendien is het wel erg :blush::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand die nog een ander gratis en downloadbaar programma weet dat met 'fonts' werkt?

Je moet erg oppassen met het gebruik van fonts in HTML!

Een pagina haalt de font namelijk van de computer van de persoon die de pagina bekijkt en niet van de pagina zelf. Als je dus een font gebruikt die niet iedereen heeft kan je pagina er bij iemand anders wel eens compleet anders uitzien :blush:

Je kan dat enigszins ondervangen door naast een font naam ook het algemene font type mee te geven, bijv. font-family:'Times New Roman',serif of Arial, sans-serif. Als de gebruikte font dan niet gevonden wordt, wordt er in elk geval een vergelijkbaar lettertype gebruikt. Er zijn 5 types beschikbaar: serif, sans-serif, monospace, cursive en fantasy. Die laatste twee worden echter niet door elke browser herkend.

Wil je er zeker van zijn dat het goede lettertype wordt gebruikt dan zit er niets anders op dan er een plaatje van te maken.

 

Overigens mag ik hopen dat het attribute probleem een foutje is en geen bewuste keuze.

bewerkt door KarelKraak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eén van de twee is idd net online Klasse Kruimeldief die snelle review B)
Tussen beide caches hun GCnummer, zitten er bij mij nog 20 andere caches. En ik moest eerst ff naar de dokter, dus ik ga zo weer verder. Hmmm, doe ik nu een aankondiging dat er nog een cache van ET4FR & CO online gaat komen? (Mits alles OK is natuurlijk :) )

 

Je doet inderdaad een aankondiging :(

Bovendien is het wel erg :blush:

Maar de opmaak van de pagina is wel goed :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een opluchting ! Ik ben blij met dit draadje !

Vandaag was ik bezig met het aanmelden van m'n allereerste cache ooit en toen ik hem terug keek in preview snapte ik er helemaal niets van en heb daarom een goed deel van de middag fonts zitten intypen om het allemaal toch weer een beetje toonbaar te krijgen.

 

Nou ben ik benieuwd of ik bij die 20 zit en wanneer ie aan de beurd is :blush:

 

Spannend zo'n eerste zeg . . . . B)

 

Oh en Kruimel ? Toch niks aan de hand ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben ik benieuwd of ik bij die 20 zit en wanneer ie aan de beurd is :blush: Spannend zo'n eerste zeg . . . . B) Oh en Kruimel ? Toch niks aan de hand ?

 

Die 20 die tussen beide eerder geneoemde caches zaten, zijn al afgewerkt. Ik heb nog 10 in de lijst en ik zie dat je nummer 9 bent :(

 

kan nog wel ff duren. Misschien vandaag, misschien morgen. De lijst refreshed zichzelf iedere minuut en er kan maar zo weer een aantal bij komen die weer voor jou aan de beurt zijn.

 

Er wordt gereviewed op GCnummer en nergens anders op. Oude nummers gaan voor nieuwe nummers. Van die 20 die ik straks noemde, zijn er 18 teruggegaan naar de eigenaar, met andere woorden, daar mankeerde nog het een en ander aan. Als die terugkomen voor dat ik de jouwe heb gehad, dan zijn die weer eerst (oude nummers gaan voor nieuwe nummers) :(

 

Ik zal de spanning nog maar even opvoeren dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, heb de cachepagina toch maar weer opnieuw aangemaakt met Frontpage ipv NVU. 't Ziet er weer piekfijn uit: wat vet moet zijn is weer vet, wat scheef moet is weer scheef, plaatjes weer op normale grootte, enzovoort.

 

Ik ben wel benieuwd: zijn er meer mensen die met NVU werken en ook een 'rare pagina' hebben nu??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vorigen heb ik gemaakt met frontpage, en dat gaat blijkbar wel goed

Het grappige daar weer aan is dat gc.com liever geen caches ziet die aangemaakt zijn met o.a. Frontpage B)

 

Ik heb al meer klachten "gekregen" vandaag over eigen caches die ineens er anders uitzien. Zelfs een Mystery die nu zijn 'mystery" niet meer laat zien op de manier zoals de maker het bedoeld heeft en dus helemaal niet meer te doen is.

 

Geklooi altijd met die gasten. Als je naar Edit listing gaat denk ik ook ineens dat er iets mis is met mijn beeldscherm. :(

 

En het leuke is dat caches waarbij frontpage werd gebruikt - volgens een andere discussie een vies vervuild product leverend - netjes overeind blijven en eigenlijk nooit problemen opleveren. :blush:

Het mag vervuild zijn, maar werkt wel heel goed! :(

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, heb de cachepagina toch maar weer opnieuw aangemaakt met Frontpage ipv NVU. 't Ziet er weer piekfijn uit: wat vet moet zijn is weer vet, wat scheef moet is weer scheef, plaatjes weer op normale grootte, enzovoort.

 

Ik ben wel benieuwd: zijn er meer mensen die met NVU werken en ook een 'rare pagina' hebben nu??

 

Ik gebruik Dreamweaver maar dat ging niet helemaal goed zoals ik vertelde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig heb ik net een cachepagina voor iemand anders gewijzigd/aangemaakt in HTML met NVU, maar daar ook geen vette tekst meer. :crybaby:

 

Normaal gebruik ik altijd Webuilder. Laatste versie is webuilder 2007 geloof ik. Is wel een betaalgeval.

 

 

Met webuilder heb ik nooit geen klachten (gehad). Alleen is het geen WYSIWYG :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik Dreamweaver maar dat ging niet helemaal goed zoals ik vertelde

 

Da's raar, de mijne zijn ook alle 5 met Dreamweaver gemaakt, maar met de lettertypes gaat op dit moment niks fout.

Hopelijk blijft dat ook zo :crybaby:

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...